Stránka 1 z 1

Lantra a štelování ventilů

Napsal: 12 srp 2007, 11:27
od tomikajerry
Ahoj, včera mi na Lantře r.v.96 začel nejpravděpodobněji klepat ventil. Ale v "technické údaje vozidla" je psáno že vůle ventilů na sací i výfuk má "automatické vymezování". Tak co mi to tam klepe? Když nejdou ventily vyštelovat? Nebo jdou :?:
Kdo mi poradí?
Za každou radu moc děkuji.

Napsal: 12 srp 2007, 12:13
od Felotron
Zkontroluj si stav oleje. Jinak by to mohl problem s tim hydrostelem (nejaky bordelvtom atd)

Ale nejdriv se podivej kolik mas toho oleje - musi byt mezi min a max!

Napsal: 12 srp 2007, 12:14
od vlastaFR
sou tam hydrostely. nic se nesteluje. a ze ti klepe...z jakyho mista presne skus to zjistit a napis. a kolik mas najeto?

Napsal: 12 srp 2007, 13:02
od tomikajerry
oleje je tam dost, spíše to vypadá na ten ventil (jako by klepal pouze 1 ventil) dělá to malu za sebou a ze zvyšujícími otáčkami se intervali zrychlují.

Napsal: 12 srp 2007, 13:17
od tomikajerry
najeto skoro 140 000Km, doveženy z Německa - takže si myslím že je stočenej tach.
Jak se opravuje ten hydrostel? Co to vudec je?
Co s tím tedy mám udělat?
Ještě se zaptám na co se používá tento šroubeček? (viz foto)-je na hlavě motoru nad krytem na výfuk s nápisem HOT.
Jestli bude mít někdo zájem tak mu to klepání motoru nahraju na digifoťák a pošlu třeba na MAIL. Obrázek

Napsal: 12 srp 2007, 14:32
od kopir
Tak na toto som sa i ja kedysi pýtal a odpoveď neviem do dnešného dňa.

Napsal: 12 srp 2007, 14:45
od vlastaFR
hydro se da koupit stoji cca 600.- .ale musej dolu rozvody ja mel ten samej problem (mam) dal sem do motoru neco kolem 10 000.- a zbytecne :twisted: v mym pripade je opotrebeny ulozeni ve kterym lita hydro. prolistuj si temata je to tu nekde rozepsany i v sekci Coupe , Tyburon. kazdopadne motoru to nevadi ale klepe no... a co tam mas za olej?

Napsal: 12 srp 2007, 19:48
od tomikajerry
teď jsem přijel, byl jsem na návštěvě (cca 10 km). Jak jsem odjížděl tak jsem nastartoval a byl klid. Auto stálo hodně z kopce na vjezdu. 6eby to bylo tím?
Liju tam 10W40

Napsal: 13 srp 2007, 06:47
od Vita
A nebo zkus pri pristi vymene oleje nalit Mineral ... 15w40 je trochu hustsi, mohlo by se to spravit.

Napsal: 13 srp 2007, 07:17
od Selshig
no Vita ma trošku pravdu taky mi na accentu klepalo pořad něco kamarad řikal to jsou ventily, předtím tam byl 10W40 ted tam mam mineral a klepani ne zcela přestalo ale už je to mnohem lepši...děla to jen občas a to jen tak 20sekund než se to ustali...jinak tedkom zvuk motoru při plynu je trošku jak turbína u letadla ma to takovy zvlaštní zvuk možna že mam fobii ale zní mi to tak :lol:

Napsal: 13 srp 2007, 16:06
od tomikajerry
Moc vám děkuji kluci ušatí !!!! :wink: :lol: :lol:
Ještě by to chtělo zjistit co je to za ten šroubeček...pořád mi to vrtá hlavou.

Napsal: 13 srp 2007, 16:52
od Topek2
drž si olej na horní rysce furt,taky jsem byl z toho vyvalenej :wink:
čepuju teď minerál na do plnejch a je to OK :twisted: BEAST
jo a se šroubkem si nedělej hlavu,já našel i spoustu zásuvek prázdnejch a ...furtojede!

Napsal: 13 srp 2007, 20:01
od tomikajerry
Ještě se zetám, kde najdu ten hydrostel? A jak vypadá? Foto by bylo nejlepší. Zase to zlobí a nezlobí. To klepání mi fakt vadí....je to jak disel. Přemýšlím že ten olej vyměním hned, ale chtěl bych se nejprve ne ten hydrostel podívat. Jde nějak lehce demontovat? Co vůbec má za práci v motoře? To tlačí olej? :shock:
děkuji

Napsal: 13 srp 2007, 21:46
od Felotron
To skvele zarizeni se nachazi hned u ventilu - jak se k nim dostat? Nevim presne - ale mam pocit, ze musi jit hlava dolu. Podle tlaku oleje to vymezuje vuli mezi vackovym hridelem a ventilem. Kdyz se to zku*vi, musi se to vymenit.

Napsal: 14 srp 2007, 17:50
od vlastaFR
nic nedelej pokad nejsi mechanik. musej dolu rozvody a jestly pises ze to obcas dela vic nekdy min (cvakani) tak stim uz nic neudelas jedine vymenit hlavu. pac mas vybehany ulozeni hydra. ti rikam mam to sami sem jak diesel!!! ale novej motor nebo hlavu zatim shanet nebudu je to dost penez. Proste budes cvakat