COMMON RAIL

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
dušan

COMMON RAIL

Příspěvek od dušan »

Dobrý večer.Som zo Slovenska a tiež mám santafe od roku 2003 je najazdené 100000 a mal som problém s hydraulickými zdvihatkami neskôr bolo nutné vymeniť aj váhadla.Na tretí krát v servise vymenili hlavu vačku ventily a teraz už konečne ide motor v poriadku.Ešte však je malý problém keď sa štartuje studený tak po naštartovaní asi 5 sekúnd motor vynecháva ide biely dym potom už beži normálne.Žhaviče sú nové.Ak Mate niekto podobný problém alebo viete poradiť napíšte ďakujem dušan
Reklama
 

Uživatelský avatar
Leo
**
Příspěvky: 143
Registrován: 02 srp 2005, 17:07
Bydliště: Praha - Západ, Horoměřice

Příspěvek od Leo »

rád bych Ti poradil, ale mám santu nového, takže sorry.
Hyundai SANTA FE - 2.00 CRDi VGT
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: COMMON RAIL

Příspěvek od ivan »

dušan píše:Dobrý večer.Som zo Slovenska a tiež mám santafe od roku 2003 je najazdené 100000 a mal som problém s hydraulickými zdvihatkami neskôr bolo nutné vymeniť aj váhadla.Na tretí krát v servise vymenili hlavu vačku ventily a teraz už konečne ide motor v poriadku.Ešte však je malý problém keď sa štartuje studený tak po naštartovaní asi 5 sekúnd motor vynecháva ide biely dym potom už beži normálne.Žhaviče sú nové.Ak Mate niekto podobný problém alebo viete poradiť napíšte ďakujem dušan
Já nevim,ale když jste měnily zdvihátka,vačku,tak já osobně bych si nechal změřit tlaky válců,protože tyhle věci jsou strašně choulostivé!!
A pro naftový motor je nejdůležitější pro studený start tlak! :!:
Tohle bych udělal Já!Pořád mi nejde do hlavy proč,jste měnily hlavu,vačku
a zdvihátka,to se to potkalo?? nebo co??
Návštěvník

Re: COMMON RAIL

Příspěvek od Návštěvník »

môžem Vam povedať že vačku vymenili aj dalšiemu čo má toto auto a začina to blbnúť po 100000km,ale v servise nechcú o tom velmi rozpravat
1jaromir
*
Příspěvky: 16
Registrován: 20 čer 2005, 20:56

Příspěvek od 1jaromir »

Mám najeto 204000km a zatím jsem neměl tento problém. Ale kolega měl prasklou hlavu v 95000 km, napřed měnili čidla a jiné až nakonec to byla hlava od této doby už má pokoj.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

1jaromir píše:Mám najeto 204000km a zatím jsem neměl tento problém. Ale kolega měl prasklou hlavu v 95000 km, napřed měnili čidla a jiné až nakonec to byla hlava od této doby už má pokoj.
Takto opravdu vypadá na nějakou výrobní vadu,ale to by automobilce
Hyundai nepřidalo na dobré pověsti,ale naopak! :(
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Návštěvník

Re: COMMON RAIL

Příspěvek od Návštěvník »

Dusan zo Slovenska.Už som zistil prečo auto neštartovalo.V autorizovanom servise mi menili žhaviče a pri zakrúcaní sa im podarilo katody čiže napájanie žhavičov zatočit tak silno až 2 z nich zoskratovali a odpálilo to 80 ampérovu poistku takže motor vobec nežhavil.Na chybu som prišiel sám naštastie som elektrikár.Takže moja rada.Ked dávate auto do servisu zaručene zostante pri aute a sledujte opravu....
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: COMMON RAIL

Příspěvek od ivan »

Anonymous píše:Dusan zo Slovenska.Už som zistil prečo auto neštartovalo.V autorizovanom servise mi menili žhaviče a pri zakrúcaní sa im podarilo katody čiže napájanie žhavičov zatočit tak silno až 2 z nich zoskratovali a odpálilo to 80 ampérovu poistku takže motor vobec nežhavil.Na chybu som prišiel sám naštastie som elektrikár.Takže moja rada.Ked dávate auto do servisu zaručene zostante pri aute a sledujte opravu....
No ne každý servis Tě do dílny pustí!!
A jinak gratuluju a není nad to když si člověk poradí sám! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“