Stránka 1 z 1
Kolko stoji investicia do LPG na Lantru ? meni sa vykon ?
Napsal: 18 čer 2007, 20:20
od nemesis
Chcel by som sa spytat nakolko uvazujem o LPG -dlhsie cesty- ako vela stoji LPG instalacia do nasej Lantry ? Ake su vyhody ,nevyhody ,meni sa vykon,ako so spotrebou,dava sa toroidna nadrz ?(pozn.limuzina) Aky velky toroid sa da montovat - objem ? Instaluje sa aky druh LPG zariadenia ? Mame predsa 1.6 16V tak co chalani pomozete ? Poradite ? Zaujimave otazky ktore mi tu na fore chybali.Inak vela stastnych kilometrov je to na svoju dobu spolahlive auto nech si vravi kto chce co chce ..
a pekne najma ak v lete nahodim 15tky kola Dakujem za prispevky ak nejake budu
Napsal: 18 čer 2007, 21:53
od moravak
Nazdar chlape,
zrovna dnes a zítra montuju do své Lantry plyn, tak se ti budu snažit trochu odpovědět - cena je cca. 25.000,-Kč, výkon se sníži neznatelně, spotřeba plynu cca. 10-12 litrů, výhoda - levný provoz, nevýhody - neznám, nádrž mám místo rezervy o obsahu 36 litrů....jinak když ualistuješ na tomto fóru, rtak najdeš více odpovědí a informací, nedávno jsem to tady našel...
Napsal: 18 čer 2007, 22:10
od hlobilp
auto tolik nejede.. do podzemnich garazi Te temer nepusti.. revize plynu... vymena nadrze po 10 letech.... auto je tezsi.... ale cena plynu vyvazi vsechno tohle
moravakovi
Napsal: 19 čer 2007, 00:11
od nemesis
Moravak tak to som velmi vedavy ako ti to spravia.Ja o Lpg premyslam uz dlhsie ale ked ono to na benzin ide tak super ze mi je luto to auto rozryt.Nemozes potom zaslat nejake foto ako to vyzera v motorovom priestore a tiez ovladac ako ti ho namontovali.No tak tebe to auticko pekne zerie asi s tym jazdis ako F1
ale automat znie zaujimavo len ta spotreba potom
.. ozvi sa mi este ako to teraz vidis .. 25tis nieje vela ak to usetri tolko paliva.Mne najviac vadi prave to ze rezerva bude v kufri zavadzat
Napsal: 19 čer 2007, 02:01
od Joker
JJ, jak psal kolega nademnou spotřeba je o něco vyšší než na benzín, ale pořád ušetříš velmi mnoho. Co se výkonu týče, tak máš v autě přepínač a kdykoliv můžeš přepnout na benzín
Napsal: 20 čer 2007, 21:42
od jirkatravna
Tak jestli mám taky odpovědět, tak já už mám 3. auto v pořadí s LPG. Doby kdy se říkalo že to s Plynem auto zeslábne už jsou pryč. Možná že úplně nepatrně. Ba naopak bych řek že u mích Aut (všech) to jede na Plyn lépe. Nejdůležitější je aby auto bylo TOP na Benzín a pak s Plynem nebude problém. Výhody: Měl by být šetrnější k motoru (o tom jsou diskuze pro a proti), levnější, ekologičtější, prý bezpečnější (taky diskutabilní) a spolu s benzínem daleko dojedeš pokud budeš mít velkou nádrž. Já mám 60L.
Nevýhody: Musíš dělat dvojí Emise (tím se to prodraží o 350Kč), každý rok bys měl jezdit na revizi (150Kč) ale zkontrolovat to můžou jen ta STK nebo to chtějí u přepisu vozidla takže vlastně taky jen k technické, nádrž trochu zavazí v kufru.
Jinak si už nedovedu představit že bych tankoval benzín za 30Kč když můžu jezdit za 13,60Kč
Napsal: 22 čer 2007, 21:43
od Dastin
Pánové to co píšete není až tak pravda, jde o to, co je to za zařízení, jestli Sekvenční vstřikování nebo jen do sání. Sekvenční stojí 32 500kč a přes sání je to tak 27 000kč. Jinak spotřeba u sekvenčního je max do 9-ti litrů a přes sání do 10litrů. Nádrž pokud je místo rezervi (toroid) jsem měl než jsem ho včera prodal že Felotrone, na 47 litrů, žádných ubohých 36l. dojezd 500-520 km, podle stilu jízdy a to i s klimou, jednalo se o kombynovanou jízdu. A pokud najezdíte víc jak 10 000km ročně, tak to jde. Já najezdím 15 000-20 000km ročně. V každém případě bych znova šel jen do Sekvenčního vstřiku.
