Stránka 1 z 1

Neni to trochu moc?

Napsal: 23 srp 2007, 12:20
od Luka
Zdravíčko tak sem chtěl dát svoji sonátku na kompletní výměnu rozvodů a tam mi řekli, že by mě to vyšlo na 10 000,- bez práce.. Jedná se o origináli od hyundaie je ta cena normální nebo je to trochu moc? Když jsem tohle dělal na Acorda přímo v hondě tak mě to tam vyšlo na 12 000 včetne práce.

Napsal: 23 srp 2007, 12:40
od Tata
uveď typ a rok výroby,označení motoru ať můžem z něčeho vycházet

Napsal: 23 srp 2007, 12:45
od Luka
Jo pardon na to sem zapoměl :)
takže je to sonata 2.0i (102kW) rok 1995 co se týče konkrétního označení motoru tak si nemůžu vzpomenout na tu zkratku ale tohle by mělo snad stačit.. předem děkuji :)

Napsal: 23 srp 2007, 13:11
od Tata
Měl by to být motor G4Cp-D / 16V,pokud ano tak:

1x rozv.řemen vačka cca 1100,-
1x rozv.řemen vyr.hř. 400,-
1x nap.kladka vačka 900,-
1x nap.kl. vyr.hř. 900,-
1x vod.kladka 1300,-

jsou to ceny od výrobců,kteří dodávají do prvovýroby (zaručena kvalita)
origoš samozřejmě 2x tolik proto těch 10.000,- by i sedělo.Nakup si sám matroš a nech si to udělat v origoš servisu,dá se s nima domluvit,mě takhle vyšli vstříc. Za práci počítej tak +- 3.500,- a dostaneš se i sprací pod desítku.

Napsal: 23 srp 2007, 13:21
od Luka
No to by bylo takle příjemnější (pro moji peněženku). V tom servisu mi vypsali jednotlivý díly co mi tam chtěj měnit, ale napsali tam jenom jejich čísla který mě nic neříkaj a je tam 8 položek.. Neopoměl jsi něco? Každopádně zatím díky :D

Napsal: 23 srp 2007, 13:37
od Tata
možná jestli ještě nějaká kladka na hl.rozvodu, nevím ted přesně,to víš hlava děravá,ale možná že tam maš zahrnutou i výměnu vodní pumpy,ale to by zas těch deset bylo malo si myslím.Ale krom toho už by tam další materiálové položky být neměly.

Napsal: 23 srp 2007, 17:05
od Lukino
Kontaktuj Hujera, ten Ti řekne úplně přesně. Jinak si myslím, že Ti tam započítali i výměnu hydraulického napínáku, pokud vím tak ten samotný stojí 2.500,- Kč, ale nevím přesně.

Napsal: 23 srp 2007, 17:08
od Dastin
jo hydraulický napínák je drahý a u nás pro lantru J1 chtěli 3500kč origo u Hyundai.

Napsal: 24 srp 2007, 00:57
od Luka
Díky za rady hoši.. chtěl jsem si zjistit co je to vlastně všechno planujou vyměnit tak sem si to našel podle kodu na jednom hyundai obchode(bohuzel anglicky..) Nicmene tady to je a posledni bod to je ten hydraulickej napínák, že? :)

Alternator Belt
Balance Shaft Belt
Timing Belt
Timing Belt Idler
Multi Rib Belt; Alternator Belt
V Belt Coggedtype; Power Steering
TBelt Tension Adjuster Hydraulic type; Hydraulic Auto-Tensioner

Obrázek

Napsal: 24 srp 2007, 16:32
od Tomino82
u origo servisů servisovat jen služební auta. Ceny tam mají uplně brutální a výsledek je nedobrý

rozvody

Napsal: 27 srp 2007, 01:36
od xell
Ahoj, mě stála výměna rozvodů s prací 2600, ale bez napínací kladky na vyrov. hčídely. VĚCI MÁM Z AUTOPRIMY, ale s 30% slevou za cca 2100 a 500 práce.Tak nevím kam jezdíte. Ahoj