Chod motoru

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Chod motoru

Příspěvek od Romcis »

Cau lidi :) Mam takovej dotazek co ovlivnuje,nebo spis zpusobuje toto:
na volnobeh ma motor nepravidelny chod,podotykam ze drive tonedelalo,otacky drzi ale jakoby sebou skube,jo?tzn.klidny chod a najednou zaskubnuti,je to citit na volantu i na sedacce.jakoby vypadek v zapalovani nebo dodavce paliva,cim to?nejcastejsi priciny? co Ivane?ty to vis urcite i kdyz te vzbudi o pulnoci 8) :D
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
Reklama
 

Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romcis »

Jo pripisu k tomu jeste tohle,auto jezdi normalne,motor tahne bez problemu,ale stava se ze jede tak jako ze je,do otacek jde ale ne nejak brutalne,plynovy pedal je takovej normalni,no pak ale se stava ze pedal klade docela odpor,je to citit ze jde hur seslapnout,jako kdyby tam byl odpor od klapky,no ale motor pri tomhle tahne jako blazen,opravdu je citit jak to tim autem lehce mava,do otacek jde nadherne rychle,a neni potreba ani tolik "plynu" aby se dostal na urcene otacky,tak z tohohle jsem jelen,to by me taky zajimalo cim to je??? Nejake napady kluci? Dik.
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
xell
*
Příspěvky: 32
Registrován: 20 lis 2006, 17:44
Bydliště: Říčany

Příspěvek od xell »

Ahoj, já jsem řešil a částečně ješště řeším podobný problém. Někde jsem to tu již řešil, na sonátě, ale hodně mi pomohlo když jsme vyčistily veškerá čidla a spoje kabelů. Dále trochu seštelovat předstich. Mě to nešlo moc do otáček, teď to jede jek vítr, ale na volnoběh to stále ještě škube. Ale snad to bude chtít jen doštelovat. :) Pak se uvidí :roll: Jinak možné příčiny jsou buď jen je to špimavé, nebo vzduch, nebo palivo. Tak to okoukni, vem kontaktol a procákni veškeré kabelové spoje. Zatím ahoj :o
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

to skubani to asi nevyresi ale mrkni na klapku treba bude zahnojena
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romcis »

Tak jsem dneska vymenil vzduchovy filtr,novy teplotni cidlo,pricistil kontakty u cidel i u vstriku,vycistil cidla ktery sli,krome hallu teda,to se mi nejak nechtelo ted rozdelavat uz,klapka vycistena a zmena zadna :shock: Tak uz jedine jeste zapalovaci kabely zkusit.

btw.predstih se preci u tohohle auta seridit neda ne?vzdyt si to vsechno ridi jednotka
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

jj presne tak :) ja jsem tenhle jev pozoroval jako normalni, delalo mi to scoupo porad :) a taky se behem toho zaskubnuti ozvalo takovy lup z vyfuku, fakt jak kdyby vynechalo zapalovani! nevim, nevyresil jsem to nijak, neslo to proste resit a nemelo to na nic vliv!

bylo to presne to, co pozorujes na svym scoupe! nevim, jestli to nejak souviselo s tim, jak mi to auto zralo vicka rozdelovace jak na bezicim pase (co pulrok to jsem ho menil) :shock: :shock:

ze by konstrukcni vada naka?
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
xell
*
Příspěvky: 32
Registrován: 20 lis 2006, 17:44
Bydliště: Říčany

Příspěvek od xell »

Ahoj, co se týče škuání motoru, tak se obávám že příčin může být mnoho, od kabelů, přes svíčky, také kontakty a jiná elektrika, ale napadlo někoho že Vám motor malinko bumbá vodičku? To je to škubání,voda ve směsi trišičku víc než dokáže spálit. Zjistil jsem že mám prsklé tšsnění pod hlavou a teklo mi to jak dovnitř, tak časem i ven a to tak hodně, že když jsem vzal láhev, tak to co teklo do chladiče, tak teklo bokem ven. Mé zjištění je to, že jakmile se podezřele ztrácí voda z chladiče je někde problém. Mě to trvalo 1 rok než se to projevilo naplno. Tak Bacha na to :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romcis »

E e ,voda se neztraci,zatim teda,takze spis to budou kabely a nebo svicky,ale ty maji najeto jen 23 tis km.Ale tak podivam se na ne taky. Ale dobry napad :)
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

xell píše:Ahoj, co se týče škuání motoru, tak se obávám že příčin může být mnoho, od kabelů, přes svíčky, také kontakty a jiná elektrika, ale napadlo někoho že Vám motor malinko bumbá vodičku? To je to škubání,voda ve směsi trišičku víc než dokáže spálit. Zjistil jsem že mám prsklé tšsnění pod hlavou a teklo mi to jak dovnitř, tak časem i ven a to tak hodně, že když jsem vzal láhev, tak to co teklo do chladiče, tak teklo bokem ven. Mé zjištění je to, že jakmile se podezřele ztrácí voda z chladiče je někde problém. Mě to trvalo 1 rok než se to projevilo naplno. Tak Bacha na to :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
No pokud motor papá vodu,tak na zapal.svíčkách jsou vidět bílé katody,to pozná každej dobrej mechoš,když normálně musí být cihlově hnědé a když jsou z černálé,tak to ještě papá olej svíčka vždycky řekne co se děje v motoru,teda u benzínových :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“