Více třeba na
www.hlpropan.cz
Napsal: 23 čer 2007, 12:54
od jirkatravna
Dastin píše:Pánové to co píšete není až tak pravda, jde o to, co je to za zařízení, jestli Sekvenční vstřikování nebo jen do sání. Sekvenční stojí 32 500kč a přes sání je to tak 27 000kč. Jinak spotřeba u sekvenčního je max do 9-ti litrů a přes sání do 10litrů. Nádrž pokud je místo rezervi (toroid) jsem měl než jsem ho včera prodal že Felotrone, na 47 litrů, žádných ubohých 36l. dojezd 500-520 km, podle stilu jízdy a to i s klimou, jednalo se o kombynovanou jízdu. A pokud najezdíte víc jak 10 000km ročně, tak to jde. Já najezdím 15 000-20 000km ročně. V každém případě bych znova šel jen do Sekvenčního vstřiku.
Více třeba na
www.hlpropan.cz
Ano určitě máš pravdu. Sekvenční vstřik by byl do tohoto auta určitě lepší. LPG přes sání mám já a myslím si že tam takové nepatří. Ale už jsem to tak koupil.
Re: Kolko stoji investicia do LPG na Lantru ? meni sa vykon
Napsal: 23 čer 2007, 13:34
od skel
nemesis píše:Chcel by som sa spytat nakolko uvazujem o LPG -dlhsie cesty- ako vela stoji LPG instalacia do nasej Lantry ? Ake su vyhody ,nevyhody ,meni sa vykon,ako so spotrebou,dava sa toroidna nadrz ?(pozn.limuzina) Aky velky toroid sa da montovat - objem ? Instaluje sa aky druh LPG zariadenia ? Mame predsa 1.6 16V tak co chalani pomozete ? Poradite ? Zaujimave otazky ktore mi tu na fore chybali.Inak vela stastnych kilometrov je to na svoju dobu spolahlive auto nech si vravi kto chce co chce ..
a pekne najma ak v lete nahodim 15tky kola Dakujem za prispevky ak nejake budu
Ten vyfuk vzadu se me ale moc nelibi
Re: Kolko stoji investicia do LPG na Lantru ? meni sa vykon
Napsal: 23 čer 2007, 22:09
od nemesis
ale ale a co za vyfuk by si tam dal ?
ja som nepremyslal o zmene celkom ma dobry zvuk ked to zarezem.Hm ja som si myslel ze auto nerobi len vyfuk
Napsal: 23 čer 2007, 23:39
od Dastin
jirkatravna píše:Dastin píše:Pánové to co píšete není až tak pravda, jde o to, co je to za zařízení, jestli Sekvenční vstřikování nebo jen do sání. Sekvenční stojí 32 500kč a přes sání je to tak 27 000kč. Jinak spotřeba u sekvenčního je max do 9-ti litrů a přes sání do 10litrů. Nádrž pokud je místo rezervi (toroid) jsem měl než jsem ho včera prodal že Felotrone, na 47 litrů, žádných ubohých 36l. dojezd 500-520 km, podle stilu jízdy a to i s klimou, jednalo se o kombynovanou jízdu. A pokud najezdíte víc jak 10 000km ročně, tak to jde. Já najezdím 15 000-20 000km ročně. V každém případě bych znova šel jen do Sekvenčního vstřiku.
Více třeba na
www.hlpropan.cz
Ano určitě máš pravdu. Sekvenční vstřik by byl do tohoto auta určitě lepší. LPG přes sání mám já a myslím si že tam takové nepatří. Ale už jsem to tak koupil.
Tak to jsi měl výhodu,že jsi nemusel do plynu investovat a jezdil jsi hned za levno.To by mě taky nevadil potom plyn přes sání.
Napsal: 24 črc 2007, 13:09
od Artnale
Elantra 1,6 hatchback predelana na LPG s toroidni nadrzi misto rezervy, sekvencni vstrikovani - montaz stala 37.000 kc. Ujede kolem 280-300km na 1 nadrz. Zacne sviti kontrolka "check engine" - pak mi to "nejak" vypli a je pokoj. Jizdni vlastnosti ok, snad trochu slabsi jako benzin ale i tak taha dost dobre (nejezdim vice nez 130km-h). Spokojenost.