Stránka 1 z 2
ACCENT 96 1,3 - PLAVE a nedá se udržet na silnici
Napsal: 17 zář 2007, 07:55
od harybald
Čau jel jsem prvně s plně obsazeným accentem a byla to hrůza... po 30km jsem se vracel pro jiné auto..
Udělat myšku tak to plavání srovnávám ještě 200m po zařazení do pruhu. Když jsem jezdil sám tak jsem to pocitoval jen po přejetí horyzontu..... Nevíte co by to mohlo dělat - jsou to ZADNÍ TLUMIČE
Napsal: 17 zář 2007, 07:58
od harybald
PS: kola mám sice 13ky ale vyvážené
Napsal: 17 zář 2007, 08:14
od TomXP
Vlez po auto a koukni na silentbloky stabilizatoru a ramen, urcite tam bude neco vycvachtany
Napsal: 17 zář 2007, 09:02
od harybald
Díky za radu zkusím tam mrknout a pak dám vědět jak to vypadalo...
Napsal: 17 zář 2007, 09:30
od rbrodsky
Další krok.Mrkni na gumy.Já měl na Ponym protektory a to byla pořádná plavba.Na silnici to lítalo půl metru sem půl tam.To chtělo mistra volantu.Vůbec nevím jak s tím mohl předešlej majitel jezdit.Tak jsem koupil pořádný nový gumy ve stejným rozměru 175/70 13 a bylo po starostech.Drží jak má.
Napsal: 17 zář 2007, 09:45
od harybald
Nevim, ale že by ty pneu udělaly tolik
V předu mám
MICHELIN - ENERGY 155/80 R13 79T
A v zadu je to horší tam jsou gumy
HANKOOK 155/80 R13 79T
Napsal: 17 zář 2007, 10:24
od XMira
Presne tohle jsem zazil s R19. Jenom jsem se nevracel pro jiny auto, ale jel jsem pomaleji
Byly to tlumice.
Napsal: 17 zář 2007, 10:31
od harybald
NO A TED SI VYBRAT - TLUMIČE, SILENBLOKY NEBO GUMY
asi začnu tím že zajedu do servisu a nechám otestovat tlumiče
Napsal: 17 zář 2007, 10:38
od XMira
Nechci machrovat, ale fakt bych zacal tlumicema. Gumy bys musel mit sjety protektory a este podhusteny, aby to bylo na suchu poznat, stabilizator a silentbloky by byly znat spis na hodne nerovne silnici a pri zataceni....
BTW: znam automechanika, kterej jezdil s 406kou bez stabilizatoru asi pul roku a nestezoval si
Napsal: 17 zář 2007, 10:43
od harybald
zkusím a uvidím
Napsal: 17 zář 2007, 11:25
od rbrodsky
XMira píše:Nechci machrovat, ale fakt bych zacal tlumicema. Gumy bys musel mit sjety protektory a este podhusteny, aby to bylo na suchu poznat, stabilizator a silentbloky by byly znat spis na hodne nerovne silnici a pri zataceni....
BTW: znam automechanika, kterej jezdil s 406kou bez stabilizatoru asi pul roku a nestezoval si
K těm protektorům. Měli vzorek 7mm, nahuštěný na předepsanou hodnotu, pak jsem zkoušel i víc a pořád to byla plavba na suchu po rovince, v zatáčce při sebemenší nerovnosti a vyjeté koleje to bylo úplně o hubu.Jak jsem do nich kopl tak se zavlnilo cely auto, ale jen v gumách a prstem sem do nich zajel jak do másla. Už nikdy takový gumy.To bylo jasný že máj úplně naho.. klec. S novýma gumama nic.Koleje, nerovnosti, vysoká rychlost brždění zatáčení prostě vše najedničku.
Tak zkus nejdřív otestovat tlumiče omrkni podvozek a z mé zkušenosti gumy dělaj taky velice hodně. Akorát takový galusky bych dál rychla pryč a koupil si něco širšího.
Napsal: 17 zář 2007, 11:46
od harybald
jo dát je pryč je v plánu, ale chci je kupovat z druhé ruky tak čekám až něco seženu za dobrou cenu. Přezouvat dvakrát do roka se prostě nevyplatí i když mám v pneuservisu známého a přezouvá mi to za 200.
Napsal: 19 zář 2007, 12:06
od harybald
Prosím prosím o radu může přední tlumič způsobit plavání zadku při plně naloženém autě....
Napsal: 19 zář 2007, 12:20
od Vita
Podle me je to jen pocitovy ....
Problem je opravdu v tom tlumici ...
Takze vymen oba predni ....