Stránka 1 z 1
Lantra nedobíjí
Napsal: 13 zář 2007, 15:32
od Joker
tak se mi stalo, že lantra přestala dobíjet a v pondělí půjde k elektrikáři. Překvapilo mě, že se mi nerozsvítila kontrolka a zjistil jsem teď, že se nerozsvítí ani po sepnutí klíčku. Myslel jsem, že je to žárovkou v přístrojovce, ale tam je vše ok. Docela haluz nemyslíte?? Setkal se s tím už někdo??
Napsal: 13 zář 2007, 20:56
od Hujer
Je to uplne normalni.Setkavam se stim kazdou chvili.
Napsal: 14 zář 2007, 11:25
od Joker
já měl právě za to, že ta kontrolka je tam od toho, aby se rozsvítila, když klesne napští pod určitou hranici.......
Napsal: 15 zář 2007, 11:51
od v.Parnik6045
Čau,totéž se mi stalo na P405,kterého jsem měl před Lantrou.Po zapnutí elektriky se vůbec nerozsvítila kontrolka dobíjení.Přičítal jsem to spálený žárovce,ale to byla obrovská chyba.Ta elektrika je udělaná tak,že po zapnutí se proměří obvod usměrňovače a dobíjecího relé v alternátoru a zároveň se rozsvítí kontrolka.Takže pokud se nerozsvítí po zapnutí klíčku,bacha na to,to je docela průser.I stalo se,že si to drandím po D1 od Práglu a u Průhonic jsem dojel.Chlapi nekecám,nová baterka mě na pumpě (Shell) stála 3.000 !!!Ale koupit jsem ji musel,páč bych tam stál ještě teď.Pak následovala výměna alternátoru,bo byl totálně v řiti - usměrňovač i dobíjecí relé,uhlíky nevyjímaje.Z toho všeho vyplývá,že ta kontrolka tam zdaleka není jen jako kontrolka dobíjení.Jo jo,autoelektrika je sviňa.
PS : to JOKER - zdravím do Třebíče !!!Jsem taky třebíčák,ale proti své vůli žijící ve středních Čechách
Napsal: 21 zář 2007, 15:12
od Joker
tak za opravu jsem zaplatil 2.200,-- byl nějakým způsobem poškozen kabel k baterii a tím pádem jí to nedobíjelo a v regulátoru a dobíjecím relé zůstával proud, který měl jít do tý baterky a tím pádem to tyto součástky usmrtilo. Vůbec elektrice nerozumí, jen tlumočím, co mi bylo řečeno, tak doufám, že se někomu nestane něco podobného.
Napsal: 21 zář 2007, 15:20
od Dastin
Joker píše:tak za opravu jsem zaplatil 2.200,-- byl nějakým způsobem poškozen kabel k baterii a tím pádem jí to nedobíjelo a v regulátoru a dobíjecím relé zůstával proud, který měl jít do tý baterky a tím pádem to tyto součástky usmrtilo. Vůbec elektrice nerozumí, jen tlumočím, co mi bylo řečeno, tak doufám, že se někomu nestane něco podobného.
Tak hlavně že už funguje, mě na J1 to přestalo taky dobíjet, ale kontrolka se rozvítíla a po nastartování svítila slaběji, ale svítila. Asi se to může chovat různě.
Napsal: 23 zář 2007, 19:32
od adys
JJ,chová se to různě, mě když to nedobíjelo tak svítila ještě i kontrolka pro brzdy...juknul jsem do schématu a je to taK, měli by správně svítit obě dvě.......