Hyundai Coupe 2002 2,7i Sport V6
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Hyundai Coupe 2002 2,7i Sport V6
Ako som pozeral vacsinu tem, tak som nenasiel nic k tomuto modelu.
Chalani, vsimol som si, ze mate aj v avatari nejake obrazky rovnakeho rocnikoveho modelu, tak sa chcem opytat na skusenosti s tymto autom.
Nenasiel som ziaden test k tejto verzii 2.7i, tak pripadne nejake postrehy od samotnych pouzivatelov? A kludne sa pochvalte aj fotkami.
Chalani, vsimol som si, ze mate aj v avatari nejake obrazky rovnakeho rocnikoveho modelu, tak sa chcem opytat na skusenosti s tymto autom.
Nenasiel som ziaden test k tejto verzii 2.7i, tak pripadne nejake postrehy od samotnych pouzivatelov? A kludne sa pochvalte aj fotkami.
- Reklama
Kolega, pracující pro jeden český motoristický časopis, jej dostal na ozkoušení. Jeho hodnocení nebylo tak optimistické , jako v tom článku. Motorický výkon neodpovídal obsahu, motor, původně převzatý ze Sonaty, nemá prý dostatečnou pružnost a je velmi těžký. Příliš zatížená přední náprava pak zhoršovala jízdní vlastnosti a vůz byl ještě mnohem více přetáčivý. Co ocenil byla šestistupňová převodovka. Jeho hodnocení vyznělo, že ideální kombinace je kupátko s dvoulitrem po přečipování. Výkon je potom takřka identický s motorem 2,7, ale vůz je lehčí snadněji ovladatelný.
Toliko jeho slovy nejsilnější kupátko. Snad proto se tolik neprodává.
Toliko jeho slovy nejsilnější kupátko. Snad proto se tolik neprodává.
Tiburon 2.0 FX , model 2002 , Žatec , Most
Akurat ale pozeram, ze nie je nejaky cenovy rozdiel medzi tou 2,0 a 2,7 verziou. A co myslite potom v spotrebe? Bude sa to lysit?
Pocul som o tom, ze je to dost tazke auto, ale zato celkom slusne jazdi, neviem. Respektive, ze aj drzi dobre na cestach a najvacsia vyhoda, ako ste to tu uz popisovali , je ta 6-stupnova prevodovka.
Tak co myslite, oplati sa vziat to auto na nejake bezne jazdenie?
A este diky za ten test, Jirka.
Pocul som o tom, ze je to dost tazke auto, ale zato celkom slusne jazdi, neviem. Respektive, ze aj drzi dobre na cestach a najvacsia vyhoda, ako ste to tu uz popisovali , je ta 6-stupnova prevodovka.
Tak co myslite, oplati sa vziat to auto na nejake bezne jazdenie?
A este diky za ten test, Jirka.
POZOR!!!!!!!!!
Páni, ja jazdím na Coupe 2,7 už 4 mesiace a jazdí skvele!!!
Mám odskúšaný dvojliter, no môj názor je, že ak auto vyzerá tak dobre a píši sa takým dizajnom, tak musí aj jazdiť.
6 válcov je obrovský rozdiel...
Zrýchlenie a dynamika pri vyšších rýchlostiach je podstatne lepšia ako u 2,0.
A spotreba???
Senica - Praha - Senica (slabých 700km) na jednú nádrž...
To jest 55 litrov.
Spotreba 8,0l
Ak sa človek krotí, tak pri 100 km/h je spotreba 5l !!!!!!!!
Je to naozaj iné vozenie...
Musí byť srdcervúce, keď sa na Vás lepí dáky TDIčkový Passat a dvojlitrík nie a nie sa pohnúť
To sa Vám s V6kou nestane.
Treba skúsiť...
Mám odskúšaný dvojliter, no môj názor je, že ak auto vyzerá tak dobre a píši sa takým dizajnom, tak musí aj jazdiť.
6 válcov je obrovský rozdiel...
Zrýchlenie a dynamika pri vyšších rýchlostiach je podstatne lepšia ako u 2,0.
A spotreba???
Senica - Praha - Senica (slabých 700km) na jednú nádrž...
To jest 55 litrov.
Spotreba 8,0l
Ak sa človek krotí, tak pri 100 km/h je spotreba 5l !!!!!!!!
Je to naozaj iné vozenie...
Musí byť srdcervúce, keď sa na Vás lepí dáky TDIčkový Passat a dvojlitrík nie a nie sa pohnúť
To sa Vám s V6kou nestane.
Treba skúsiť...
Naposledy upravil(a) muno dne 19 črc 2007, 16:55, celkem upraveno 1 x.
Víc přetáčivé bude dost těžko , pravdou je přesný opak - při ostřejší jízdě se projevý jeho dost nepříjemná nedotáčivost. - Tohle ale klidně mohl bejt z tvojí strany pouze překlep, takže to ode mě ber jen jako takový upozornění na něj. Každopádně to s tim chiptuningem je nesmysl-chiptuning na atmosferickym motoru bez jakejch koli mechanickejch změn ti přidá opravdu jen velmi málo. Ten V6 motor by byl super, kdyby měl tak aspoň 220 koní, pak by to mělo nějakej smysl, takhle je na něm pěknej snad jen ten krásně kultivovanej chod a zvuk-což je daný právě tim, že je to V6. Nevim teda jak moc je ten motor poddimenzovanej a jakej má potenciál na případnej tuning, k tomu by se musel vyjádřit někdo kdo tohle auto má.Airfan píše:Kolega, pracující pro jeden český motoristický časopis, jej dostal na ozkoušení. Jeho hodnocení nebylo tak optimistické , jako v tom článku. Motorický výkon neodpovídal obsahu, motor, původně převzatý ze Sonaty, nemá prý dostatečnou pružnost a je velmi těžký. Příliš zatížená přední náprava pak zhoršovala jízdní vlastnosti a vůz byl ještě mnohem více přetáčivý. Co ocenil byla šestistupňová převodovka. Jeho hodnocení vyznělo, že ideální kombinace je kupátko s dvoulitrem po přečipování. Výkon je potom takřka identický s motorem 2,7, ale vůz je lehčí snadněji ovladatelný.
Toliko jeho slovy nejsilnější kupátko. Snad proto se tolik neprodává.
Chiptuning
Kolega v Spišskej Novej Vsi V6ku spravili na 230k!!!
Ale...Treba výkonnejšie brzdy.
O Hyundaí motoroch viem, že sú hodne poddymenzované, skrz ostatné súčasti ústrojenstva (spojka, prevodovka, brzdy a pod...)
Ale...Treba výkonnejšie brzdy.
O Hyundaí motoroch viem, že sú hodne poddymenzované, skrz ostatné súčasti ústrojenstva (spojka, prevodovka, brzdy a pod...)
Re: Chiptuning
No tak sežeň nějaký bližší info, co na tom má za úpravy, jakou použil spojku - protože mam pocit, že ta seriová má problémi i se standardním výkonem, popřípadě jak vypadá graf z brzdy atd. určitě se tady najde pár jedinců, které by to zajímalo. Sice to tu vypadá, že většinu zájímají spíš věci jako "co jsem měl dnes k obědu" popřípadě "jaké bude zítra počasí" ale nenech se odraditmuno píše:Kolega v Spišskej Novej Vsi V6ku spravili na 230k!!!
Ale...Treba výkonnejšie brzdy.
O Hyundaí motoroch viem, že sú hodne poddymenzované, skrz ostatné súčasti ústrojenstva (spojka, prevodovka, brzdy a pod...)
