Stránka 1 z 1

Rozdíl v motoru 1,3 55kw a 62kw

Napsal: 09 kvě 2007, 13:58
od Burža
Dá se nějak jednoduše předělat 55kw motor na 62 kw verzi? Někde jsem četl že se jedná pouze o nějaké zůžení sání u 55kw verze. Nezkoušeli jste to někdo překopat?

Napsal: 09 kvě 2007, 14:02
od Bruno
něco podobného popisoval v příspěvku Rade622, ale bylo to u motorů 66kW na 83kW, tak se mrkni na jeho příspěvek

Napsal: 11 kvě 2007, 14:13
od Melkor
Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)

Napsal: 11 kvě 2007, 14:26
od Josef

Napsal: 12 kvě 2007, 11:42
od Burža
Dik za info, kouknu na to a zkusim to z tama vyndat. Ta 62 kw verze to tam vubec nema nebo tam ma vyvrtanou vetsi diru? Abych neco nepodelal kdyz to tam nebude vubec.

Napsal: 12 kvě 2007, 19:37
od keman
tak jsem dnes rozdelal sani myho accenta 55 kw dotazenyho z rakous a marne hledal redukci privodu vzduchu.proste zadnej plech navic tam nebyl,nekdo me evidentne predbehl.skoda.cekal jsem zvyseni vykonu o 8 kw.....

Napsal: 13 kvě 2007, 21:21
od Lazo
Melkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj

Napsal: 13 kvě 2007, 21:31
od ivan
Lazo píše:
Melkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Vždyť to není pravda je stejná jako u 62Kw jde o to,že jde o něco méně vzduchu,tím se přiškrtí výkon(omezí)a je na světě menší kubatura,jinak mapy dat jsou stejné jen jinak nastavene po resetu se vše mění a Ecu je unčenlivá,dělalo se to i 1.6 84Kw,kde byl výkon snížen na 66|Kw :!: Po odstanění té desky s menším průměrem se výkon vrátil na původní hodnotu,jde o to,že takový motory se ani nevyráběly :wink:

Napsal: 14 kvě 2007, 11:36
od tomas.holoube
tak to jsem zvědav mrknu se taky, ze vnějšku to asi nepoznám jestli to tam je nebo není co?co potom spotřeba?

Napsal: 14 kvě 2007, 21:24
od Hanz
Lazo píše:
Melkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo... :cry:

Napsal: 15 kvě 2007, 20:41
od ivan
Hanz píše:
Lazo píše:
Melkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo... :cry:
Přesně tak chlape!! :wink:

Napsal: 15 kvě 2007, 21:03
od Lazo
ok uz ani nedutam

Napsal: 16 kvě 2007, 18:55
od Hanz
ivan píše:
Hanz píše:
Lazo píše: ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo... :cry:
Přesně tak chlape!! :wink:
Kujů :wink:

Napsal: 28 kvě 2007, 13:36
od Burža
Tak jsem to konecne rozdelal a nemam to tam :-(
Znamena to ze mam 62kw verzi? V technicaku mam 55kw. Mam taky dovoz z Rakouska.

Napsal: 28 kvě 2007, 22:32
od ivan
Burža píše:Tak jsem to konecne rozdelal a nemam to tam :-(
Znamena to ze mam 62kw verzi? V technicaku mam 55kw. Mam taky dovoz z Rakouska.
To řešit nemusíš co máš napsané v technickým průkazu,důležité je to co máš pod kapotou :) :wink: