Stránka 1 z 1
Scoupe 1.5 turbo + intercooler. Ako na to :)
Napsal: 06 kvě 2007, 18:34
od misokgb
Taaakze, tipujem, ze pretesnim motor a zrepasujem turbo. Chcel by som tam vrazit intercooler. Umiestnil by som ho pred chladic, je tam hafo miesta. Otazka je kam ho napojit, mal by ist medzi wastegate a vzduchovy filter? Chcem pouzit z Alfa Romeo 75 2.0TD. A dalsia otazka, je potreba potom precipovat riadiacu jednotku? Ak ano, kolko stoji prechipovanie? Myslim, ze daky user to tu uz ma spravene. O kolk to asi dvihne vykon a ako na to? BTW boost turba chcem nechat tak ako je. Ak bude motor ok, bude mi to stacit. No intercooler mam jeden doma navyse, tak preco ho nepouzit
Vdaka
Napsal: 07 kvě 2007, 11:05
od pener_jack
Intercooler bys mel mit mezi turbem a sanim na motoru. {tam kde ted vede ta trubka nahoru} Kdyz pridas intercooler tak ti klesne trosku tlak - kvuli vetsi kapacite vzduchu. Bude se ti to ale lepe chladit a to chladnejsi vzduch vede k lepsimu spalovani. O to kolik ti to zvedne ci nezvedne bych nespekuloval, spis jde o to ze ti to ochladi vzduch a muzes zvysit tlak turbiny a predejit detonacim ktere bys tim mohl zpusobiti bez toho IC.
Cipovat nic nemusis a ani bych to nedelal po zkusenostech, kdyz bys chtel investovat tak si objednej z australie celou ECU za cca 12tis ktera ti to zvedna na 143koni a kroutak na 215.
Napsal: 09 kvě 2007, 19:48
od misokgb
LoL, 12k?
Za to mam ine auto
Mal som predtym Alfa Romeo 20 rokov stare, 2.4TD a velmi mi je luto za nim, ked som presedlal na toto... Tak skusim tam len tak z prce nahodit intercooler co to spravi, je tam fajne miesto pred chladicom
Hlavne musim pretesnit motor teraz
Zatim dik, ked to nahodim, tak ukazem
Napsal: 09 kvě 2007, 20:24
od pener_jack
No zalezi v jakem stavu vid.
Alfa bude asi pohodlnejsi ale co se vykonu tyce tak s osobni zkusenosti vim ze scoupe jede lepe nez nektere nove alfy z rady Sport
konkretne Alfa Romeo 149Sportwagon 2.4JTD 146KW... Ze zacatku mi mizel ale jak se dostal do otacek tak jsem zmizel ja jemu...
Chlapek to zkousel na zacatku dalnice, jel pomalu zacal jsem ho predjizdet a kdyz zahledl hyundai tak mu to nedalo... a ja se taky nevzdal
To muj motor vte dobe byl este ve spatnem stavu, jsem zvedavej jak to bude frcet ted po te GO az se zajedou dily.
Tady je ukazka co se stim da udelat :
http://youtube.com/watch?v=fOHc90JMrys
Docela me dostava ze ve 189km/h radi teprve 5ku
Napsal: 15 kvě 2007, 22:54
od Yurii
No nevim, fakt je ze Scoupo ma max, vykon posazenej v docela vysokejch otackach ale mylsim ze pri 180 na 4. by mi asi vylitnul motor kapotou ven... nekdy to schvalne zkusim co to udela. 180 je na ceskejch dalnicich docela bezna rychlost.
Mimochodem to z videa je korejska verze a ta ma par koniku navic myslim ze misto 115koniku nejakejch 130 nebo 120 ted nevim. Navic to nebude urcite tak uplne seriovka rozhodne ma krome vylepsenyho turba i intercooler a chip, on ten pohled na motor se mi zdal takovej zahadnej a tezko hadam co je takova ta kulata vec v mistech kam u mne vede ten privod vzduchu od turba. Navic pokud sem si dobre vsimnul tak turbo tlacilo max1.5bar a motor se dostal skoro do 9000 otacek coz je kurva hodne!! U mne pracuje omezovac uz nekde na 8000 ne li driv, tak casto to nezkousim.
..
Napsal: 23 kvě 2007, 14:40
od lubin1281
musim te trosku opravit kdyz tam das intecooler tak ti neklesne tlak ale
naopak cim chladnejsi vzduch tim roste tlak ve valcich
Napsal: 23 kvě 2007, 23:29
od Yurii
To je fakt tyhle chybyicka sem si vubec nevsimnul intercooler chladi vzduch ktery tlacime pres turbo do valcu a tlak musi snizovat co nejmin, nejlip vubec.
Jak znamo, cim teplejsi je vzduch tim vic se roztahuje ale my ho naopak potrebujeme pres intercooler zchladit aby se ho veslo do valcu co nejvic a tim vic se ho mohlo spalit s vetsim mnozstvim benzinu, nemam pravdu?
Napsal: 23 kvě 2007, 23:58
od pener_jack
No nevim presne jak funguje ten westgate, ale kdyz zvysim objem vzduchu v sacim potrubi tak to asi nejakej ucinek mit bude...