Ja 2,7 nevlastnim,ale uz sem ji parkrat prohnal.Motor je opravdu stazenej na vykonu.Zato se vsak pochluby prijemnou spotrebou.Neni problem se dostat na 9 litru a samozdrejme taky na 17 litru.Ma osobni skusenost Lantra 92 1,6 16V 84KW proti Coupe 03 2,7 24V 123KW pri vikendovem jezdeni na Morave 2006 Lantra spotreba cca 15 litru a coupe 11 litru.jeli sme spolecne tam a spet,orientacni jizdu a ja mel o dost vic sprintu na letisti.Samozdrejme ze ta 2,7 neni auto na jezdeni po meste a na kratke popojizdeni.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
To muno - no nevím, na dálnici jsem si to rozdal se svým dvoulitříkem proti V6 Passatu a bylo to naprosto vyrovnané. Ono spíše záleží na tom, jak se ten motor využívá. Ten Passat je o půl tuny těžší, takže se ten rozdíl dost stírá. Na V6 u Coupé je velkým plus kroutící moment- ten nic nenahradí. No a šestikvalt, paráda. Ten bych si taky nechal líbit.
Jinak jak jsem napsal- hodnocení V6 není ode mne, ale od známého, který píše testy.
Jinak jak jsem napsal- hodnocení V6 není ode mne, ale od známého, který píše testy.
Tiburon 2.0 FX , model 2002 , Žatec , Most
No tak to je celkem drsný ta spotřeba Lidi se zbytečně bojej velkejch obsahů, že je to sežere, ale opak je většinou pravdou, stejně jako v tomhle případě.Hujer píše:Ja 2,7 nevlastnim,ale uz sem ji parkrat prohnal.Motor je opravdu stazenej na vykonu.Zato se vsak pochluby prijemnou spotrebou.Neni problem se dostat na 9 litru a samozdrejme taky na 17 litru.Ma osobni skusenost Lantra 92 1,6 16V 84KW proti Coupe 03 2,7 24V 123KW pri vikendovem jezdeni na Morave 2006 Lantra spotreba cca 15 litru a coupe 11 litru.jeli sme spolecne tam a spet,orientacni jizdu a ja mel o dost vic sprintu na letisti.Samozdrejme ze ta 2,7 neni auto na jezdeni po meste a na kratke popojizdeni.
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
Re: POZOR!!!!!!!!!
nic ve zlym, ale jako vtip fakt dobrýmuno píše:Páni, ja jazdím na Coupe 2,7 už 4 mesiace a jazdí skvele!!!
Mám odskúšaný dvojliter, no môj názor je, že ak auto vyzerá tak dobre a píši sa takým dizajnom, tak musí aj jazdiť.
6 válcov je obrovský rozdiel...
Zrýchlenie a dynamika pri vyšších rýchlostiach je podstatne lepšia ako u 2,0.
A spotreba???
Senica - Praha - Senica (slabých 700km) na jednú nádrž..
To jest 55 litrov.
Spotreba 8,0l
Ak sa človek krotí, tak pri 100 km/h je spotreba 5l !!!!!!!!
Je to naozaj iné vozenie...
Musí byť srdcervúce, keď sa na Vás lepí dáky TDIčkový Passat a dvojlitrík nie a nie sa pohnúť
To sa Vám s V6kou nestane.
Treba skúsiť...
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Airfan: neni kolega nahodou ze Slanyho? Tady mame taky jednoho cloveka, ktery dela pro casopis a mel ho pujceny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
No ze by passat byl o pul tuny tesi se me nezda!Na srazu v Roudny jsem jel sprint proti klukovi co mel A 6 2,7 biturbo 4kolku a ta mu vazila necomalo pres 1700 kg.A coupatko 2,7 ma 1400 a par drobnejch.Ten 2,0 ma cca 1350 kg.Airfan píše:To muno - no nevím, na dálnici jsem si to rozdal se svým dvoulitříkem proti V6 Passatu a bylo to naprosto vyrovnané. Ono spíše záleží na tom, jak se ten motor využívá. Ten Passat je o půl tuny těžší, takže se ten rozdíl dost stírá. Na V6 u Coupé je velkým plus kroutící moment- ten nic nenahradí. No a šestikvalt, paráda. Ten bych si taky nechal líbit.
Jinak jak jsem napsal- hodnocení V6 není ode mne, ale od známého, který píše testy.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)