Stránka 1 z 2

Zadrhávání motoru do 2tis.

Napsal: 26 kvě 2007, 23:35
od Jasper
Konečně jsem po 2 měsících zjistil co mi způsobuje kolísání volnoběhu a škubání motoru do 2tis. Otáček. Po výměně vzduchového filtru, třech značek svíček(Brisk, Densa - nejhorší, NGK), překontrolování kabelu a diagnostiky motoru jsem při výměně rozvodového řemene našel utržený malý rozvoďák. Konečně auto šlape jak má :lol: :lol:

Re: Zadrhávání motoru do 2tis.

Napsal: 26 kvě 2007, 23:57
od ivan
Jasper píše:Konečně jsem po 2 měsících zjistil co mi způsobuje kolísání volnoběhu a škubání motoru do 2tis. Otáček. Po výměně vzduchového filtru, třech značek svíček(Brisk, Densa - nejhorší, NGK), překontrolování kabelu a diagnostiky motoru jsem při výměně rozvodového řemene našel utržený malý rozvoďák. Konečně auto šlape jak má :lol: :lol:
No to je hezké :shock: ,je vidět,že nebyl asi hodně dlouho měněn ,zdali vůbec! :shock: :roll:
Tak ať Ti to šlape. :wink:

Napsal: 29 kvě 2007, 15:34
od Lukino
Co je malý rozvoďák?

Napsal: 30 kvě 2007, 17:24
od Jasper
Myslím tím na vyrovnávací hřídeli.

Napsal: 02 čer 2007, 12:11
od xell
Ahoj, Mě taky čeká výměna rozvodáku, za kolik jsi to sehnal? mě to komplet vyšlo i po slevě na 2100kč

Napsal: 02 čer 2007, 21:02
od Jasper
Rozvoďák na vačku mě vyšel na 1100kč a na vyrovnávací hřídel 250kč. jsou to ale ty nejlevnější Denco. Kladky jsem nekupoval byly OK.

Napsal: 03 čer 2007, 12:01
od Tommas33
Dokud jsou kladky ok..je to dobrý,ale běda jak se jedna hvizdne tak je průser na světě....hodně lidí si myslelo,že tím ušetří,ale potom se divily kolik dají za opravu..je to o štěstí.Já měním vždy i kladky,protože si nedokážu představit potkání motoru někde 1000km od domova....

Napsal: 03 čer 2007, 22:59
od Jasper
jj to je fakt, to je potom hodně blbý...

Napsal: 05 čer 2007, 15:02
od alda
Ahoj lidi,
ano, ano souhlasím, vždy rozvoďák i s kladkama. Rozdíl v ceně cca 2.500, ale je to určitě levnější než když pak seklá kladka utrhne řemen.

Napsal: 06 čer 2007, 00:09
od ivan
Tommas33 píše:Dokud jsou kladky ok..je to dobrý,ale běda jak se jedna hvizdne tak je průser na světě....hodně lidí si myslelo,že tím ušetří,ale potom se divily kolik dají za opravu..je to o štěstí.Já měním vždy i kladky,protože si nedokážu představit potkání motoru někde 1000km od domova....
Ne vždy způsobí kladky nějaký malér kladky s rozvoďákem!!! :o
U Tebe by to hrozit nemělo,ale mi co máme starší motory G4CP alias G4 63,tak pozor na kolíbku(můj problém,který jsem hledal skoro měsíc,je to hlavní příčina mích problémů s mím autíkem proč nejezdí :!: :? )
Už když jsem to koupil tak motor neměl takovej tichej chod pořád to vrnělo a pak se to začlo stupňovat až to dopadlo tak ,že se mi zničil hlavní rozvoďák,který mi zničil plech!! Nejdříve jsem si původně myslel,že ten plech(ten od Cipíska,mnozí budete vědět :wink: ),že mi to způsobil.
Namontoval jsem tam ten od Cipíska a ke svému zděšení :shock: jsem zjistil,že ten plech opět trhá řemen :( (už jsem proklínal Cipíska :evil: co mi to poslal :roll: ,ale on za nic nemůže :oops: :wink: )Tak jsem se naštval a z peněz co jsem měl našetřné na sraz jsem koupil úplně všechno nové :evil:(obě kladky vodicí i napínací a hydralický napínák) ,dal jsem to dohromady a zkusil a opět řemen se začal opět rozdrbávat :cry: to už jsem začal ztrácet nervy :oops: a vše znovu jsem to rozebral a pak mě napadlo sundat tu kolíbku a co jsem našel :shock: vymačkaný čep s a v něm futýrka také vymačkané :shock: :evil: :!:
Takže momentálně situace je taková,že jsem si nechal udělat nový čepík i s futýrky a bude to hotové tento pátek :D
V čem spočíval ten problém,prostě ,když se řemenen dotáhl,tak kolíbka se nepatrně sešikmila směrem k motoru,tím pádem řemen neběžel rovně a přitiskl se k prsům motoru a prostě tam dřel o stěnu motoru,za další ten plech,jakmile se řemen sešikmil tak se dostal na hranu toho plechu a řemen vlastně zničil ten plech(plech za to vůbec nemohl,teď už to vím :)
Jinak jsem našel i místo kde se ten řemen doslova zařezával do prsou :shock:
Kluci a holky nebojte mám to i vyfocené aby jste to viděli na vlstní bulvy :lol: :lol:
Já už jen snad doufám,že budu mít už konečně klidný chod motoru a že se konéééééčně taky svezu!!!!!! 8)
Ps: Ta moje anabáze s řemenem je delší,ale to Vám povím až na srazu,to mu prostě nebudete věřit :shock: :roll: :lol: :lol: :wink:

Napsal: 06 čer 2007, 08:54
od Tommas33
No Ivane koukám,že máš teda pech,ale hlavně,že jsi takovej koumák a odhalil jsi to :D

Napsal: 06 čer 2007, 22:50
od ivan
Tommas33 píše:No Ivane koukám,že máš teda pech,ale hlavně,že jsi takovej koumák a odhalil jsi to :D
No už bylo na čase??? :oops: Jinak bych nemohl jezdit a koukat na kastly se mi nechtělo!!! 8) :wink:

Napsal: 07 čer 2007, 22:07
od ivan
Tak před chvilkou jsem si přivezl nový čepík i s futýrky :D je to trošku jinak dělané než originál vše je předěláno na větší zátěž,prostě paráda ať žije pan Liška je to prostě Borec s velkým B :!: Jo 40 let praxe je znát!! :D :wink:

Napsal: 07 čer 2007, 22:42
od Jasper
Ivane, trochu jsem to nepobral ta kolíbka s vymačkaným čepem a v něm futýrka, tím myslíš co? Asi se zeptám uplně blbě, myslíš tím ozubené kolo na klikovce? :oops:

Napsal: 07 čer 2007, 22:44
od Jasper
Já mám taky G4CP-DM :?