Stránka 1 z 2
Tak uz mam toho plne zuby!!
Napsal: 19 kvě 2007, 10:12
od rybnix
Vcera ma moj konik pekne vytocil.Zase problem s nastartovanim.Opisem dopodrobna celu situaciu :
Vcera som doobeda najazdil zhruba 120km,pricom som viackrat vypinal a startoval motor,bez najmensej chybicky.Vecer som sa opat vybral prevetrat tatosa.Na krizovatke mi to chciplo ( mojou vinou-klasika pridal som malo plynu,stava sa...) no a idem ho rychlo opat natocit a nic! a takto som sa trapil celych 70min.Tocil som ho nepravidelne 3x/min. alebo 1x/15min. A po tych 70min. z nicoho nic naskocil akoby sa nic nedialo.Tak som ho vratil domov na dvurek a experimentoval.Znova som simuloval chcipnutie ako na tej krizovatke ale mator naskocil v pohode.Tak som ho vytiahol opat prebehnut zahrial som ho (dal som mu do držky) a vratil som sa domov a opat nestartoval..........Dneska rano chytil na prvy krat!
...........................tak ja uz fakt neviem................
Motoru sa nerozumiem ani moc autam....prosim poradte.
Viem,ze tato tema tu uz bola vela krat,ale nedocital som sa nikde riesenie.....Diky MOc a sorry za preklepy,pisem rychlo,lebo mam na ponahlo...dikes
Napsal: 19 kvě 2007, 11:13
od rybnix
Este ma napadla jedna vec na ktoru sa chcem spytat.Neviem ci je to normalne,ale :
Pokial mi rychlost auta neklesne zhruba pod 60km/h tak mi stale ukazuje teplotu motora na bode mrazu.Napr. necham ho stat zhruba 5min. na volnobehu teplota sa pekne splha na prevadzkovu,ale akonahle sa snim dostanem mimo mesto a vypalim mu, tak mi ukazuje opat minimalnu teplotu....Je to normalne?? Je mozne,ze to ma priamu suvislost s mojim predchadzajucim problemom?....Diky chlapi !
Napsal: 24 kvě 2007, 23:34
od ivan
rybnix píše:Este ma napadla jedna vec na ktoru sa chcem spytat.Neviem ci je to normalne,ale :
Pokial mi rychlost auta neklesne zhruba pod 60km/h tak mi stale ukazuje teplotu motora na bode mrazu.Napr. necham ho stat zhruba 5min. na volnobehu teplota sa pekne splha na prevadzkovu,ale akonahle sa snim dostanem mimo mesto a vypalim mu, tak mi ukazuje opat minimalnu teplotu....Je to normalne?? Je mozne,ze to ma priamu suvislost s mojim predchadzajucim problemom?....Diky chlapi !
Vidím to na termostat jezdíš pořád s otevřeným termostatem,při jízdě okamžitě se Ti motor podchladí,což je špatně nezvýšila se Ti náhodou i spotřeba??
Vyměň termostat a pak dej vědět ,normální to není!!
Normálně by Ti ukazatel teploty motoru měl ukazovat tak do poloviny budíku to je normální teplota motoru nebo lehce pod půlkou hodně nízko je špatně
Pak dej vědět jestli se to změnilo!!
Napsal: 24 kvě 2007, 23:40
od HCOUPEFX1
Urcite to bude mit něco společnýho s vodou. Buď termostat a nebo teplotní čidlo. A nebo oboji
Měl sem podobnej problém. Otáčky si dělaly co chtely a achcipal mi motor. A neslo nastartovat. Nakonec to bylo teplotní čidlo za cca 200Kč.
Zkus to někde na diagnostice. Když to bude čidlo,tak by se to tam mělo ukázat.
Napsal: 25 kvě 2007, 08:41
od jardaxyz
k vodě:
Je to přesně, jak to tu popisuje kolega. řešil jsem to zhruba před rokem a mám to tu někde popsané. pro jistotu - jestli víš, kde najdeš termostat, tak u něj je takové malé čidlo - to bude v pařádku, ale klidně nastartuj, ať se zahřeje motor a vypoj ho. okamžitě pak klesne ručička teploty vody na nulu. možná někdy sepne i ventilátor, ale to si už nepamatuju. každopadně tohle bude zaseknutý (otevřený) termostat. jen doporučení ... nekupuj termostat WAHLER - je menší než by měl být. NIPPARTS je OK.
