Stránka 1 z 1
S-coupe: startování-zahřátý motor
Napsal: 28 dub 2007, 18:30
od standa-usti
Ahoj všici. Prolezl jsem forum, lecos vyzkoušel, ale bezúspěšně.
Za studena nastartuju okamžitě a pokaždé. Horký motor také nastartuju normálně. Ale ve fázi chladnutí (třeba pů hodiny po chcípnutí), kdy motor je středně zahřátý, nemůžu nastartovat. Startér točí, je cítit benzin z výfuku a chytne třeba až po několika minutách týrání.
Díky za rady.
Scoupe, starty
Napsal: 16 kvě 2007, 12:26
od foxx
Zdar, pořešil si nějak to startování? Mě to dělá taky, ale prostě jak kdy...třeba třikrát nastartuje bez problémů nebo i víckrát a najednou nic. Přesně jako ty, je cítit benzín a motor se "uleje"...Zkoušel jsem vyměnit elektromagnetický regulátor volnoběhu, odpojovat snímač polohy klapky a je to pořád stejný. Prostě čas od času tam při startu jde moc benzínu. Snad nejlíp mě to startuje s vyjmutým a propojeným regulátorem volnoběhu, ale při startu se musí přidat plyn. Škrtící klapka je taky nastavená jinak. Ovšem pak se musí čekat, až se motor ohřeje, protože to nedrží volnoběh. Nevím si s tím rady...
Díky za případnou reakci
Re: S-coupe: startování-zahřátý motor
Napsal: 16 kvě 2007, 12:52
od MichaelS
standa-usti píše:Ahoj všici. Prolezl jsem forum, lecos vyzkoušel, ale bezúspěšně.
Za studena nastartuju okamžitě a pokaždé. Horký motor také nastartuju normálně. Ale ve fázi chladnutí (třeba pů hodiny po chcípnutí), kdy motor je středně zahřátý, nemůžu nastartovat. Startér točí, je cítit benzin z výfuku a chytne třeba až po několika minutách týrání.
Díky za rady.
Mohlo by to být čidlo teploty hlásí špatné informace a když ten motorr chladne dává jiné množství paliva než by mělo protože řídící jednotka vyhodnocuje teplotu motoru přímo od tohoto čidla je na termostatu ale jsou tam dvě to druhé je pro budík pozná se to jednoduše odpojí se zásuvka u čidla a jestli spadne ručička teploty tak je to to druhé čidlo co se musí měnit... a stojí pár korun do 200kč..
Napsal: 14 led 2008, 23:09
od sollewoe
Mám ten stejný problém...to čidlo jak popisuješ je dvoukontaktni(u nas stoji 470) ale to čidlo nepomuže, mam ho nový, zkoušel jsem i resetocat ECU ale nepomohlo....prostě ve fázi chládnutí to nejde nastartovat, uleje se to