Stránka 1 z 1

Kolika oktanový benzin do Getze?

Napsal: 24 dub 2005, 21:07
od Cemar
Jaký benzin lejete do Getze?
V návodu je napsáno min. 91 oktanů (motor 1.1), u prodejce mi řekli, ať tam dávám radši 95, že to je lepší (snad kvůli katalyzátoru).
Tak jezdím pořád na 95, bez problémů. Máte někdo jiné informace, jiné zkušenosti? Zkusil někdo třeba 98oktanů?

zdavíčko

Napsal: 25 dub 2005, 08:04
od Juraj
....ja mám tiež 1.1 motor. O tom 91 octanovom benzíne ani neuvažujem, nestojí mi zato usporiť pár korún a potom mať problém s motorom.
Jeden čas som dal do neho 100 octanový, len tak na skúšku, ale nezbadal som niejak zvlášť extra nárast výkonu, no trošíčka ožil.
Možno to bolo ešte tým že sa motor zabeháva a ten 100oct sa zmiešal s troškou 95 oct. :(

Natural 95

Napsal: 26 dub 2005, 22:42
od vlkobass
Já myslím, že BA95 je ideální a vyšší nemá smysl. Nárust výkonu je nepostřehnutelný, naopak může dojít k podpalení sedel ventilů. Takovýto nízkoobjemový motor není na vysokooktanový benzín stavěný. Blíže doporučuji forum na http://www.oleje.cz téma PALIVA. :wink:

Napsal: 26 dub 2005, 23:04
od Hardcam
Pripojim muj nazor k palivum...Lantru jsem dostal pred dvema mesici, ackoliv ji mame uz 4 roky, predtim jsem s ni jezdil casto, ale nekrmil jsem ji.. mel jsem Nexii 1.5 16V a do ni jsem lil Shell V-Power 95+ a musim rict, ze to bylo opravdu poznat, uplne jinak to tahlo a rozhodne neslo o subjektivni pocit...myslim, ze i s Getzem by 95+ zacvicilo.To se mi to pred pul rokem lilo, kdyz V-Power 95+ stal 25 Kc/l a jeste k tomu v Praze:) ted tankuju normos BA95, resp. 97.

benzín

Napsal: 27 dub 2005, 08:53
od Juraj
...ja som tankoval 100 octanový benzín od OMW bol brutálne drahý a očakávania sa nesplnili. :cry:
...ešte uvažujem skúsiť ten Shell 95+ V-Pover čo to spraví. Síce spoločnosť Shell je jedná z najdrahších tu v SR, no dúfajme že sa to prejaví aj na kvalite benzínu :?