Stránka 1 z 1
Chod motoru
Napsal: 28 srp 2007, 21:56
od Romcis
Cau lidi
Mam takovej dotazek co ovlivnuje,nebo spis zpusobuje toto:
na volnobeh ma motor nepravidelny chod,podotykam ze drive tonedelalo,otacky drzi ale jakoby sebou skube,jo?tzn.klidny chod a najednou zaskubnuti,je to citit na volantu i na sedacce.jakoby vypadek v zapalovani nebo dodavce paliva,cim to?nejcastejsi priciny? co Ivane?ty to vis urcite i kdyz te vzbudi o pulnoci
Napsal: 28 srp 2007, 22:45
od Romcis
Jo pripisu k tomu jeste tohle,auto jezdi normalne,motor tahne bez problemu,ale stava se ze jede tak jako ze je,do otacek jde ale ne nejak brutalne,plynovy pedal je takovej normalni,no pak ale se stava ze pedal klade docela odpor,je to citit ze jde hur seslapnout,jako kdyby tam byl odpor od klapky,no ale motor pri tomhle tahne jako blazen,opravdu je citit jak to tim autem lehce mava,do otacek jde nadherne rychle,a neni potreba ani tolik "plynu" aby se dostal na urcene otacky,tak z tohohle jsem jelen,to by me taky zajimalo cim to je??? Nejake napady kluci? Dik.
Napsal: 29 srp 2007, 10:22
od xell
Ahoj, já jsem řešil a částečně ješště řeším podobný problém. Někde jsem to tu již řešil, na sonátě, ale hodně mi pomohlo když jsme vyčistily veškerá čidla a spoje kabelů. Dále trochu seštelovat předstich. Mě to nešlo moc do otáček, teď to jede jek vítr, ale na volnoběh to stále ještě škube. Ale snad to bude chtít jen doštelovat.
Pak se uvidí
Jinak možné příčiny jsou buď jen je to špimavé, nebo vzduch, nebo palivo. Tak to okoukni, vem kontaktol a procákni veškeré kabelové spoje. Zatím ahoj
Napsal: 31 srp 2007, 15:14
od vlastaFR
to skubani to asi nevyresi ale mrkni na klapku treba bude zahnojena
Napsal: 31 srp 2007, 17:36
od Romcis
Tak jsem dneska vymenil vzduchovy filtr,novy teplotni cidlo,pricistil kontakty u cidel i u vstriku,vycistil cidla ktery sli,krome hallu teda,to se mi nejak nechtelo ted rozdelavat uz,klapka vycistena a zmena zadna
Tak uz jedine jeste zapalovaci kabely zkusit.
btw.predstih se preci u tohohle auta seridit neda ne?vzdyt si to vsechno ridi jednotka
Napsal: 31 srp 2007, 18:05
od black_sheep
jj presne tak
ja jsem tenhle jev pozoroval jako normalni, delalo mi to scoupo porad
a taky se behem toho zaskubnuti ozvalo takovy lup z vyfuku, fakt jak kdyby vynechalo zapalovani! nevim, nevyresil jsem to nijak, neslo to proste resit a nemelo to na nic vliv!
bylo to presne to, co pozorujes na svym scoupe! nevim, jestli to nejak souviselo s tim, jak mi to auto zralo vicka rozdelovace jak na bezicim pase (co pulrok to jsem ho menil)
ze by konstrukcni vada naka?
Napsal: 03 zář 2007, 23:35
od xell
Ahoj, co se týče škuání motoru, tak se obávám že příčin může být mnoho, od kabelů, přes svíčky, také kontakty a jiná elektrika, ale napadlo někoho že Vám motor malinko bumbá vodičku? To je to škubání,voda ve směsi trišičku víc než dokáže spálit. Zjistil jsem že mám prsklé tšsnění pod hlavou a teklo mi to jak dovnitř, tak časem i ven a to tak hodně, že když jsem vzal láhev, tak to co teklo do chladiče, tak teklo bokem ven. Mé zjištění je to, že jakmile se podezřele ztrácí voda z chladiče je někde problém. Mě to trvalo 1 rok než se to projevilo naplno. Tak Bacha na to
Napsal: 04 zář 2007, 20:26
od Romcis
E e ,voda se neztraci,zatim teda,takze spis to budou kabely a nebo svicky,ale ty maji najeto jen 23 tis km.Ale tak podivam se na ne taky. Ale dobry napad
Napsal: 04 zář 2007, 22:06
od ivan
xell píše:Ahoj, co se týče škuání motoru, tak se obávám že příčin může být mnoho, od kabelů, přes svíčky, také kontakty a jiná elektrika, ale napadlo někoho že Vám motor malinko bumbá vodičku? To je to škubání,voda ve směsi trišičku víc než dokáže spálit. Zjistil jsem že mám prsklé tšsnění pod hlavou a teklo mi to jak dovnitř, tak časem i ven a to tak hodně, že když jsem vzal láhev, tak to co teklo do chladiče, tak teklo bokem ven. Mé zjištění je to, že jakmile se podezřele ztrácí voda z chladiče je někde problém. Mě to trvalo 1 rok než se to projevilo naplno. Tak Bacha na to
No pokud motor papá vodu,tak na zapal.svíčkách jsou vidět bílé katody,to pozná každej dobrej mechoš,když normálně musí být cihlově hnědé a když jsou z černálé,tak to ještě papá olej svíčka vždycky řekne co se děje v motoru,teda u benzínových