Stránka 1 z 2
startovani problém
Napsal: 22 kvě 2007, 00:03
od napy
když je venku teplo tak nechce nastartovat Lantra 1.8 16v 96
Napsal: 22 kvě 2007, 07:46
od ryba
teplotni cidlo pro ecu, u termostatu.
Napsal: 22 kvě 2007, 12:32
od vlastaFR
skus jiny svicky me to delalo taky ale pak chytla koupil sem ctyrbodovy svicky kus za 250kc (BERU sou to origo dily do mercedesu) a cim je vetsi teplo tak tim mi to driv chytne jen se prevaly pist.....
Napsal: 22 kvě 2007, 15:43
od napy
není slyšet palivové čerpadlo ale když se ochladí nebo stojím ve stínu tak startuje bez problému. ten problém se projevuje jen když palí sluníčko nebo je horko lantra 1.8 16v 96
Napsal: 22 kvě 2007, 16:10
od Tommas33
Palivový čerpadlo je slyšet minimálně.Prostě se budu znovu opakovat,ale Hallův snímač je citlivý čidlo a pokud je tam špatný kontakt tak se to projevuje při změně teploty tím,že to nestartuje.
Napsal: 22 kvě 2007, 20:55
od napy
problém je v tom ,že motor točí a točí ale nechytne (nastartuju ale až po chvíly) jak kdyby tam nešlo palivo..Palivový filtr jsem měnil ale asi zbytečně, svíčky tam jsou krátce nové kabely zapalování taky nové,vzduchový filtr nový. Baterie nabitá. Nové palivové čerpadlo 7000 kč a to se mi nechce kupovat. díky za rady Lantra 1.8 16v 96
Napsal: 23 kvě 2007, 09:17
od Tommas33
Když jsem tohle řešil u Accenta před 5.lety...řekli mi,že bych byl první co mu odešlo čerpadlo.Takže vyčisti to čidlo a pak řeš dál.
Napsal: 23 kvě 2007, 20:39
od napy
ok
Napsal: 02 čer 2007, 15:41
od Alf63
To znamená že i teplý motor špatně startuje? Nebo jen při prvním startu a pak je to dobré.
Napsal: 02 čer 2007, 17:59
od Tommas33
Pokud je špatký kontakt na snímači...tak se tahle závada projevuje vždy při jistém teplotním režimu a pokaždý třeba jinak jak je tady už...v jiných tématech zminováno.
stejny problem,ale
Napsal: 02 čer 2007, 20:51
od djfuzzy
ale stava se mi to jak mam zahraty motor. nikdy kdyz byl studeny.nevite cim by to mohlo byt? pomuze mi diagnostika? dekuji za radu.
Napsal: 03 čer 2007, 11:56
od Tommas33
Samozřejmě,že se to stává i při zahřátém motoru,ale podezření na zádadu zmíněného čidla můžeš mít máš li v pořádku další věci týkající se základní údržby auta....(filtry,kabely,svíčky)
Napsal: 03 čer 2007, 12:04
od djfuzzy
Tommas33 píše:Samozřejmě,že se to stává i při zahřátém motoru,ale podezření na zádadu zmíněného čidla můžeš mít máš li v pořádku další věci týkající se základní údržby auta....(filtry,kabely,svíčky)
mam strach z vymeny svicek, protoze se mi zda ze se ty svicky mocej.
Napsal: 03 čer 2007, 21:18
od vlastaFR
Napsal: 14 čer 2007, 08:25
od Alf63
Již dříve bylo zmiňované teplotní čidlo pro ECU. Pokud je třeba při startování i cítit nespálený benzín tak to vidím stejně. Navíc změřit je otázka 5min. (2500 ohmů při 20ti stupních). Diagnostika by taky odhalila.