Stránka 1 z 1
Lze přepsat do tp motor,na scoupe ,místo 1.5i - 1.5i turbo
Napsal: 21 srp 2007, 00:15
od Peskora
Už sem se poptával a pořád to stejný.Musíš mít souhlas od akreditovaného zástupce.
CO VY NA TO!!
Napsal: 21 srp 2007, 00:18
od shotik
beng nepoznaji an hovno ana technicky kontrolujou jenom typ motoru ne ? a to je oboji stejny pokud se emejlim
č
Napsal: 21 srp 2007, 00:21
od Peskora
Člověče právě že není.Když otevřeš kapotu tak na tebe kouká turbo s velikým nápisem.To by museli být slepí aby si toho nevšimly.A taky číslo motoru?
Napsal: 21 srp 2007, 07:31
od petr rysavy
tak to cislo bych zase az tak neresil- 1,muze se prepsat-vyskrtnout 2, uz si ho nekde na motoru nasel bez rozebrani pulky auta?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: 21 srp 2007, 09:04
od Kamil
Na technické číslo motoru už snad nekontrolujou.Já ho ve velkém techničáku,ani v malém nemám.Snad jenom ten typ motoru mohou kontrolovat.
Napsal: 21 srp 2007, 09:35
od Josef
Kamil píše:Na technické číslo motoru už snad nekontrolujou.Já ho ve velkém techničáku,ani v malém nemám.Snad jenom ten typ motoru mohou kontrolovat.
Ale kontrolujou
VYHLÁŠKA 302/2001 Sb.
o technických prohlídkách a měření emisí vozidel
Příl.7
Seznam kontrolních úkonů pro zjišťování a hodnocení technického stavu vozidla při technické prohlídce a použitelné stupně hodnocení závad
Skupina
stupně
č.
úkonu
100 IDENTIFIKAČNÍ ZNAKY VOZIDLA
101 Registrační značka, mezinárodní značka
102 Výrobní číslo (typ) motoru
103 Výrobní číslo podvozku (karosérie)
104 Odchylky v provedení vozidla
105 Barva vozidla
106 Doplňkové značky a nálepky
Napsal: 21 srp 2007, 09:44
od shotik
za psoledni tri roky sem byl dvakrat s autem na evidencni kontrole a nikdy nekoukal na cislo motoru i kdyz bylo v tehcnicaku napsany . na cliu rekl ze tam se ani nedostane jak to ma malej kufr a velkej motor a na scoupe to neresil vubec_:))))
Napsal: 21 srp 2007, 09:46
od Kamil
Smazáno.
Napsal: 21 srp 2007, 09:54
od Kamil
Josef píše:Kamil píše:Na technické číslo motoru už snad nekontrolujou.Já ho ve velkém techničáku,ani v malém nemám.Snad jenom ten typ motoru mohou kontrolovat.
Ale kontrolujou
VYHLÁŠKA 302/2001 Sb.
o technických prohlídkách a měření emisí vozidel
Příl.7
Seznam kontrolních úkonů pro zjišťování a hodnocení technického stavu vozidla při technické prohlídce a použitelné stupně hodnocení závad
Skupina
stupně
č.
úkonu
100 IDENTIFIKAČNÍ ZNAKY VOZIDLA
101 Registrační značka, mezinárodní značka
102 Výrobní číslo (typ) motoru
103 Výrobní číslo podvozku (karosérie)
104 Odchylky v provedení vozidla
105 Barva vozidla
106 Doplňkové značky a nálepky
No,mohou kontrolovat.Když máš starší techničák,máš tam číslo motoru.Já ho tam nemám.Odkud a s čím to číslo mohou porovnat,jestli je správné?
Napsal: 23 srp 2007, 20:55
od pener_jack
Objasneni situace:
1. Pokud jde o model scoupe MK II, tak je cislo motoru --> G4EK, je jedno jestli turbo nebo ne, oboji je stejny.
2. Karoserie jsou stejne, jedine rozdily jsou u par soucasti motoru -> Vacka ventilu, pisty, drobne zmeny v elektrice, prevodovka.
Neni duvod aby byl problem, jedna se o tentyz vuz.
3. ja jsem si to predelal na turbo a technickou jsem prosel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: 23 srp 2007, 22:15
od ivan
pener_jack píše:Objasneni situace:
1. Pokud jde o model scoupe MK II, tak je cislo motoru --> G4EK, je jedno jestli turbo nebo ne, oboji je stejny.
2. Karoserie jsou stejne, jedine rozdily jsou u par soucasti motoru -> Vacka ventilu, pisty, drobne zmeny v elektrice, prevodovka.
Neni duvod aby byl problem, jedna se o tentyz vuz.
3. ja jsem si to predelal na turbo a technickou jsem prosel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tož živoucí příklad,že to jde
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ale musel chtít
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 24 srp 2007, 01:37
od pener_jack
ivan píše:pener_jack píše:Objasneni situace:
1. Pokud jde o model scoupe MK II, tak je cislo motoru --> G4EK, je jedno jestli turbo nebo ne, oboji je stejny.
2. Karoserie jsou stejne, jedine rozdily jsou u par soucasti motoru -> Vacka ventilu, pisty, drobne zmeny v elektrice, prevodovka.
Neni duvod aby byl problem, jedna se o tentyz vuz.
3. ja jsem si to predelal na turbo a technickou jsem prosel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tož živoucí příklad,že to jde
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ale musel chtít
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jo Ivanek uz muj vuz zna taky zdetailu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
vid
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Napsal: 24 srp 2007, 14:37
od vlastaFR
no na technycky jim to je vicemene u pr.ele. ale pokud to nabouras nebo budes nabouranej. tak pride pojistovak a tomu se to nemusi libyt a muze ti taky rict ze to pojistovna za tebe hradit nebude. !!ale to plati jen kdyz tam ten motor nesmis dat a das ho tam!!! jinak odp na otazku neznam
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)