Nová sekce - FAQ
Moderátor: Moderátoři
Nová sekce - FAQ
Tak mě napadlo, co udělat novou sekci nebo spíš bych tomu řekl databázi příspěvků na notoricky opakované otázky. Přivedla mě k tomu diskuze v sekci coupe "výměna oleje". Docela dobře to mají vyřešený zde: http://forum.honda-club.cz/viewforum.ph ... 69ef9c40db
když na první téma té diskuze FAQ FAQ FAQ, tak uvidíte, co tím myslím.
když na první téma té diskuze FAQ FAQ FAQ, tak uvidíte, co tím myslím.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- Reklama
Kontaktoval jsem toho člověka, který sepsal ty příspěvky na jejich fórum a požáddal ho o svolení k okopírování k nám na fórum, tak to prosím zatím nikdo nekopírujte sami nebo ho kvůli tomu znovu neotravujte do té doby než se vyjádří.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
toto mi autor z jejich webu odpověděl:
Ahoj Jokere,
no v první řadě jsem velmi mile překvapen, že v dnešní době vůbec někdo žádá o svolení než aby to rovnou zkopíroval. To mi napovídá že asi budete banda fajn lidiček
Zpět k FAQům: jde vám především asi o ty obecné že? Myslím oleje, mýty a nesmysly, výměna manžety, atd. pochybuju že na Hyundai fóru si bude někdo chtít přečíst třeba jak se resetuje a kalibruje ECU z Hondy Podle mého názoru by s převzetím asi neměl být problém. Momentálně mě napadají dva způsoby jak to vyřešit.
1) vytvořit u vás na fóru nové téma FAQ na jednotlivé FAQy které se vám hodí a budou u nás můžete přímo odkazovat výhoda je, že si můžete dopisovat vlastní FAQy, všechno budete mít pohromadě, nepřijdete o aktualizace a bude zachované autorství lidí co ten konkrétní post založili. To je asi řešení ke kterému bych se přikláněl já (taky občas odkazuji na články jinde). Proti tomuhle asi nikdo nic mít nebude
2) vytvořit u vás na fóru nové téma FAQ FAQy od nás které se vám líbí si zkopírovat k sobě určitě zamknout (myslím ten konkrétní post) a pak si dopisovat časem vlastní. K těm zkopírovaným by bylo fér dát odkaz na zdroj (třeba www.honda-club.cz) ale nevýhodou je, že přijdete o aktualizace protože třeba oleje budu určitě ještě několikrát doplňovat.
Pokud by se vám líbilá více varianta druhá, nejdřív se zeptám na vyjádření lidí kteří se podíleli na tvorbě, abych nedělal rozhodnutí za ně, ale s první variantou bude souhlasit asi každý. Jestli tě napadá více způsobů tak se klidně rozepiš, můžeme to probrat
Jestli ještě můžu dát jednu nebo dvě dobré rady až budete dopisovat vlastní FAQy...
- Každý FAQ který napíšete ZAMKNOUT - musí to být neotřesitelná informace, tvrzení, prostě fakt který nepřipouští žádnou další diskuzi a řeší všechny otázky najednou. Když to neuděláte, strhne se tam tipický flame war názorů něco jako "to není pravda, nejlepší olej je xxx, vy tomu nerozumíte..."
- FAQ musí být 100% pravdivý ten kdo napíše FAQ si musí být sakra jistý že to co napsal je pravda a nejlepší je to mít v případě pochybností podložené věrohodnými zdroji (třeba manuál od výrobce)
Uf, tak doufám že jsem tě nezahltil informacema
Zatím ahoj
PreludeZ
Tak a teď se ptám Vás, co si o tom myslíte vy......Já bych se asi přikláněl k té první variantě, přijde mi to vhodnější a přiznám se i míň pracnější
Doufám, že toto téma nezapadne a asi by to chtělo i Milloshe, ať se vyjádří, jakým způsobem by to bylo nejlepší realizovat. Myslím, že je hloupost to dávat do technické sekce, jak psal Martasz. Spíš bych Udělal novou sekci FAQ někam nahoru třeba k sekci "O tomto fóru" nebo někam úplně nahoru odkaz(nepřehlídneme to mezi albem, hledat, seznam uživatelů, atdú)??
Ahoj Jokere,
no v první řadě jsem velmi mile překvapen, že v dnešní době vůbec někdo žádá o svolení než aby to rovnou zkopíroval. To mi napovídá že asi budete banda fajn lidiček
Zpět k FAQům: jde vám především asi o ty obecné že? Myslím oleje, mýty a nesmysly, výměna manžety, atd. pochybuju že na Hyundai fóru si bude někdo chtít přečíst třeba jak se resetuje a kalibruje ECU z Hondy Podle mého názoru by s převzetím asi neměl být problém. Momentálně mě napadají dva způsoby jak to vyřešit.
1) vytvořit u vás na fóru nové téma FAQ na jednotlivé FAQy které se vám hodí a budou u nás můžete přímo odkazovat výhoda je, že si můžete dopisovat vlastní FAQy, všechno budete mít pohromadě, nepřijdete o aktualizace a bude zachované autorství lidí co ten konkrétní post založili. To je asi řešení ke kterému bych se přikláněl já (taky občas odkazuji na články jinde). Proti tomuhle asi nikdo nic mít nebude
2) vytvořit u vás na fóru nové téma FAQ FAQy od nás které se vám líbí si zkopírovat k sobě určitě zamknout (myslím ten konkrétní post) a pak si dopisovat časem vlastní. K těm zkopírovaným by bylo fér dát odkaz na zdroj (třeba www.honda-club.cz) ale nevýhodou je, že přijdete o aktualizace protože třeba oleje budu určitě ještě několikrát doplňovat.
Pokud by se vám líbilá více varianta druhá, nejdřív se zeptám na vyjádření lidí kteří se podíleli na tvorbě, abych nedělal rozhodnutí za ně, ale s první variantou bude souhlasit asi každý. Jestli tě napadá více způsobů tak se klidně rozepiš, můžeme to probrat
Jestli ještě můžu dát jednu nebo dvě dobré rady až budete dopisovat vlastní FAQy...
- Každý FAQ který napíšete ZAMKNOUT - musí to být neotřesitelná informace, tvrzení, prostě fakt který nepřipouští žádnou další diskuzi a řeší všechny otázky najednou. Když to neuděláte, strhne se tam tipický flame war názorů něco jako "to není pravda, nejlepší olej je xxx, vy tomu nerozumíte..."
- FAQ musí být 100% pravdivý ten kdo napíše FAQ si musí být sakra jistý že to co napsal je pravda a nejlepší je to mít v případě pochybností podložené věrohodnými zdroji (třeba manuál od výrobce)
Uf, tak doufám že jsem tě nezahltil informacema
Zatím ahoj
PreludeZ
Tak a teď se ptám Vás, co si o tom myslíte vy......Já bych se asi přikláněl k té první variantě, přijde mi to vhodnější a přiznám se i míň pracnější
Doufám, že toto téma nezapadne a asi by to chtělo i Milloshe, ať se vyjádří, jakým způsobem by to bylo nejlepší realizovat. Myslím, že je hloupost to dávat do technické sekce, jak psal Martasz. Spíš bych Udělal novou sekci FAQ někam nahoru třeba k sekci "O tomto fóru" nebo někam úplně nahoru odkaz(nepřehlídneme to mezi albem, hledat, seznam uživatelů, atdú)??
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Martasz: jj, tak by to bylo asi nejlepší. Uvidíme, jak se k tomu vyjádří Millosh, až si to tu přečte. Představoval bych si to asi tak, že by byla Sekce FAQ a v ní jednotlivý zamknutý témata na téma třeba Olej, brzdy, podvozek, atd..... a bylo by zamknutý, aby tam nešli přidávat další příspěvky. Taky by to chtělo zamknout, aby si tam každej nemohl vytvořit svoje téma. Prostě taková "encyklopedie" ohledně techniky a né diskuze.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
oki, já to sesbírám a hodím do tohohle threadu a potom to nechám buď na tobě nebo na moderátorech, jakou tomu dáte formumilosh píše:Ja to ctu, jde o to sesbirat ty jednotlivy temata vcetne odkazu a pak to hodit do 1 tematu ktery by se zamklo coz?
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
MOTOR
Motorové oleje
Přísady do oleje 1. díl
Přísady do oleje 2. díl
Přísady do oleje 3. díl
aditiva a test VŠCHT
další vyjádření z VŠCHT, Ústav technologie ropy a petrochemie
Jak se měří tlaky v motoru
Výměna chladící kapaliny
Co je to chladící kapalina....
Oktanové číslo, detonační spalování
SPOJKA
Jakou kapalinu na hydraulické ovládání spojky
PŘEVODOVKA
Převodové oleje
FÁMY MÝTY NESMYSLY aneb co nikdy nebude fungovat a čemu se velkým obloukem vyhnout...
Přísady do olejů, viz výše
Magnetizer paliva
Plameny z výfuku - firepower atd....
PODVOZEK
Jak se pozná vadné ložisko kola
Co je homokinetický kloub a kde se nachází
Jak se pozná vadný homokinetický kloub
Jak vyměnit homokinetický kloub
Co je tripoid a kde se nachází
Jak vyměnit manžetu homokinetického a tripoidního kloubu
BRZDY
Kdy měnit brzdovou kapalinu
Jakou brzdovou kapalinu??DOT3 x DOT4
INTERIER
Základní info ohledně instalace hudby do vozu
sestavil Joker s poděkováním www.honda-club.cz za poskytnutí svolení ke kopírování jejich textu.
Motorové oleje
Přísady do oleje 1. díl
Přísady do oleje 2. díl
Přísady do oleje 3. díl
aditiva a test VŠCHT
další vyjádření z VŠCHT, Ústav technologie ropy a petrochemie
Jak se měří tlaky v motoru
Výměna chladící kapaliny
Co je to chladící kapalina....
Oktanové číslo, detonační spalování
SPOJKA
Jakou kapalinu na hydraulické ovládání spojky
PŘEVODOVKA
Převodové oleje
FÁMY MÝTY NESMYSLY aneb co nikdy nebude fungovat a čemu se velkým obloukem vyhnout...
Přísady do olejů, viz výše
Magnetizer paliva
Plameny z výfuku - firepower atd....
PODVOZEK
Jak se pozná vadné ložisko kola
Co je homokinetický kloub a kde se nachází
Jak se pozná vadný homokinetický kloub
Jak vyměnit homokinetický kloub
Co je tripoid a kde se nachází
Jak vyměnit manžetu homokinetického a tripoidního kloubu
BRZDY
Kdy měnit brzdovou kapalinu
Jakou brzdovou kapalinu??DOT3 x DOT4
INTERIER
Základní info ohledně instalace hudby do vozu
sestavil Joker s poděkováním www.honda-club.cz za poskytnutí svolení ke kopírování jejich textu.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Ufff, tak to mám za sebou. Jak jsem slíbil, tak jsem to všechno sepsal. Prosím o konstruktivní kritiku, co by se podle vás mohlo ještě přidat nebo co vám třeba přijde zbytečný. Taky prosím milloshe, ať to nějakým způsobem hodí nahoru, jak jsme o tom diskutovali výše.
Millosh: mám ten příspěvek sepsaný i poznámkovým bloku jako obyč. text, jestli ti to nějakým způsobem pomůže, tak ti to můžu poslat.
Millosh: mám ten příspěvek sepsaný i poznámkovým bloku jako obyč. text, jestli ti to nějakým způsobem pomůže, tak ti to můžu poslat.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Moje rec....MartasZ píše:Přikláněl bych se k tý první variantě.. a postupně doplňoval o naše A dal bych to k sekci "O tomto fóru" jako samostatnou sekci, ať je vidět na první pohled.. s chutí do toho
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 1998 - RIP 10.9.2007 kolem 2 hodiny rano
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni