Stránka 1 z 1

startovani

Napsal: 01 srp 2007, 13:21
od Luka
Zdravim vsechny..
koupil jsem druhy hyundai do rodiny je to sonata 1995 mel jsem na nej celkem nizsi rozpocet a tak jsem pocital ze budu muset opravovat. A tak se chci zeptat na nektery veci ktery jsem u vas na foru nenasel.

1) kdyz sem to chtel natocit(samozrejme ze sem tam mel neutral :lol: ) tak to skytne a nic.. jakmile seslapnu spojku tak to chytne bez problemu.

2) Ten druhej problem mi to udelalo zatim asi jen dvakrat a asi tusim cim to je, ale presto to napisu. Odbocoval jsem a potreboval sem to trochu namazat takze sem vytocil dvojiku nekam pod 4tisice pak sem zaradil trojiku melo to normalne tah, ale otacky se drzeli furt hrozne vysoko a az kdyz sem pustil tak na sekundu uplne plyn tak klesli na odpovidajici k ty rychlosti.

3) tahlo na otevirani haupny - to tecko na konci toho lanka je vyskubly a tahem se da otevrit jenom velmi stezi. Tady bych se spis chtel zeptat jestli se to nekomu taky povedlo pripadne jak si s tim poradil..

odpovedi na ostatni problemi se snad vyresi podle prispevku v jinych topic.. hlavne otazku toho ze pri neutralu kolisaj otacky a kolem dvou tisicu to cuka, sem byl fakt stastnej ze nekdo vyresil :lol:

Re: startovani

Napsal: 01 srp 2007, 13:38
od Lukino
k bodu 1: to je jednoduché, žádný Hyundai nenatočiš aniž nesešlápneš spojku - je tam spínač. Bod 2 vůbec nechápu - namazat - otáčky vysoko -mělo tah - pokud vím tak když šlapeš na plyn otáčky opravdu stoupají :lol: :lol:

Napsal: 01 srp 2007, 13:53
od Luka
:lol: :lol:
dobre pokusim se popsat znova.. ale nejdriv k bodu jedna.. diky za odpoved mam radost ze je to v tom, nicmene s tebou musim nesouhlasit v tom ze vsechny hyundaie maj tenhle spinac.. druhy auto co od tyhle znacky mam je elantra 2006 a tam si nastartujes i bez spojky..

A ted k bodu 2 :wink:

jel jsem na dvojiku dejme tomu kolem 60km/h cili otacky byly mezi 3,5-4
pustil jsem plyn, seslapl spojku, zaradil za tri, pustil spojku a soucasnte uz lechce seslapl plyn. Jenze misto toho aby klesli otacky nekam ke dvoutisicum tak zustali na 4tisich a auto furt melo "tah" (jako ze citis ze jede dopredu a nezpomaluje :) ) a az kdyz sem pustil uplne plyn tak rucicka na otackomeru skocila tam kam mela
Snad sem to takle uz napsal lip na pochopeni

Napsal: 01 srp 2007, 22:18
od ivan
Luka píše::lol: :lol:
dobre pokusim se popsat znova.. ale nejdriv k bodu jedna.. diky za odpoved mam radost ze je to v tom, nicmene s tebou musim nesouhlasit v tom ze vsechny hyundaie maj tenhle spinac.. druhy auto co od tyhle znacky mam je elantra 2006 a tam si nastartujes i bez spojky..

A ted k bodu 2 :wink:

jel jsem na dvojiku dejme tomu kolem 60km/h cili otacky byly mezi 3,5-4
pustil jsem plyn, seslapl spojku, zaradil za tri, pustil spojku a soucasnte uz lechce seslapl plyn. Jenze misto toho aby klesli otacky nekam ke dvoutisicum tak zustali na 4tisich a auto furt melo "tah" (jako ze citis ze jede dopredu a nezpomaluje :) ) a az kdyz sem pustil uplne plyn tak rucicka na otackomeru skocila tam kam mela
Snad sem to takle uz napsal lip na pochopeni
No tak k tomu prvnímu bodu některé modely měli spínač na spojce a některé ho opravdu neměli ,jak a proč to je to už dneska nezjistíme a u nových aut nemám tucha :cry:
U bodu dvě,budeš muset na diagnostiku,protože to vypadá na krokový motůrek alisas ISC ,bude se Ti ve vyších otáčkách zasekávat nebo to může způsobovat něco jiného :(
Zkus udělat nejdříve reset řídící jednotky(ECU) Jestli náhodou se to nezmění.
Postup jak na to je zde: vypojit baterku (Sem si to vypůjčil ze sekce Lantra) :wink:
- zoslapnut brzdu
- zapojit baterku, nastartovat a nechat bez akehokovek zasahu kym sa nezohreje motor - nezapne vetrak
- pozapinat vsetky spotrebice
- urobit kludnu 30 min jazdu
Pak dej vědět jestli se to zlepšilo :wink:

Napsal: 02 srp 2007, 09:00
od Luka
Diky Ivane :) nevim jestli to zkusim hned, protoze to ted nechci ani startovat nez se udela par tech zakladnich veci, kazdopadne potom napisu.. A to s tou 30minutovou jizdou to uz je porestartni procedura predpokladam?? :lol:

Napsal: 02 srp 2007, 09:48
od Luka
Jeste takovej detail.. Ted sem se zase docetl ze pri restartu by nemeli byt zapojeny zadne spotrebice, pry vsechno vypnout. Tak ted sem zmaten, ale asi budu verit Ivanovi :)

Napsal: 02 srp 2007, 12:48
od cypisek
u mně 100% funguje reset ECU podle tohoto
http://old.prelude.cz/data/ecu_reset.htm

Napsal: 02 srp 2007, 22:37
od ivan
cypisek píše:u mně 100% funguje reset ECU podle tohoto
http://old.prelude.cz/data/ecu_reset.htm
Jo to je skvělej návod sem ho hledal,ale nenašel :oops: :wink:

Napsal: 06 srp 2007, 14:07
od Luka
Zdravim:) takze, co se tyce bodu dva(viz vise :) ) tak to uz mi to nedela takze nejspis reset pomohl cili diky panove :D bod tri perfektne vyresen.. nebudu rozepisovat ale musim rict ze je to frajerinka jak to vypada nekdy dystak vyfotim a ukazu :) a ted novinky.. musim to auto chvalit jede fakt krasne a nebyt toho hluku a rezonanci nekterych veci v interieru tak bych na elantru uz ani nesahl :D :D a chtel sem se zeptat i kdyz asi mala sance ze by nekdo vedel, elantru sla jednou do servisu - mam primo od dealera ve varech ale je to tam drahy a nejsou moc rychli tak bych chtel vedet jestli nemate nekdo dobrou zkusenost se servisem v okoli Karlovych Varu(chci nechat vymenit rozvodak)

a jeste sem se chtel zeptat.. zezadu u motoru jak vede lanko od plynu je to takovy volny.. v poradku nebo ho mate napnuty? A pak taky na brzdovou kapalinu nevim co tam tedka je ma takovou tmavou hnedou barvu muzu ji normalne kombinovat se zlutou(ted si nevzpomenu na nazev) co mam v garazi?