Stránka 1 z 3

Nový Getz, nový motor 1,4 l

Napsal: 02 říj 2005, 12:21
od Fík
Tak co říkáte na to, že zrušili Getz 1,3 a nutí nám místo toho 1,4 l? Mě osobně to pěkně naštvalo. Chystal jsem se ke koupi 1,3 l (výkon, dobrá spotřeba, nízký povinný ručení). Do 1,4 l přidali trochu na objemu a výsledek? Vyšší sazba ručení, nárust výkonu zanedbatelný :-( Zbavili se největší výhody oproti Fábiím - nadupanýho motoru v nízký sazbě ručení. Nechápu!

Napsal: 02 říj 2005, 13:58
od Hardcam
Korejce nezajima, jak mame rozvrzeny povinny ruceni, na Slovensku je to napr. podle kW, placete na spatnym hrobe....neudelate nic....

Napsal: 07 říj 2005, 11:04
od Kufr
Nový motor 1,4i 16V je rozhodně krokem kupředu a to z mnoha důvodů: má šestnáctiventilovou techniku, proměnné časování ventilů, na motoru se již nedělají rozvody (rozvodový ŘETĚZ), má výkon 71,3 kW tj. 97 koní a hlavně držíme povinné ručení v kategorii do 1350 ccm u pojišťovny UNIQA. Takže nevidím důvod proč si novýho Getze nekoupit. Obzvlášť když ceny zůstaly stejné jako u 1,3i.

Napsal: 07 říj 2005, 20:38
od Joe
ja by som to privital uz skor, pac mam 1.3 a ta ma v skutocnosti 1.341 co je uz nad 1,3 a tym padom na slovensku si automaticky v strednej skupine. navyse vykon 60 kw ta radi do strednej skupiny aj ked to beries podla vykonu. takze skoda, ze sa nevyrabal motor 1.4 pre getz na zaciatku roka.

motor 1.1

Napsal: 18 říj 2005, 19:42
od Juraj
:evil: všimli ste si že motor 1.1 vo faceliftovanom Getzi má zdvihnutý výkon a krútiaci moment :?:
Je to presne ten istý motor, akurát trošíčka upravili software. Asi preto že ten nový Getz je o niečo tažší ako ten starý :idea:

POZOR !!

Napsal: 30 říj 2005, 14:59
od DANDA
TAK PANOVE POZOR !!S TIM MOTOREM 1.4 TO NENI ZADNY PROBLEM.HYUNDAI TOTIŽ ZAJISTIL ŽE NOVÝ GETZ S MOTOREM 1.4 BUDE SPADAT (ted nevim u jake pojištovny) JEŠTĚ DO TOHO LEVNĚJŠÍHO RUČENÍ COŽ JE OPROTI DOMACÍ FÁBCE VELIKÁNSKÁ VÝHODA.ZEPTEJTE SE U SVÝCH PRODEJCŮ !!

Re: POZOR !!

Napsal: 30 říj 2005, 15:19
od Farmář
DANDA píše:TAK PANOVE POZOR !!S TIM MOTOREM 1.4 TO NENI ZADNY PROBLEM.HYUNDAI TOTIŽ ZAJISTIL ŽE NOVÝ GETZ S MOTOREM 1.4 BUDE SPADAT (ted nevim u jake pojištovny) JEŠTĚ DO TOHO LEVNĚJŠÍHO RUČENÍ COŽ JE OPROTI DOMACÍ FÁBCE VELIKÁNSKÁ VÝHODA.ZEPTEJTE SE U SVÝCH PRODEJCŮ !!
mno nevim nevim :?
ale novy Getz ma obsah 1399 m3
pokud sem dobre informovany tak to nizsi pojisteni je do 1350 m3
ja osobne kdyz sem prihlasoval novy vuz tak me automaticky pasovali do vyssi sazby nebot mam v malem TP 1,4 ale skutecnost je 1341 m3 ....meli smulu :wink:
jedine,ze by opravdu doslo u nekterych pojistoven k premene...ale slysel sem pravy opak..pry to bude pouze do1300m3
..ale pozeptam se na to

triglav

Napsal: 30 říj 2005, 15:39
od rade622
Zajímavá pojišťovna je Triglav. Je až o pětikilo levnějí než Kooperativa.

