Mám najeto 29 000 a objevil se mi takýto problém.
Při startování motor nechce naskočit na první převalení tak jako tomu bylo dřív/Motor je již zahřátý po delší jízdě/Klíček držím třeba 5 sekund a nic.Naskočí třeba až na 3 pokus.Nestává se to pravidelně,ale občas ano.Než s tím půjdu na garančku tak se ptám co na to forum.Myslím že to pozoruji od té doby co se do nafty přidávají ty srač..
Mako 2.2 CRDI AT
Startování New Santa FE 2.2 CRDI
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Re: Startování New Santa FE 2.2 CRDI
na diagnostiku...tazko povedat....moze byt vela veci...aj od tej sracky co pridavaju do nafty.....Mako píše:Mám najeto 29 000 a objevil se mi takýto problém.
Při startování motor nechce naskočit na první převalení tak jako tomu bylo dřív/Motor je již zahřátý po delší jízdě/Klíček držím třeba 5 sekund a nic.Naskočí třeba až na 3 pokus.Nestává se to pravidelně,ale občas ano.Než s tím půjdu na garančku tak se ptám co na to forum.Myslím že to pozoruji od té doby co se do nafty přidávají ty srač..
Mako 2.2 CRDI AT
______________________________________
Měl jsem něco podobného na starém SF i na Matrixovi.
Asi jsou některé imobilizery citlivější-prostě taky jsem startoval třeba až napotřetí. Ale samozřejmě to dělalo i na studeném motoru. Doporučuju chvíli jezdit na druhé klíče a zjistit, zdali se něco změnilo. Pokud to bude to samé-může být špatná cívka v imobilizeru. Poznají to na diagnostice, zdali zlobil imb. nebo něco jiného. Já jsem se s tím taky pár měsíců trápil-nakonec vyměnili cívku a byl pokoj. U Matrixe to udělá jen občas-tam to nějak neřeším-pokud to nenastartuje na poprvé-tak u mne pomůže vyndat klíče ze zapalování, chvíli počkat a pak zandat a zkusit nastartovat.
Vliv na komunikaci má třeba pokládání klíčů vedle mobilu, na televizi atd. Aspoň dle mých zkušeností.
Asi jsou některé imobilizery citlivější-prostě taky jsem startoval třeba až napotřetí. Ale samozřejmě to dělalo i na studeném motoru. Doporučuju chvíli jezdit na druhé klíče a zjistit, zdali se něco změnilo. Pokud to bude to samé-může být špatná cívka v imobilizeru. Poznají to na diagnostice, zdali zlobil imb. nebo něco jiného. Já jsem se s tím taky pár měsíců trápil-nakonec vyměnili cívku a byl pokoj. U Matrixe to udělá jen občas-tam to nějak neřeším-pokud to nenastartuje na poprvé-tak u mne pomůže vyndat klíče ze zapalování, chvíli počkat a pak zandat a zkusit nastartovat.
Vliv na komunikaci má třeba pokládání klíčů vedle mobilu, na televizi atd. Aspoň dle mých zkušeností.
Pavel
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i