Klakson
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Klakson
Chci vyměnit kakson v mé Lantře 94 a zatím to moc nedopadlo. Po odpojení starého klaksonu jsem chtěl zapojit nový ...
napřed test - rozebral jsem konektor a připojil zelený drát na + od klaksonu a ten černý s bílým pruhem na povrch nového klaksonu (pod šroub) = vše funguje jak má.
ovšem když to tak chci udělat s namontovaným klaksonem na kostře, tak je stále sepnutý a troubí !
změřil jsem ten zelený drát a šroub uchycení a ukázalo to sepnutý okruh (nezávisle na stisknutí vypínače na volatu).
Jak to mám tedy připojit správně ???
napřed test - rozebral jsem konektor a připojil zelený drát na + od klaksonu a ten černý s bílým pruhem na povrch nového klaksonu (pod šroub) = vše funguje jak má.
ovšem když to tak chci udělat s namontovaným klaksonem na kostře, tak je stále sepnutý a troubí !
změřil jsem ten zelený drát a šroub uchycení a ukázalo to sepnutý okruh (nezávisle na stisknutí vypínače na volatu).
Jak to mám tedy připojit správně ???
- Reklama
No, povětšinou klakson je ukostřen na kastly a někdy pro jistotu dávaj samotný kostřící drát tzv.jistící a samorřejmě kabel s 12V +,ale ten proud jde od páčky nebo tlačítko je na volantu,ale systém je vždy stejný(po stisknutí samozřejmě).
Jinak mi to trošku do hlavy nejde,takže ten první klakson funguje normálně??? Tak proč ho měníš
Ještě jednou si to přečtu Tvůj příspěvek
Pokud funguje ta první varianta po stisknutí ,tak ta je správná
Připoj ten nový klakson jenom na konektor a nedávej ho na ten šroub a zkus jestli funguje a hlavně ať se nedotýká kastle
Jinak mi to trošku do hlavy nejde,takže ten první klakson funguje normálně??? Tak proč ho měníš
Ještě jednou si to přečtu Tvůj příspěvek
Pokud funguje ta první varianta po stisknutí ,tak ta je správná
Připoj ten nový klakson jenom na konektor a nedávej ho na ten šroub a zkus jestli funguje a hlavně ať se nedotýká kastle
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
nebo toběvlastaFR píše:netrup na postarsi lidi buch vi co se jim stane
http://www.youtube.com/watch?v=c0Gs4gnhO3Y
tak zatím ho tam ještě nemám , ale až to vyřeším, tak to bude super
Jinak jsem dneska odstřihnul ten černý a připojil jen zelený na klakson a klakson ke kostře a .... troubí stále
Asi zajdu za nějakým elektrikářem ať se na to mrkne - tomu to bude trvat tak 10min a já to dělám už druhý den.
Bude tam asi potřeba přidat spínací relé - kámoš mně přeposlal foto návodu
Jinak jsem dneska odstřihnul ten černý a připojil jen zelený na klakson a klakson ke kostře a .... troubí stále
Asi zajdu za nějakým elektrikářem ať se na to mrkne - tomu to bude trvat tak 10min a já to dělám už druhý den.
Bude tam asi potřeba přidat spínací relé - kámoš mně přeposlal foto návodu
Nemas od toho zvuk ? docela by me to zajimalo .... vypada pekne ....
Jo a jinak kdyz ti to pri prisroubovani ke kastli troubi porad, tak pouzij nejake izolacni podlozky k prisroubovani a mas to ... Treba pertinax, nebo novodur ... (a nebo gumu).
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Tak s tím relátkem to máš úplně stejný jako když to je zapojený tekon. Pokud ti to stále houká tak budeš mít spečenej kontakt na tom spínači kterým ovládáš tu houkačku. Jak tak koukám na to zapojení asi tam nebude jen tak ze srandy pojistka 20A to má sakra odběr a při tý první zkoušce po zapojení se ti to připeklo a tekon to máš sepnutý natvrdo.Hunter píše:tak zatím ho tam ještě nemám , ale až to vyřeším, tak to bude super
Jinak jsem dneska odstřihnul ten černý a připojil jen zelený na klakson a klakson ke kostře a .... troubí stále
Asi zajdu za nějakým elektrikářem ať se na to mrkne - tomu to bude trvat tak 10min a já to dělám už druhý den.
Bude tam asi potřeba přidat spínací relé - kámoš mně přeposlal foto návodu
tím to nebude
tlačítko jsem kontroloval a je OK a funkční. Navíc je to napojené na staré vedení ke klaksonu a tam je pojistka 10A a zvládá to. Zítra zajedu za autoelektrikářem, tak to snad vyřeší.
Jinak ten zvuk je na stránkách http://www.in-pro.de/ pod "FUN" a Fanfaren - druhá stránka, ale ve skutečnosti je o 200% lepší
tlačítko jsem kontroloval a je OK a funkční. Navíc je to napojené na staré vedení ke klaksonu a tam je pojistka 10A a zvládá to. Zítra zajedu za autoelektrikářem, tak to snad vyřeší.
Jinak ten zvuk je na stránkách http://www.in-pro.de/ pod "FUN" a Fanfaren - druhá stránka, ale ve skutečnosti je o 200% lepší
Takto je fakt divný,pokud starý klakson funguje nermálně podle starého schématu přívod 12V+ ,pojistka ,tlačítko a z tlačítka rovnou do klaksonu a kostra klasický obvod ,jako spínač se žárovkou ,to je fakt divný ˇKdyž připojíš klakson rovnou plus12v a rovnou na kostru a troubí rovnou na tvrdo,nezávisle na tlačítku ,tak to znamená,že ten klakson funguje jako spínač ,tak odkud bere sakra proud 12V+ To fakt nechápuHunter píše:tím to nebude
tlačítko jsem kontroloval a je OK a funkční. Navíc je to napojené na staré vedení ke klaksonu a tam je pojistka 10A a zvládá to. Zítra zajedu za autoelektrikářem, tak to snad vyřeší.
Jinak ten zvuk je na stránkách http://www.in-pro.de/ pod "FUN" a Fanfaren - druhá stránka, ale ve skutečnosti je o 200% lepší
Možnost by tu byla,dejme tomu,že při zapnutí zapalování jde 12V+ z pojistkovky rovnou do klaksonu je tam prostě živý drát po stidknutí tlačítka přijde kostra 12v- v tom případě obal klaksonu nesmí být vodivý To by taky šlo V tom případě by ten klason spouštěla kostra obrácený systém Takže jestli ty to rovnou připojíš plus 12v a spojíš klakson z kastlí a zapne to tak je to jasný
Zkus tohle zapoj klakson normálním zůsobem,zapoj ten černý drát zpátky a klakson pokud tohle uděláš tak byneměl troubit zabal ho do igelitky a zmáčkni tlačítko měl by troubit normálně,pokud ano ,tak musíš nějak vymyslet izolační uchycení aby se to nedotklo kastle Jinak fakt nevím
A ten návod co jsi sem dal je originál od toho klaksonu nebo Ti poslal zase někdo něco??
Jinak ten návod je klasický spouštění na plus 12v Takže si tam kde si byl
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)