Napsal: 25 kvě 2007, 09:58
od rybnix
Hoši diky moc za rady !
No problem so startovanim sa uz vyriesil,bolo to vadne čidlo.
Vcera mi ho v servise vymenili.Problem bol vtom,ze ked som prisiel do servisu tak auticko startovalo a vlastne diagnostika nic nezistila.Stastie bolo vtom,ze teraz ked som siel do servisu tak mi to tam zrovna chciplo.
Tipke premeral čislo na osciloskope a problem bol odhaleny.Chvalabohu!
Lebo uz ma to desne sralo.Myslim,ze to cislo by sa dalo oznacit ako snimac polohy klukovky a stalo 2000,-
ale hlavne ze uz startujem!
No co sa tyka tej teploty motora,to som si po vymene nevsimol,lebo mi to menili estelen vcera.Musim sa prebehnut na dlhsiu trat.....
....no a veru ze sa mi zda,ze auticko nejako vela papa.Mam nieco cez 320km a vyse pol nadrze je fuč....aj ked je pravda,ze som jazdil vela v meste.Vypocet urobim az pri dalsom tankovani,co ale asi bude uz v najblizsich dnoch....Dam vediet a porovname spotrebu.....zatial Vam vsetkym pekne dakujem.
SUPER FORUM !!! papa
Napsal: 25 kvě 2007, 10:05
od rybnix
sorry za preklepy.....samozrejme že tym čislom som myslel čidlo-snimač.....
Napsal: 25 kvě 2007, 10:40
od Bruno
Ejhle !!! Takže oblíbené čidlo Tomase33 /snímač otáček klikové hřídele/ Hallovo čidlo ! To je nejfregventovanější rada Tomase33, stačilo by se tou radou řídit !! Možná stačilo jen čidlo vyčistit, jak to tu již několikrát padlo v příspěvcích, ale oni to raději vymění. Hlavně, že už to funguje.
Napsal: 25 kvě 2007, 13:50
od Tommas33
Mně akorát zarazila ta ručička teploty a je mi blbý to tady psát pořád dokola....
Mně ta svina dnes tady zdechla...tak jsem resetoval..uvidím jestli nebude v háji krokáč,ale asi si jednotka načetla nějaký chyby učil jsem mladýho jezdit...no a celkem mu to zdechalo
Napsal: 26 kvě 2007, 23:48
od ivan
Napsal: 05 čer 2007, 14:13
od rybnix
Tak Yo....
nakoniec som vymenil aj termostat.Mali ste pravdu,bol stale otvoreny.
Orig Hyundai a stal ma 520 skk.
No uvidime ako pojde dole spotreba,ale myslim,ze by to malo byt poznat.
....dufam ze je to uz vsetko co bolo treba vymenit.....
...idem si uzivat jazdy a slnka.......
bye
Napsal: 05 čer 2007, 14:43
od Melkor
Happy end
Napsal: 10 čer 2007, 22:48
od torm
dobrá hláška
(dal som mu do držky)
dotaz
Napsal: 28 čer 2007, 22:25
od djfuzzy
lidi, popisu muj problem a potreboval bych poradit jestli je to stejny problem. tak ze: obcas se mi stava, ze jak mam zahraty motor tak potom nemuzu nastartovat.nikdy kdyz je studeny. jde citit benzin.otacky kolisaji od 800-1200ot. a s teplotou se nedostanu ani do pulky. a to ho muzu honit jak chci. ventilator se spisti, ale teplota stale pred pulkou. auto jdem koupil po nejakem pic....i bo jsem menil brzdove oblozeni a verte nebo ne predni desticky z vnitrni strany na 3 kusy na obou stranach. no mel jsem radost. tak ze chlapi mockrat dekuji za radu. ja jsem uuuplne nestastny. dekuji
my car:Lantra 1.6 16v J1 rv.92, 84kw
Napsal: 29 čer 2007, 10:29
od vlastaFR
nejspis ten termostat a ty otacky.. vsadil bych na krokovej motorek nebo zasrata klapka me to dela taky (ty otacky) ale vzdycky si to pochvily sedne