Stránka 1 z 1

Jak správně zajíždět TUCSON

Napsal: 23 črc 2007, 22:55
od kačer
Zdravím všechny majitele a příznivce tohoto krásného vozu.
Jelikož jsem se právě stal šťastným majitelem TUCSONU . a jsem velice nadšen a překvapen jeho kvalitami , prosím o radu jak správně a nejlépe auto zajíždět. Po kolika km spotřeba klesne na průměr ?
Děkuji za Vaše rady a poznatky.

Jak správně zajíždět

Napsal: 30 črc 2007, 14:48
od Viktor17
Mám Tuscona DYNAMIC, 2,0CRDi VGT od 1.6.2007 Najeto 4500Km a spotřeba mě klasla na 6,2 l nafty až po ujetí 4000Km.

Napsal: 31 črc 2007, 15:00
od lomikar
Takový průměr (6.2l/100km) se dá dosáhnout pouze při tažení za traktorem., ale jako fór je to dobrý. Já mám najeto 8400km a jsem rád když se dostanu pod 8l/100km.

Jak zajíždět-spotřeba

Napsal: 31 črc 2007, 17:42
od kačer
Já nevím , ale jezdím do 3000 ot/min , mám najeto 800 km a počítač ukazuje 7,7 l/100 km . A to by to mohlo klesnout po zajetí cca 2 - 3 tis km.

Napsal: 31 črc 2007, 19:36
od Melda
Moc tomu nevěř!- Tucson 2,0 CRDI VGT 103 kw,najeto 25 000 km,spotřeba podle pal. počitače při nastaveném tempomatu na 140 km/hod(dle GPS 134 km/hod) úsek D1 Brno-Praha,2 lidi+50kg zátěže,- 8,6l nafty na 100km.

Re: Jak správně zajíždět

Napsal: 01 srp 2007, 11:50
od arcus
kačer píše:Zdravím všechny majitele a příznivce tohoto krásného vozu.
Jelikož jsem se právě stal šťastným majitelem TUCSONU . a jsem velice nadšen a překvapen jeho kvalitami , prosím o radu jak správně a nejlépe auto zajíždět. Po kolika km spotřeba klesne na průměr ?
Děkuji za Vaše rady a poznatky.
Ahoj, gratuluju, Tucson je dobré autíčko. U mne spotřeba po 7 tis. km je 7,6l a to se nejvíc jezdí v Praze a jezdí s tím ženská, takže pohoda.

Jak zajíždět, stačí jezdit opatrně, moc netočit a spíš těch prvních 2 tis. km jezdit pohodu a hlavně kontrolovat olej a nejezdit do automatické myčky :wink: A hlavně tankovat kvalitní naftu!

Já motor netočím ani po zajetí, max. tak kolem 2,5 tis. otáček. Diesel má stejně největší krouťák dole, narozdíl do benzínu.

Napsal: 01 srp 2007, 21:13
od seatik
Nic proti,ale obcas mu nezaskodi prohnat saze,jinak Ti zlenivy a pokud mas naklapeci lopatky u turba,tak by Ti mohly zatuhnout :wink: :idea:
Dale to nedela dobre ani setrvacniku :wink:
http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... l?id=11624
treba Vam to kluci trochu pomuze...
Ja dodrzuji par veci uz 6 let s mym naftackem a myslim,ze si oba nemusime stezovat :wink:

Napsal: 02 srp 2007, 14:19
od arcus
seatik píše:Nic proti,ale obcas mu nezaskodi prohnat saze,jinak Ti zlenivy a pokud mas naklapeci lopatky u turba,tak by Ti mohly zatuhnout :wink: :idea:
Dale to nedela dobre ani setrvacniku :wink:
http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... l?id=11624
treba Vam to kluci trochu pomuze...
Ja dodrzuji par veci uz 6 let s mym naftackem a myslim,ze si oba nemusime stezovat :wink:
Jo, to je jasný, to je u každého auta :D Ale kolega se ptal, jak zajet nový auto a tam bych žádné prohánění sazí nedoporučoval. :wink:

Napsal: 02 srp 2007, 15:04
od MartasZ
Hmmm tohle
Tohle bude vyžadovat zvyk, ale věřte nám, že je to správně: startujte bez spojky! Víme, že v autoškole vás učili něco jiného, ale spouštěním motoru při vyšlápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním ložiskům. „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“
platí i pro benzin?

Napsal: 04 srp 2007, 00:07
od servo
OK, ale pokial sa dobre pamatam, Lantru bez spojky nenastartujes. :)

Napsal: 04 srp 2007, 08:17
od Felotron
MartasZ píše:Hmmm tohle
Tohle bude vyžadovat zvyk, ale věřte nám, že je to správně: startujte bez spojky! Víme, že v autoškole vás učili něco jiného, ale spouštěním motoru při vyšlápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním ložiskům. „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“
platí i pro benzin?
Na loziska se muzu vys... Kolikrat se mi stalo, ze jsem startoval a nevsiml jsem si, ze tam mam kvalt - no a diky spojce klid ;)

no a vzhledem k tem spinacum pod spojkovym pedalem u Hyundaiu, vyse uvedena ciace neni uplne koser

Napsal: 04 srp 2007, 11:56
od Borek
Asi borec nejezdil s ničím jiným,než s vraky od Škodovky. :lol: Ten ani netuší,že jsou stovky tisíc aut,která bez sešlápnuté spojky NENASTARTUJE(a tihle "odborníci" radí druhým :roll: ).U Tiburona jde startovat i bez spojky,ale NIKDY tak nestartuji a startovat nebudu(z důvodu,které již popsal Felotron).

zajíždění - spotřeba

Napsal: 05 srp 2007, 11:43
od kačer
Stav tacho po příjezdu- 1300 km.
Včera jsem jel trasu Chrudim - Liberec a zpět , cca 280 km , jel jsem normálně , žádné courání , do 120 km/h.
Po příjezdu domů na PC průměrná spotřeba 6,9 l/100km.
Myslím si že na motor v záběhu docela slušný.
Jinak v porovnání s VW TDi je motor podstatně tišší .

Napsal: 06 srp 2007, 17:18
od suonav
Čau Kačere! Jelikož jsi jel trasu ve východních čechách dedukuju, že jsi
odtud. Pokud máš zkušenosti ze servisem napiš kde je servis na Hyundai
dobrý a kde je lepší se servisu radsi vyhnout.
Na toto téma asi zalozím diskusi, možná to bude zajímavé!

Napsal: 06 srp 2007, 23:57
od arcus
Borek píše:Asi borec nejezdil s ničím jiným,než s vraky od Škodovky. :lol: Ten ani netuší,že jsou stovky tisíc aut,která bez sešlápnuté spojky NENASTARTUJE(a tihle "odborníci" radí druhým :roll: ).U Tiburona jde startovat i bez spojky,ale NIKDY tak nestartuji a startovat nebudu(z důvodu,které již popsal Felotron).
Přesně tak, navíc mám pocit, že i v manuálu k autu je požadavek startování se spojkou :-)