Stránka 1 z 1
Hyundai Tiburon
Napsal: 21 říj 2007, 21:19
od Žluťasek
Tak diky par černejm ovcím mam těď problem,byl jsem rozhodlej že až prodam Žluťaska že si koupim WV Pasat B6 ale nací dobraci do mě celou sobotu hustily,že jen tak hyundai club opustit nemuži.A tak se ptam - co mi řeknete k vozítku Hyundai Tiburon nejčastější závady zrady v elektronice, v motoru - zda 1,6 16V nebo 2,0 16V a jak je to se spotřebou?Předem diky za info
a aby ste si nepletli modelovou řadu je model jako ma Borek a Rasty
Napsal: 21 říj 2007, 22:08
od Hujer
Delam v H servisu a reknu ti ze tyto auta moc zavad nemaji.Co se tyce motorizace tak 1.6 uplne vypust z myslenek,slabej motor na tezky auto.Nevim kolik najedes za rok tis. km a jestli auto pouzivas dene nebo ho mas jen pro radost.Pro radost a poteseni 2.7,pro deni pouzivani a vic jak 15000km rocne vem 2.0.Jinak zatim k tomu nemam co dodat,no snad ze passat je take dobre auto,ale v mejch ocich a v ocich zlodeju bude daleko vic,mnohem vic zadanej nez coupe.No a dvoudverove coupe je proste to nejkrasnejsi co muze byt.
Napsal: 21 říj 2007, 22:47
od black_sheep
jestli muzu za tu starou generaci tak po 12 000km jsem zatim v pohode a spotreba do 8,5litru v pohode
za 7 se musim kuwa snazit
jo a po tom blazneni na lestisti jsem prijel za 10litru to me prekvapilo cekal jsem 15
a neubyla ani kapka oleje..
motor je temer stejnej (mimo CVVT) takze pro predstavu jak to auto bude vypadat za 10let
Re: Hyundai Tiburon
Napsal: 22 říj 2007, 06:52
od Sokyno
Žluťasek píše:Tak diky par černejm ovcím mam těď problem,byl jsem rozhodlej že až prodam Žluťaska že si koupim WV Pasat B6 ale nací dobraci do mě celou sobotu hustily,že jen tak hyundai club opustit nemuži.A tak se ptam - co mi řeknete k vozítku Hyundai Tiburon nejčastější závady zrady v elektronice, v motoru - zda 1,6 16V nebo 2,0 16V a jak je to se spotřebou?Předem diky za info
a aby ste si nepletli modelovou řadu je model jako ma Borek a Rasty
Zlutaska za B6 nekdo prisel o rozum to si stim kanarkem asi uzil malo prace co ja bych si takovy autak urcite nechal a kdyz ne tak jed o par generaci dal takze tiburon to je uz neco a jedine 2,0 nebo 2,7 vozil sem se v 1,6 a si myslim ze i 1,3 i Getz by ho rozflaknul jako livance
Napsal: 22 říj 2007, 09:08
od black_sheep
to jsem zapomnel napsat - 1.6 nee! zere to stejne ale nejede
to ti staci po meste a mimo kdyz chces jezdit dalky za par penez ale podle predpisu, ono ve meste a pri sportovni jizde to bude zrat stejne ale na dalku verim ze 1.6 pujde i za hodne malo kdezto 2.0 se pod 7 asi tezko dostane.. jenze vetsinou se stejne netahnes jak smrad a jezdis po meste apod., takze 1.6 nevyuzijes, kor kdyz bys nejradsi 2.0Turbo
Napsal: 22 říj 2007, 10:50
od Žluťasek
No ročně najezdím kolem 15000 tis, a auto mam spíš na denodení používání a s tím bych 2,7 V6 neuživyl ale libylo mi se mi
takže v uvahu přichází 2,0 když je teda 1,6 slaba
jinak pro Blacka pasata bych chtěl 1,9 T
DI .JJ maš pravdu Sokyno že se žluťaskem sem si užil sve ale je to uz dědeček a nema pro mne uspokojivý výkon a hlavně je na něm stale dost věcí na praci a mě už se nechce do něj investovat
Napsal: 22 říj 2007, 10:52
od Sokyno
Žluťasek píše:No ročně najezdím kolem 15000 tis, a auto mam spíš na denodení používání a s tím bych 2,7 V6 neuživyl ale libylo mi se mi
takže v uvahu přichází 2,0 když je teda 1,6 slaba
jinak pro Blacka pasata bych chtěl 1,9 T
DI .JJ maš pravdu Sokyno že se žluťaskem sem si užil sve ale je to uz dědeček a nema pro mne uspokojivý výkon a hlavně je na něm stale dost věcí na praci a mě už se nechce do něj investovat
A co takhle nechat zlutaska a vtlacit tam 2,0 z tiburona to by byl hodne rychly dedecek cooo
Napsal: 22 říj 2007, 11:05
od black_sheep
to uz mu rikalo hafo lidi ale nak je na zlutaskovi videt ze chce zmenu
pojd do tiburona, toho nemusis ani tuningovat a pojede a bude vypadat fajne
ja s dvoulitrem vobcas nakej ten TDi prozenu taky
Napsal: 22 říj 2007, 11:26
od Žluťasek
JJ jak řika Black Sokyno to tu do mě hustěj pořad ať tam dam jinej motorek,chtěl jsem turbinku ale ne obyč,takže nejlepe novy turbo,interccoler,blow off ventil,manualni Boost tee plnič tlaku turba atd jenže to se mi nevyplati jelikož bych musel prevařovat celej motorovej prostor,moc prace moc peněz
takže bych radši změnu a tim padem i něco novějšího bezpečnějšího a i rychlejšího
ale take spolehlivyho