TEST SPOTŘEBY: Hyundai Coupe 2.0 CVVT
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
TEST SPOTŘEBY: Hyundai Coupe 2.0 CVVT
Celý článek si můžete přečíst na adrese http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=cz
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Reklama
Celkový test: Celý článek si můžete přečíst na adrese http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=cz
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
mno az na motor podle nich, dobry..
je fakt, ze motor uz ma svy odkrouceno, a do novy generace uz bude kompletne prekopanej.. pred deseti lety to bylo fajnovy, rekl bych ze naopak spica (jak vykonostne, tak spotrebou, i kultivovanost neni na 4hrnek spatna), ale dneska uz se delaji zase o neco lepsi motory, ale zase bych to tak nehanil, myslim, ze tohle je proverena technika co by mela vydrzet leta a da se s ni jezdit za dobrou spotrebu
neni to holt Civic Type-R kterej dava asi 148kW z atmosferickyho dvoulitru, coz je super! a navic, cenove neni zase tak drazsi (200 000tis, za to sice muze bejt druhy auto do rodiny, ale otazka je, az ho clovek za pet let proda, o kolik se jeste ten rozdil smazne) ale spotreba 7-8 tam rozhodne nebude..
je fakt, ze motor uz ma svy odkrouceno, a do novy generace uz bude kompletne prekopanej.. pred deseti lety to bylo fajnovy, rekl bych ze naopak spica (jak vykonostne, tak spotrebou, i kultivovanost neni na 4hrnek spatna), ale dneska uz se delaji zase o neco lepsi motory, ale zase bych to tak nehanil, myslim, ze tohle je proverena technika co by mela vydrzet leta a da se s ni jezdit za dobrou spotrebu
neni to holt Civic Type-R kterej dava asi 148kW z atmosferickyho dvoulitru, coz je super! a navic, cenove neni zase tak drazsi (200 000tis, za to sice muze bejt druhy auto do rodiny, ale otazka je, az ho clovek za pet let proda, o kolik se jeste ten rozdil smazne) ale spotreba 7-8 tam rozhodne nebude..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Motoru je škoda, kdyby v tom byl solidní motor, má rázem Hyundai ve svém programu sportovní auto, takhle to jen jako sport vypadá. Otázka je, co je pro ně lepší - mít sportovní auto jež můžou prodávat za milion, nebo prodávat za polovinu auto jakože sportovní.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Takové testy hňupa,který si auto půjčí na pár hodin a dříve než ho vidí,už píše pomluvy,protože to je přeci korejské auto,ne?Netřeba ani číst,natož brát vážně.
Přesto jsem článek v rychlosti přečetl...a píše o vrzajících madlech a palubce -nic a to ani náznakem ani na nerovnostech neznám Ale netvrdím,že v této poslední faceliftované verzi nemůže být-sbíráním informací,docházím k děsivému zjištění,že auto po tomto faceliftu pro mě nejen ztratilo tvář Tiburona(žraloka),včetně povedených žáber(výdechů)na bocích(můj dojem je,že ztratilo jinou tvář než mají ostatní auta a tak nějak předek zešedl :oops:zapadl ,což se někomu může i líbit,proč ne),ale nedala mě spát informace,že u 2,0l se nemontuje systém TCS(což měly všechny předfaceliftové Tiburony ),tak jsem se stavil v prodejně v Trutnově.Tam mě překvapil jak mladý prodejce,tak servisák.....o Tiburonech NEVĚDÍ VŮBEC NIC A to doslova Ti volové snad prodávali dříve v zelenině a servisák opravoval nanejvýš tak koloběžku .Absolutní hňupové,kteří vám nedají jedinou informaci,protože ani nevědí,co opravují a prodávají. Tak jsem zjišťoval dál a pravda je taková,že poslední typ opravdu nemá TCS .Mýsto tlačítka na vypnutí TCS je zaslepená díra .Že tam už nemontují praktický vyjížděcí držák nápojů před spolujezdcem(je tam jen díra v palubce )a pár dalších věcí,bych překousl,ale přestat montovat do 2,0l verze část bezp.výbavy ,tomu říkám skok vzad. Takže je možné,že v tomhle provedení auta,šetřili i na palubce nebo madlech. A kdo ví,co ještě chybí-budu ho muset někde prolézt pořádně .Tahle cesta H. je pro mě překvapením a zklamáním.Čekal bych-mladší model=větší výbava a lepší materiály-u současného faceliftovaného Coupe je to právě naopak
Kdybych dnes kupoval Coupe,tak jdu jednoznačně do 2,7l.Ne kvůli motoru,ale za 90000Kč dostanu TCS,ESP,6 stup.převodovku,6 válec atd.Takže tady není co řešit(zajímavé je,že 2,7l má stále TCS v základu).Zřejmě chtěli ušetřit na 2,0l typu,kterého se nejvíce prodá.
