Stránka 1 z 2

nedobíjí

Napsal: 12 říj 2007, 10:30
od jandax
dobry den predem se omlouvam za zalozeni noveho temata ale nenasel jsem nic takoveho. vcera jsem jel z žatce do pribrami a asi tak v pulce cesty se mi accent zacal dusit a nechtel do otacek, po vypnuti svetel se opet rozjel. bylo mi jasny ze problem je v dobijeni. v nejblizssim servisu mi moji obavu potvrdily. jedine co pro nas mohly udelat bylo ze nam aspon nabily baterku ,no a nikdy bych nerek ze na baterku je mozny (bez svetel) uject asi tak 130km. Tak abych se dostal k tomu co jsem hlavne chtel. Zajimalo by me jestli s touto zavadou mate nekdo zkusenosti, a jestli je mozne sehnat samostatne jen treba diody do altiku nebo jen cely altik. Moc dekuji za rady :cry:

Napsal: 12 říj 2007, 10:42
od Bruno
Proč zrovna diody do altíku. Co když jsou to jenom uhlíky nebo cokoliv jiného.Nech si to proměřit. Stačí zajet tam kde prodávájí baterky/ i s nabíjením/ a oni ti rádi a zadarmo proměří nabíjecí soustavu a přesně ti řeknou jestli dobíjí čí ne. Také ti celkem lehce proměří v čem je závada.Až budeš vědět co je konkrétně v háji, pak teprve hledej jak to opravit. Oprava alternátoru pokud není mechanicky poškozený není zase tak drahá.Zajeď někam a uvidíš!!! Stačí zaoxidovaný kontakt a je po dobíjení nebo spálená kontrolka dobíjení a taky je to v loji. Běž za odborníky a nech si to proměřit!!!!

Napsal: 12 říj 2007, 15:13
od antek
Bruno píše:Proč zrovna diody do altíku. Co když jsou to jenom uhlíky nebo cokoliv jiného.Nech si to proměřit. Stačí zajet tam kde prodávájí baterky/ i s nabíjením/ a oni ti rádi a zadarmo proměří nabíjecí soustavu a přesně ti řeknou jestli dobíjí čí ne. Také ti celkem lehce proměří v čem je závada.Až budeš vědět co je konkrétně v háji, pak teprve hledej jak to opravit. Oprava alternátoru pokud není mechanicky poškozený není zase tak drahá.Zajeď někam a uvidíš!!! Stačí zaoxidovaný kontakt a je po dobíjení nebo spálená kontrolka dobíjení a taky je to v loji. Běž za odborníky a nech si to proměřit!!!!
Ba ba,podle zkušeností altik se málokdy pokazí.Zradu bych hledal nejdřív
ve vedení v relé a nakonec v altiku.Apropo copak ti nesvítila kontrola dobíjení?

Napsal: 13 říj 2007, 13:21
od pekape
je to tak 14 dní zpátky co mi taky kiksl alternátor. Muj problém byl ale v baterce, která vyvřela a schytal to ten altík.A taky mi nesvítila kontrolka.. takže jsem dojela. oprava 4000,- (naštěstí tu máme šikovnýho opraváže který se specializuje jen na alternátory, jinak mi řekl, že je na odpis) Ted ho mám jak nový, ale za poloviční peníze.
Mě spíše zlobí náprava.... :x

Napsal: 13 říj 2007, 13:32
od Aldik
Kdyby to byl náhodou altík, tak mám na prodej. Je nový originál hyundai za 2800Kč, možnost poslat na dobírku nebo záleží na domluvě :)

Originál stojí 7500Kč :)

Kontakt: ales.ligas@seznam.cz, ICQ: 299038114

Napsal: 13 říj 2007, 17:54
od MartasZ
Kolik má amper?

Napsal: 14 říj 2007, 11:58
od Aldik
Zjistím a napíšu..

Napsal: 14 říj 2007, 20:36
od Aldik
Tak jsem zjistil a píšu..

Má 75A, originál HYundai, novej, nepoužitej..

Napsal: 14 říj 2007, 21:03
od jandax
Zdravym - 75A

Napsal: 15 říj 2007, 06:50
od MartasZ
Málo, málo :-(

Napsal: 15 říj 2007, 07:12
od Aldik
To ti nestačí? :) kolik bys potřeboval?

Napsal: 15 říj 2007, 09:36
od MartasZ
No tak teď tam mám nějakých 90A.. nevim to přesně.. ideální by bylo těch 150A :-)

Napsal: 15 říj 2007, 10:25
od Selshig
to maš na krmeni těch zesaku k tve poslechove aparatuře???

Napsal: 15 říj 2007, 12:56
od MartasZ
Ano prosím :twisted:

Napsal: 15 říj 2007, 12:59
od Selshig
bylo mi to hned jasne jak si napsal kolik ma amper :D ještě že to nenabijiš 4ma baterkama :-)