Stránka 1 z 1
turbo
Napsal: 30 říj 2007, 19:33
od petr rysavy
vite kolik dokaze natlacit seriove tubo u scoupe?? co ja vim tak 1.5bar zhruba jak sem videl tuto hodnotu na budiku a ten zatah tak sla noha z plynu zapojoval sem MBC-regulator tlaku, ale ted tlaci asi 0,8bar ale jak dosahne tehle urovne rucicka na budiku tak to spadne na 0.7 tak ted budu koumat cim to je napada me ze to muze bejt netesnost nejake hadicky, nebo neco jineho???
Napsal: 30 říj 2007, 20:42
od Hardcam
Mas dobre utazeny pasky hadic?
Napsal: 30 říj 2007, 21:06
od petr rysavy
no ja myslim ze to unika nekde u teh hadicek u turba zejtra to zkouknu
Napsal: 03 lis 2007, 21:45
od ivan
petr rysavy píše:no ja myslim ze to unika nekde u teh hadicek u turba zejtra to zkouknu
No s tím turbem to může být horší než si vůbec myslíš!
Nedávno jsem dělal turbínu na Peugeotovi 605 2.0 Turbo,auto jede normálně,ale ještě to nebylo ono
,tak jsem si domluvil tlakovou zkoušku u origo Servisu Peugeota a bylo mi potvrzeno,že turbo tlačí na 50%
,je normálně v pořádku akorát že málo tlačí,takže jsem ho demonoval,rozebral a co jsem zjistil??Že uvnitř ve výfukových svodech je meziplech,je namontován mezi tlačící vrtulí na sání a vrtulí výfukovou a ten plech je děravý
Tudíš to turbo nemůže tlačit na plný výkon ,protože saje falešný vzduch repektive výfukováé plyny,tím pádem má menší tlak,takže plech sem nechal udělat a futra rovnou taky,chci tím říct,že nevždy to závisí na podtlakovejch hadičkách,ty jenom ovládaj baypass nic jinýho přes podtlakovejch ventil
Napsal: 03 lis 2007, 21:49
od petr rysavy
ee, uz je to vyresene , ale dik za tip