Stránka 1 z 5
Coupe 2.0
Napsal: 18 říj 2007, 17:14
od Míla001
Objednal jsem si u kamaráda aby mě přivezl coupe rok 2002-2003.CHtěl bych poradit kde jsou největší slabiny tohoto typu a po kolika km nejlépe vyměnit rozvody a ještě co se týče koroze jestli má nějaké slabší místo. Děkuji.
Napsal: 18 říj 2007, 22:16
od ivan
No moc těch slabin nebude,protože tento vůz vlastní tady jen pár vyvolených
Snad se Ti ozvou,že Borku
Napsal: 18 říj 2007, 22:19
od black_sheep
myslim ze to je moc novy auto na to resit korozi apod:) rozvody jsou myslim psany po 120 000, klasika..
pokud to nebude slepovana bouracka nebo mit pul mile najeto a stocena, tak to auto nemuze mit chybu
alespon soude podle toho ze deset let stary coupe jeste slouzi v pohode
Napsal: 18 říj 2007, 22:57
od Míla001
Psal jsem o korozi protože u focusu 2002 třeba reznou dveře a že nás bylo.
Napsal: 18 říj 2007, 23:03
od ivan
black_sheep píše:myslim ze to je moc novy auto na to resit korozi apod:) rozvody jsou myslim psany po 120 000, klasika..
pokud to nebude slepovana bouracka nebo mit pul mile najeto a stocena, tak to auto nemuze mit chybu
alespon soude podle toho ze deset let stary coupe jeste slouzi v pohode
Souhlasím s BlackShepem ,přesně tohle jsem měl na mysli
Napsal: 19 říj 2007, 15:57
od Borek
Rozvodový řemen se mění po 90000km a o sebemenším náznaku koroze není ani známky(pravda je,že ve sněhu s ním nejezdím-když není na silnici sníh,tak jo
).Rasty má r.v. tuším 2003 a pěknou porci desítek tisíc km za sebou a žádné bublinky jsem neviděl.Třeba napíše.
Za mě říkám-spokojenost,spokojenost,spokojenost
Včera jsme si udělali s manželkou výlet do Prahy na Autosalon.Tiburon tam byl nesmyslně vystavený(nebo spíše zavěšěný)na takovém vysokém nájezdu-zamčený,nepřístupný
-tomu říkám výstava,kde si jdou lidi "osahat" auta.Stejně nepřístupně byla umístěna Sonáta.
Santa Fe - zamčené.Zamčená auta i u Alfy Romeo a dalších.Takhle si auta můžou lidi prohlédnout na parkovišti a ne na výstavě za 120,-Kč vstupného.
Příklad-třeba 350Z u Nissanu byla otevřená a přístupná.ZLATÉ BRNO
Závěr z výstavy-z nových běžných aut mě žádné nezaujalo.Krásná je vystavená Artega,ale to je jiná kapitola.Radost jsem měl z vystaveného starého,přesto krásného Aston Martina-nádhera.
Jo a poprvé jsem vyzkoušel prodlouženou dálnici z Hradce Králové do Prahy.Nová část po Poděbrady je super-kvalitní povrch,široká(škoda,že se manželka probudila
a když viděla ručičku za 220km/h
,tak jsem byl napomenut,že je mokro a i přes můj argument,že mám křeč v noze,donucen zvolnit
).Pořád jsme si to pěkně pelášili až k Poděbradům-tam se napojuje na starý úsek,na kterém bych povolil neomezenou rychlost,protože ten hrbatý a slepovaný povrch,kde jízda připomíná masážní procedůru,nemá význam jet více než 130-140km/h.
A když se začnou kamiony v 80km/h rychlosti předjíždět a trvá to 10km,než ho předjede,tak bych ty "profesionály"kopal do řiti
Jinak povedený výlet.
Napsal: 19 říj 2007, 17:12
od laxo18
ja mam najazdenych 178 000 korozia absolutne nikde motor bez pochyb kupil som ho ked mal najazdenych 175000 stav co sa tyka karoserie a motoru bez problemou odysiel mi jeden synchronizacny kruzok na 2 stupny ale to nerobi absolutne problemy ja som snim spokojny len ma seru nase cesty ked to auto je dost tvrde a citim kazdy vymol a ked ide o to mam 11 rocneho accenta a tam absolutne neni korozia takze tu nemoze byt vobec ak sa neposkodi karoseria alebo nieco take
Napsal: 19 říj 2007, 18:26
od Míla001
Jaká by asi tak měla být cena při kupování tohoto coupe rok 2002-2003. I když ho shání kamarád který se tím živí a celkem mu věřím,přesto bych chtě znát váš názor.Děkuji.
