COMMON RAIL
Moderátoři: miooo, Moderátoři
COMMON RAIL
Dobrý večer.Som zo Slovenska a tiež mám santafe od roku 2003 je najazdené 100000 a mal som problém s hydraulickými zdvihatkami neskôr bolo nutné vymeniť aj váhadla.Na tretí krát v servise vymenili hlavu vačku ventily a teraz už konečne ide motor v poriadku.Ešte však je malý problém keď sa štartuje studený tak po naštartovaní asi 5 sekúnd motor vynecháva ide biely dym potom už beži normálne.Žhaviče sú nové.Ak Mate niekto podobný problém alebo viete poradiť napíšte ďakujem dušan
- Reklama
Re: COMMON RAIL
Já nevim,ale když jste měnily zdvihátka,vačku,tak já osobně bych si nechal změřit tlaky válců,protože tyhle věci jsou strašně choulostivé!!dušan píše:Dobrý večer.Som zo Slovenska a tiež mám santafe od roku 2003 je najazdené 100000 a mal som problém s hydraulickými zdvihatkami neskôr bolo nutné vymeniť aj váhadla.Na tretí krát v servise vymenili hlavu vačku ventily a teraz už konečne ide motor v poriadku.Ešte však je malý problém keď sa štartuje studený tak po naštartovaní asi 5 sekúnd motor vynecháva ide biely dym potom už beži normálne.Žhaviče sú nové.Ak Mate niekto podobný problém alebo viete poradiť napíšte ďakujem dušan
A pro naftový motor je nejdůležitější pro studený start tlak!
Tohle bych udělal Já!Pořád mi nejde do hlavy proč,jste měnily hlavu,vačku
a zdvihátka,to se to potkalo?? nebo co??
Re: COMMON RAIL
môžem Vam povedať že vačku vymenili aj dalšiemu čo má toto auto a začina to blbnúť po 100000km,ale v servise nechcú o tom velmi rozpravat
Takto opravdu vypadá na nějakou výrobní vadu,ale to by automobilce1jaromir píše:Mám najeto 204000km a zatím jsem neměl tento problém. Ale kolega měl prasklou hlavu v 95000 km, napřed měnili čidla a jiné až nakonec to byla hlava od této doby už má pokoj.
Hyundai nepřidalo na dobré pověsti,ale naopak!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: COMMON RAIL
Dusan zo Slovenska.Už som zistil prečo auto neštartovalo.V autorizovanom servise mi menili žhaviče a pri zakrúcaní sa im podarilo katody čiže napájanie žhavičov zatočit tak silno až 2 z nich zoskratovali a odpálilo to 80 ampérovu poistku takže motor vobec nežhavil.Na chybu som prišiel sám naštastie som elektrikár.Takže moja rada.Ked dávate auto do servisu zaručene zostante pri aute a sledujte opravu....
Re: COMMON RAIL
No ne každý servis Tě do dílny pustí!!Anonymous píše:Dusan zo Slovenska.Už som zistil prečo auto neštartovalo.V autorizovanom servise mi menili žhaviče a pri zakrúcaní sa im podarilo katody čiže napájanie žhavičov zatočit tak silno až 2 z nich zoskratovali a odpálilo to 80 ampérovu poistku takže motor vobec nežhavil.Na chybu som prišiel sám naštastie som elektrikár.Takže moja rada.Ked dávate auto do servisu zaručene zostante pri aute a sledujte opravu....
A jinak gratuluju a není nad to když si člověk poradí sám!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)