350W
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
350W
koupil jsem si do auta nové repro,myslím i za dobrou cenu,ale mám pocit že už jen samotné rádio si s nimi neví rady(Sony CA600X..4X50W).Musím si před ty "knedlíky" už pořídit zesilovač nebo to může jet jenom na to radio?Nebo je i nějaké jiné řešení ?
Polypropylenová membrána, gumový závěs. ocelový pochromovaný koš,
silný stroncium-feritový magnet, výškový neodymový magnet.
Příkon: 90/350W RMS/max.
Impedance: 4 ohm
Kmitočet: 50-20000 Hz
Citlivost: 93 dB
Rozměry: 235 x 165 / 110 mm
Počet pásem: 4
Polypropylenová membrána, gumový závěs. ocelový pochromovaný koš,
silný stroncium-feritový magnet, výškový neodymový magnet.
Příkon: 90/350W RMS/max.
Impedance: 4 ohm
Kmitočet: 50-20000 Hz
Citlivost: 93 dB
Rozměry: 235 x 165 / 110 mm
Počet pásem: 4
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
- Reklama
Mno, hodne peknej kos...maximalni vykony nejsou dulezity, to je pouze maximalni zatez, dulezitej je porad jeste sinus. 90W by si zaslouzilo zesik, sam mam 90W, ale bez zesiku a fakt by ho to chtelo, ale neni cas na zapojovani.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Každej se ohání výkonem RMS, ale jen mezi náma co je výkon RMS? Stálý výkon. Jak se měří? Nikdo ani výrobce nemůže přesně udat kolik je RMS U mě při výběru ozvučení rozhoduje hlavně citlivost reproduktoru či zesilovače, zkreslení apod.
Jinak repra jsou hezká, ale krása není všechno. Rádio ti to utáhnout nemůže pač když si budeme povídat teda o RMS, tak to tvoje rádio má cca 4x22W a na těch 90W je to chabé. Jinak nejsou ty repra Spectrony? Pokud ano tak bacha na zesilovače. Tyhle repra rádi odcházej do nebe po připojení na zesik i když není zesik extra výkonej a dodržíš výkonovou špičku i rms.
Jinak repra jsou hezká, ale krása není všechno. Rádio ti to utáhnout nemůže pač když si budeme povídat teda o RMS, tak to tvoje rádio má cca 4x22W a na těch 90W je to chabé. Jinak nejsou ty repra Spectrony? Pokud ano tak bacha na zesilovače. Tyhle repra rádi odcházej do nebe po připojení na zesik i když není zesik extra výkonej a dodržíš výkonovou špičku i rms.
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Teda znam hodne lidi, co delaj profesionalni instalaci hudby, ale tohle mi o RMS jeste nikdo netvrdil...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Jezis kluci, RMS vykon? Snad RMS prikon kdyz uz, a jisteze se da zmerit... a jsou na to ustalena pravidla, ktera ovsem dodrzuje pouze nekolik malo renomovanych a kvalitnich vyrobcu, vetsina RMS uvadenych je pouze reklamnich a zamerne lzivych, a proto je to tak neverohodna hodnota, nikoliv nemeritelna...
jednoduche texty i pro neelektrotechniky:
O reproduktorech a ozvučnicích 1. díl
http://www.elweb.cz/clanky.php?clanek=67
O reproduktorech a ozvučnicích 2. díl
http://www.elweb.cz/clanky.php?clanek=68
jednoduche texty i pro neelektrotechniky:
O reproduktorech a ozvučnicích 1. díl
http://www.elweb.cz/clanky.php?clanek=67
O reproduktorech a ozvučnicích 2. díl
http://www.elweb.cz/clanky.php?clanek=68
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 1998 - RIP 10.9.2007 kolem 2 hodiny rano
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
Re: 350W
Ech, ta moje odpoved nahore bylo jenom odbocenimTopek2 píše:koupil jsem si do auta nové repro,myslím i za dobrou cenu,ale mám pocit že už jen samotné rádio si s nimi neví rady(Sony CA600X..4X50W).Musím si před ty "knedlíky" už pořídit zesilovač nebo to může jet jenom na to radio?Nebo je i nějaké jiné řešení ?
Pripojit jenom to tvoje radio sice muzes, ale presne jak sam pises, nemuze si s tim samo poradit... Bohuzel bez zesilovace z toho ten zvuk kvuli kteremu jsi to kupoval nikdy nebude.
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 1998 - RIP 10.9.2007 kolem 2 hodiny rano
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Hardcam: RMS opravdu není to důležitý. Kdyby si měl možnost porovnat slyšet subwoofer Rainbow o 300W RMS a citlivost 115dB a jiný subwoofer o třeba 450W RMS a citlivosti 90dB, tak by jsi zjistil že 300W o 115dB na tom bude lépe Jinak znám pár lidí, kteří měli suby o udávaném výkonu 400W RMS, ale živili ho zesikem který pro ně byl určen stejného výrobce a hráli jen hodinu, pak odešli. Koupili novej a dopadlo to stejně. Koupili zesik stejného výrobce ale s nižším udávaným RMS a sub si v klidu chroustal i 2hodiny Jako dost firem ti napíše že RMS je 500W ty do něj tech 500nahustíš a on pujde do věčných lovišť protože ve skutečnosti je jen 300W. Tím že nejde změřit jsem to nemyslel tak jako že se nedá nijak naměřit to sem se blbě vyjádřil. Jako to udávání přehnaně vysokých výkonů je známo u méně znamích značek, ale to co jsem psal víše bylo bohužel u subwooferu renomovaného výrobce, který je skoro navrcholu v autohifi ozvučení raritou
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Ale v tomhle pripade kdyz to byl stejny vyrobce, tak to alespon bylo na bezproblemovou reklamaci, ne?Rasty píše:Jinak znám pár lidí, kteří měli suby o udávaném výkonu 400W RMS, ale živili ho zesikem který pro ně byl určen stejného výrobce a hráli jen hodinu, pak odešli. Koupili novej a dopadlo to stejně."
Bohuzel to vypada, ze asi i top vyrobci se uz museji podridit trhu a reklameRasty píše:Jako to udávání přehnaně vysokých výkonů je známo u méně znamích značek, ale to co jsem psal víše bylo bohužel u subwooferu renomovaného výrobce, který je skoro navrcholu v autohifi ozvučení raritou
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 1998 - RIP 10.9.2007 kolem 2 hodiny rano
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
Co vim, tak tohle dela toxik, koupil jsem pred mesicem v nemecku za par eur prosklenej box s dvema woofery o max 1500, podle RMS mel kazdy cca 300W...zesik jim dal 250 kazdemu...hrali celkem asi hodinu, ale novemu majiteli, kamaradovi. Kazdopadne zesik Aurora o max 1400W, 2ch, hraje krasne.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
hrat budou, avsak koncovej zesil v radiu je klasika mosfet a to proste pri potrebe vyssiho volume nestihne a bude to zkreslovat jak svina. Takze na normalni hrani bez zesilu, na poradnej kraval rozhodne externi koncovej zesil s vykonovejma tranzistorama.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
No tak k nam tomu neco povez.
Rasty: emPhaser? O-ou:) od nich jsem mel jen zesik, na to, ze mel davat 500RMS zrovna nevypadal a po srovnani s jinymi ani nehral.
Rasty: emPhaser? O-ou:) od nich jsem mel jen zesik, na to, ze mel davat 500RMS zrovna nevypadal a po srovnani s jinymi ani nehral.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
V dnešní době..... se vede taková marketingová válka....čím víct watt tím větší pravděpodobnost prodeje. Dle mého názoru (nemusíte souhlasit) je malá pravděpodobnost, že uváděné výkony reálný (sínusový), maximální mají velmi velkou toleranci, ale to není vždy pravda!!! U německých ...velice drahých značek se s těmito nepřesnými údaji těžko člověk potká..... malý příklad... hodně firem se honosí výškovými reproduktory o až i 50W RMS..... malo který z nich dosáhne 12W čistého reálného výkonu. Aspoň co vím...... pokud někdo má v autě super řvouna s napisem 100W chci ho vidět.....a teň mě asi ukamenujete vlastníma názorama....sem s nimi...
sorry za pravipis..... z češtiny jsem měl vždy za 4 jenom na základce jsem měl někdy i 3
sorry za pravipis..... z češtiny jsem měl vždy za 4 jenom na základce jsem měl někdy i 3