Napsal: 19 říj 2007, 22:28
od Rasty
Za mě říkám naprostá spokojenost. Koroze není nikde má to pozink. Sic ošizený ale beztak účiný. JInak když sem auto kupoval tak měl motor najeto 144000 a nevykazoval žádné vady. Teď tam mám novej pač sem doplatil na nezbedy a byl sem nucen schánět převodovku a levněji vyšel komplet motor i s převodovkou. Ten má najeto teď 78000km a žádný problém. Podvozek má 185000km a tlumiče původní (bez závad), vejfuk původní (bez závad). Jediný co jsem nechal dělat byly silentbloky a čepy + všechny ložiska a komplet brzdy. Ne že by to bylo vadný, ale když už sem dával nové brzdy, tak sem vyměnil i ložiska. Kastle je taktéž bez vad. JInak cena je od 250000 do 350000 za rok 2002 - 2003 záleží na stavu vozu. Já osobně budu příští rok své prodávat za 310000, ale komplet oplastované a zachovalé a hlavně udržované. Za těch 250000 ho koupíš, ale rázem do toho dalších 50-60000 naleješ.
Napsal: 22 říj 2007, 23:11
od Míla001
Co je po koupi na autě potřeba udělat 50000-60000 tisíc mi připadá příliš na to že je 4 roky starý.
Napsal: 22 říj 2007, 23:41
od Rasty
Rozhodně rozvody a náplně. Každej ti bude tvrdit že to má čerstvě po rozvodech a po výměně provozních kapalin, ale většinou je opak pravdou. Takže pokud nebude napsaná výměna v servisce, tak rozvody a kapaliny. Pak prokontrolovat stav brzd (většina coupe a vesměs Hyundaiů má problémy s funkcí ruční brzdy).
Napsal: 22 říj 2007, 23:44
od black_sheep
Míla001 píše:Co je po koupi na autě potřeba udělat 50000-60000 tisíc mi připadá příliš na to že je 4 roky starý.
prilis? mno nevim, prumerne clovek najede tech 20 000 rocne takze bych naopak rekl ze je to normalni..
naopak lepsi, nez 120 000, nebo rovnou 250 000 a ze jsou lidi co by zvladni i pul mile za tu dobu
nekdo holt porad bude cumet na ty kilometry, stocit to nekdo na 20 000 tak nikdo nic nepozna a novej majitel si brouka.... ale to je furt dokola..
a buhvi, jestli to neni stoceny.. ja ted treba za 1/4 roku dal pres deset tisic takze tohle se da udelat za 2 roky sotva a to jen studuju VS
Napsal: 22 říj 2007, 23:58
od Míla001
To měly být Kč ne km těch 50000-60000 tisíc.Tak že rozvody a výměna náplní přeci nevýjde natolik.
Napsal: 23 říj 2007, 00:34
od Rasty
Milan001: no nemysli si že 50-60000 je málo. Pokud koupíš levnej kus, tak investice budou. Jen na okraj ceny:
Přední kotouč (ks) 2500Kč
Zadní kotouč (ks) 1600Kč
Přední desky (sada) 1500Kč
Zadní desky (sada) 900Kč
Přední ložisko (ks) 2100Kč
Zadní ložisko s nábojem (ks) 5500Kč
Kloub (jen s poloosou) 7500Kč
Rozvody (řemen+ kladky 6000Kč
Spojková sada 5500kč (pokud bude špatnej setrvačník, tak plus 9000Kč
Převodovka nová/starší 92000kč/ 30000kč
svody (s katalizátorem v jednom kuse) 21000kč
lambda sonda 3000kč (jsou tam 2)
Věř že je lepší si připlatit a mít auto v cajku než šetřit a pak litovat co všechno je potřeba vyměnit
Napsal: 23 říj 2007, 00:43
od Míla001
NO já si říkám že za 250000 tisíc to auto nebude potřebovat tolik oprav. Představuji si tak rozvody,náplně a maximálně destičky.