Stránka 1 z 2
MALE OTACKY A SKUBANI
Napsal: 27 zář 2007, 06:08
od redsportcar
Zdravim .. mam takovej problem pri malych otackach tj asi do 2000 auto strasne skube jako kdyby se dusilo .. filtry jsou novy.. muze mi nekdo poradit co s tim ? zaslech sem ze to muze byt vaha vzduchu.. vi nekdo kolik priblizne stoji ?? predem moc Diky
Napsal: 27 zář 2007, 08:17
od ryba
svickovy kabely, zapalovani, svicky
škubání
Napsal: 30 zář 2007, 10:01
od mirpie
Zdravím, benzinové motory nemají váhu vzduchu. To škubání může být způsobeno více příčinami, nejpravděpodobnější jsou svíčky, kabely, čidlo otáček vačky popř, klikovky, možná i lamdasonda..
Mira
Re: MALE OTACKY A SKUBANI
Napsal: 30 zář 2007, 10:44
od Felotron
redsportcar píše:Zdravim .. mam takovej problem pri malych otackach tj asi do 2000 auto strasne skube jako kdyby se dusilo .. filtry jsou novy.. muze mi nekdo poradit co s tim ? zaslech sem ze to muze byt vaha vzduchu.. vi nekdo kolik priblizne stoji ?? predem moc Diky
Na Accenta stoji vaha 15000,- ...uz jsem ji kupoval
Re: škubání
Napsal: 30 zář 2007, 12:20
od MartasZ
mirpie píše:Zdravím, benzinové motory nemají váhu vzduchu. To škubání může být způsobeno více příčinami, nejpravděpodobnější jsou svíčky, kabely, čidlo otáček vačky popř, klikovky, možná i lamdasonda..
Mira
Odkdy????????????????????
Re: škubání
Napsal: 30 zář 2007, 19:48
od Korálek
Re: škubání
Napsal: 30 zář 2007, 21:13
od Yurii
mirpie píše:Zdravím, benzinové motory nemají váhu vzduchu. To škubání může být způsobeno více příčinami, nejpravděpodobnější jsou svíčky, kabely, čidlo otáček vačky popř, klikovky, možná i lamdasonda..
Mira
To je teda fakt divny
Jakobych minulej tejden nevytahoval vahu vzduchu ze svyho auta a nezkousel ji v jinym
Napsal: 30 zář 2007, 21:17
od Vita
Tak ted marne premyslim, co je v tom mym filtru vlastne za bazmek ... kdyz to neni vaha vzduchu ....
Re: škubání
Napsal: 30 zář 2007, 21:27
od ivan
mirpie píše:Zdravím, benzinové motory nemají váhu vzduchu. To škubání může být způsobeno více příčinami, nejpravděpodobnější jsou svíčky, kabely, čidlo otáček vačky popř, klikovky, možná i lamdasonda..
Mira
Ale mají,ale jen vícebodové vstřikování!!!
Starší stříkačky měli měřič množství vzduchu mechanický ,kde se to ovládalo klapkou,příklad Peugeot 205 1.6 nebo 1.9 GT
A současnost je taková,že moderní měřiče mají v sobě integrovanou jedntoku,kde měří množství vzduchu,průtok vzduchu a teplotu vzduch vše krásně v jedné vecičce a to s jedným vyhřívaným drátem
Ale je to věc,která umí pěkně z nepříjemnit lektrerému autmechanikovi život,když začne zlobit
Ale pozor záleží na typu vstřikování a není váha jako váha,jsou váhy i o různých rozměrech a tvarů než je známe třeba tady
Jinak se jedná o měřič množství nasávaného vzduchu
alias lidově řečeno váha vzduchu
Napsal: 30 zář 2007, 21:29
od Korálek
Vita píše:Tak ted marne premyslim, co je v tom mym filtru vlastne za bazmek ... kdyz to neni vaha vzduchu ....
O to nepřemýšlej podle něj jí tam asi mají jenom nafťáci
Napsal: 30 zář 2007, 21:37
od ivan
Korálek píše:Vita píše:Tak ted marne premyslim, co je v tom mym filtru vlastne za bazmek ... kdyz to neni vaha vzduchu ....
O to nepřemýšlej podle něj jí tam asi mají jenom nafťáci
No jo,ale tohle měli jako první benzínový motory a nebejt jich tak by dneska nevznikl commonrail,když je to skoro to samí akoráže to lítá na naftu
Nafťácí v tý době byli rádí,když měli rotační čerpadlo
,což benzín už měl i 16V a rozvod Dohc
A jinak nafta má také hmotnostní ´měřič nasávaného vzduchu
takže nevím proč se to tu tak vehementně řeší
váha vzduchu
Napsal: 01 říj 2007, 11:25
od mirpie
tak, nechtěl jsem tu kolem toho rozvířit takovou diskuzi. Pod pojmem váha vzduchu si leckdo (i já) představím měřič hmotnostního množství vzduchu u dieslů, kterou benzíny nemaj. Samozřejmě benzíny maj obdobný snímač měříscí podtlak v sacím potrubí, ten ale neměří množství vzduchu tak jako u dieslu
Re: váha vzduchu
Napsal: 23 lis 2007, 19:12
od Vladislav Bureš
mirpie píše:tak, nechtěl jsem tu kolem toho rozvířit takovou diskuzi. Pod pojmem váha vzduchu si leckdo (i já) představím měřič hmotnostního množství vzduchu u dieslů, kterou benzíny nemaj. Samozřejmě benzíny maj obdobný snímač měříscí podtlak v sacím potrubí, ten ale neměří množství vzduchu tak jako u dieslu
Molh by jsi mi vysvětlit jakým způsobem to měří u dieselů? měl jsem za to že oboje měří množství nasátého vzchuchu na základě, kterého po vyhodnocení dalších vstupů se dávkuje palivo podle palivových map. Nebo jsi měl spíš na mysli vlastní způsob jak měření probýhá. Není totiž jasné jak jsi to myslel.
Napsal: 23 lis 2007, 19:16
od Vladislav Bureš
Není také možné, že to škubání způsobuje špatná kompese, že to nedrží tlak při nízkých otáčkách?
Napsal: 23 lis 2007, 19:25
od mirpie
nejdřív zkus vyměnit svíčky, pokud je nemáš nové, nebo nevíš, jak dlouho tam jsou. Já koupil coupé a při 2000 mi to škubalo taky, jelo to na 3 válce, takže pravděpodobně vadná jedna svíčka. Po výměně za nové ok.