Napsal: 23 lis 2005, 15:03
od XMira
Koupil jsem si Getz s motorem 1.4, a mam skutecne u pojistovny Uniqa pov. ruceni jako na 1.3...

Getz 1.4

Napsal: 24 lis 2005, 15:09
od lubos
Zdravim vsetkych.
Som cerstvym majitelom Hyundai Getz 1.4l a touto cestou hladam dalsich majitelov tohto faceliftovaneho zihadla. Auto mam dva tyzdne a najazdil som zatial cez 1100km a teda mam aj prve skusenosti s tymto novym motorom. Zatial som maximalne spokojny, trapia ma len dve drobnosti. Ked sa dlhsie pohybujem v dopravnej zacpe tak sa do kabiny zacne prenasat zvuk ako keby nieco drhlo (nejake lozisko alebo co) a ked ho trochu vytocim cez 3000 otacok tak na moj vkus dost zasmradne. Predajca mi tvrdi ze to je tym ze vsetko je to nove a tak sa mu zatial snazim verit. Prosim ozvite sa mi ake mate skusenosti vy.
Dakujem.

Napsal: 25 lis 2005, 18:04
od mylys
Myslim si, ze ten hluk by mohl byt ventilator pred chladicem.
U motorizace 1,3 se zapina pri stani pomerne casto a hluk dovnitr pronika celkem dost.
A zapach v novem aute je asi z pouzitych plastu a vydrzi pomerne dlouho - me to trvalo cca 4 mesice nez jsem ho prevonel "stromeckem".

Napsal: 28 lis 2005, 08:38
od HJugo
Ten smrad vypachne, tak ako pisal mylys po 4 mesiacoch. Smrdi to konzervacny sajrajt, ktorym auta nastriekaju pri doprave z Korei (aby auto na lodi nezhrdzavelo :lol: ) Najviac to citit pri zapnutom kureni. Treba pekne kurit inak sa toho nezbavis.

Napsal: 08 pro 2005, 11:07
od lubos
Ludia mam prvy problem s mojim novym Getzom 1.4 a ze to teda prislo akosi skoro kedze auto mam len nieco vyse mesiaca. Pri startovani za studena to jednoducho skape. Ako sa ochladilo tak bez pouzitia plynu uz nemam sancu. Myslim, ze to nie je normalne. Viete mi poradit v com to je? Auto mam uz druhy den v servise a zatial mi tvrdia ze ziadny problem nenasli. Ak je tu nejaky odbornik tak nech sa mi co najskor ozve.
Dakujem.

Napsal: 10 pro 2005, 00:33
od Hardcam
Jsem rad, ze zde je zastance tohoto typu startovani, naucil me to kamarad a nyni jsem si potvrdil, ze na tom neco je...v mem predchozim aute (Daewoo Nexia) se pri zapnuti do polohy ON ozival silenej zvuk z motorovyho prostoru (na cerpadlo bych to nevidel)...nyni uz jen slysim po asi 3 vterinach cvaknuti..

Napsal: 10 pro 2005, 18:35
od ivan
Hardcam píše:Jsem rad, ze zde je zastance tohoto typu startovani, naucil me to kamarad a nyni jsem si potvrdil, ze na tom neco je...v mem predchozim aute (Daewoo Nexia) se pri zapnuti do polohy ON ozival silenej zvuk z motorovyho prostoru (na cerpadlo bych to nevidel)...nyni uz jen slysim po asi 3 vterinach cvaknuti..
Hardcame to dělá každé auto s přímím vsřikováním!!!
Benzinová pumpa před startem na tlakuje a vžene benzín do trubek ke
v vstřikům!
Když s autem jezdíš denodeně,tak to ani nevnímáš,protože je tam tlak a tím pádem dostatek benzínu.
Ale po dvou nebo třech dnech se ten tlak vytratí a tím pádem benzín se bud vypaří anebo spadne samospádem do nádrže!!Potom si pumpa ten
tlak sama udělá!
Ale jsou auta,kde slyšíš pumpu po každé před nastartováním!!
Udělá to takové bzzzzz tk to vypne relé!!A potom se může startovat a po
nastartování přebírá funkci benzinové pumpy počítač v motoru!! :wink: