Stránka 1 z 2
"Ztuhnuti" brzdoveho pedalu
Napsal: 03 kvě 2007, 19:19
od Killer
Zdravim,
muzu mit dotaz? Dneska rano jsem opet vyrazil Accentikem do prace, ale pri brzdeni se mi zdalo, ze jde pedal vic ztuha. A odpoledne to same. Udelal jsem tedy pokus a kdyz za mnou nikdo nejel, tak jsem to na semaforech zadupl. Zabrdilo to v poho. Pak jsem se doma najedl a vyrazil jeste do Slaneho (nekdo tady je ze Slaneho, ze?) a najednou byl pedal zase mekci, tak jako predtim.
Netusite, cim by to mohlo byt? A je spravna ta tuzsi, nebo na mekci varianta? Zkousel jsem hledat podobny problem, ale nic jsem tu nenasel.
Napsal: 03 kvě 2007, 21:48
od zdenek76
Najedl ses, tak si měl větší sílu a přišlo ti, že jde lehčeji
Napsal: 04 kvě 2007, 00:17
od Hardcam
Ja jsem ze Slanyho:) ty jsi primo z Kladna? Obcas kdyz rano prijdu do auta, nebo po skole, tak slapnu na brzdu a ejhle, uplne tuha:)
Napsal: 04 kvě 2007, 06:43
od Killer
to Zdenek76: lol, tak to je taky vysvetleni
to Hardcam: Jj, primo z Kladna. Takze jsme skoro sousede
Hmm, alespon, ze to nedela jenom mne.
Re: "Ztuhnuti" brzdoveho pedalu
Napsal: 04 kvě 2007, 22:22
od ivan
Killer píše:Zdravim,
muzu mit dotaz? Dneska rano jsem opet vyrazil Accentikem do prace, ale pri brzdeni se mi zdalo, ze jde pedal vic ztuha. A odpoledne to same. Udelal jsem tedy pokus a kdyz za mnou nikdo nejel, tak jsem to na semaforech zadupl. Zabrdilo to v poho. Pak jsem se doma najedl a vyrazil jeste do Slaneho (nekdo tady je ze Slaneho, ze?) a najednou byl pedal zase mekci, tak jako predtim.
Netusite, cim by to mohlo byt? A je spravna ta tuzsi, nebo na mekci varianta? Zkousel jsem hledat podobny problem, ale nic jsem tu nenasel.
Pokud brzdový pedál jde ztuha při nastartovaném motoru,tak nefunguje posilovač brzd!! Pravděpodobně se nevytvořil podtlak v hrnci!!(To je taková věc na které je přimontován hlavní brzdový válec!)
Benzínové motory mají vyvedenou hadici na podtlak brzdového válce rovnou do sání,protože mají vysoké točky a nepotřebují vakuovou pumpu jako dieselové motory,tady v tomto případě je sám motor vakuovou pumpou!!Tady by se chtělo jen podívat jestli není přilepený ventil,který je na tom hrnci,druhý konec hadice( měla by být plastová!!)Pravděpodobně se jen přilepil a proto Ti to nešlo a teď asi povolil a funguje normálně!!
Napsal: 04 kvě 2007, 22:38
od Yurii
Ja provadel u svyho Scoupatka takovej pokus... jak uz nekteri mozna vite, tak mymu motoru nedelaji dobre nizke otacky kvuli spatnymu pistnimu krouzku. Jednou jsem jel do skoly a kdyz jsem dojel nad takovej tahlej kopec cekala tam na mne zacpa tak jsem vypnul motor abych ho netrapil a sunul se dolu jen za pomoci gravitace, samozrejme protoze to byla kolona jsem musel i brzdit
Po tom co sem motor vypnul to chvili brzdilo vpohode ale pak najednou pedal ztuhnul jaxvina a auto vubec nebrzdilo, jeste ze mam rucku
Ne zebych s tim ze nebude brzdit nepocital, ale ten nastup a rychly ztuhnuti brzdovyho pedalu mne docela dostaly
Takze klonim se 100% k nazoru ze bude neco s posilovacem brzd
Napsal: 09 kvě 2007, 14:37
od Killer
Jo, jo, tohle mi kdysi udelala Felda. Opravdu brzdit s vypnutym motorem se nevyplaci.
Nicmene zitra rano jdu do HK Partner v Kladne na servis, blizi se tomu 60k a predchozi majitel byl naposledy pri 37,5k. Tak jim to reknu. Dneska rano mi totiz zase auto prestaloi tahnout a zaclo na mne blikat check engine. Asi tomu byla zima.
To Harcam: Nemas zkusenost s tim HK v Kladne? Je to slusny servis?
Napsal: 12 kvě 2007, 23:34
od Hardcam
Ivan: mohl bys mi prosim blize rict, kde tyhle veci najdu? Mam pred dvema mesici delane brzdy a nic moc a chtel bych se podivat na ten hrnec.
Killer: zatim jeste ne, ale za 3000km tam vezu Sonatu.
Napsal: 23 kvě 2007, 08:04
od Killer
Zdravim,
tak jsem pred tydnem dal auticko na prohlidku pri 60k km. Nic moc tam nenasli, vymenili olej, svicky, filtry a takove ty veci. Brzdovy system pry prosili cely a nikde nic nenasli a ani to nedokazali zreprodukovat. Nicmene mi od te doby zase "ztuhl" 2x. Tak nevim, za ty prachy, co jsem jim tam nechal jsem cekal, ze neco najdou.
Ale mam dalsi dotazek. Ted se mi stava, ze kdyz rano nastartuju, tak mi piska motor. Predpokladam, ze to je klinovy remen. Staci se rozjet a ujet treba 10m a prestane to. Mam to nejak resit, nebo je to normalni?
Napsal: 23 kvě 2007, 18:25
od Vita
Piska ? Co takhle spojkovy lozisko to neni ?
Napsal: 24 kvě 2007, 07:25
od ryba
me taky, dela mi to remen na posilovac. Zaboha se toho nemuzu zbavit, je to uz druhej, je novej a stejne piska. Dycky rano tak tech 10s. Prodavaji na to sprej asi do nej pujdu
http://www.tectane.cz/produkty/tectane/1330.htm
Napsal: 24 kvě 2007, 08:19
od Killer
To Vita: To asi ne, to by asi nedelalo jenom rano, ale pokazde kdyz se nastartuje.
To Ryba: Hmm, tak ja se poptam u nas v Mototechne. Zase tak moc mi to nevadi, ale kdyz nepiskala moje stara Felicie, tak proc by mel piskat skoro novy Hyundai, ze?
Napsal: 24 kvě 2007, 09:55
od ryba
ja mam hyundai uz pet let a zacalo to delat ted, je to tak 3 mesice, predtim nic
Napsal: 24 kvě 2007, 19:25
od MartasZ
Ten řemen na posilovač.. mě to pískalo taky.. a zkusil sem ten sprej a pomohlo to tak na tejden.. mno a víte na co sme nakonec přišli..
Bylo to totiž po výměně toho řemene a kupoval sem nějakej neorigo v Kelly a on, kupodivu, měl větší zkosení toho klínu, takže nedosedal na tu řemenici celou plochou a prokluzoval.. no bylo to čím dál horší a horší, až mi skoro nešel posilovač po ránu
Tak sme sehnali origo řemen a od tý doby bylo po problému
Napsal: 25 kvě 2007, 07:33
od ryba
hm no tohle je Dayco, meneno v servisu...original...zkusim to v korecaru, to zas bude tejden cekacka...