Přesto jsem článek v rychlosti přečetl...a píše o vrzajících madlech a palubce -nic a to ani náznakem ani na nerovnostech neznám Ale netvrdím,že v této poslední faceliftované verzi nemůže být-sbíráním informací,docházím k děsivému zjištění,že auto po tomto faceliftu pro mě nejen ztratilo tvář Tiburona(žraloka),včetně povedených žáber(výdechů)na bocích(můj dojem je,že ztratilo jinou tvář než mají ostatní auta a tak nějak předek zešedl :oops:zapadl ,což se někomu může i líbit,proč ne),ale nedala mě spát informace,že u 2,0l se nemontuje systém TCS(což měly všechny předfaceliftové Tiburony ),tak jsem se stavil v prodejně v Trutnově.Tam mě překvapil jak mladý prodejce,tak servisák.....o Tiburonech NEVĚDÍ VŮBEC NIC A to doslova Ti volové snad prodávali dříve v zelenině a servisák opravoval nanejvýš tak koloběžku .Absolutní hňupové,kteří vám nedají jedinou informaci,protože ani nevědí,co opravují a prodávají. Tak jsem zjišťoval dál a pravda je taková,že poslední typ opravdu nemá TCS .Mýsto tlačítka na vypnutí TCS je zaslepená díra .Že tam už nemontují praktický vyjížděcí držák nápojů před spolujezdcem(je tam jen díra v palubce )a pár dalších věcí,bych překousl,ale přestat montovat do 2,0l verze část bezp.výbavy ,tomu říkám skok vzad. Takže je možné,že v tomhle provedení auta,šetřili i na palubce nebo madlech. A kdo ví,co ještě chybí-budu ho muset někde prolézt pořádně .Tahle cesta H. je pro mě překvapením a zklamáním.Čekal bych-mladší model=větší výbava a lepší materiály-u současného faceliftovaného Coupe je to právě naopak
Kdybych dnes kupoval Coupe,tak jdu jednoznačně do 2,7l.Ne kvůli motoru,ale za 90000Kč dostanu TCS,ESP,6 stup.převodovku,6 válec atd.Takže tady není co řešit(zajímavé je,že 2,7l má stále TCS v základu).Zřejmě chtěli ušetřit na 2,0l typu,kterého se nejvíce prodá.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Jen doplním-ke spotřebě-přesně odpovídá údaj,co uvádí Hyundai Dlouhodobě jezdím se spotřebou mezi 8,0-8,5l/100km a to podotýkám,že veeeelmi svižně. Takže já dávám za spotřebu známku 1*. Jsou tací,jako třeba Rasty,který se drží tuším nad 7l.
A potom testujte a pište blbosti do novin,že.
A potom testujte a pište blbosti do novin,že.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
to se taky divim, proc ho vyradili? a je alespon za priplatek? mozna zjistili, ze neni potreba jak tuhle funkci, na zaklade vlastnich zkusenosti u coupecka hodnotis ty borku?
je divny ze zvykem bejva, ze ty posledni modely bejvaj nak extra vybaveny, a jeste vylepseny, pred prichodem novy generace a u hyundaie to letos udelal obracene..? mno o to vic se tesim na nove coupe
je divny ze zvykem bejva, ze ty posledni modely bejvaj nak extra vybaveny, a jeste vylepseny, pred prichodem novy generace a u hyundaie to letos udelal obracene..? mno o to vic se tesim na nove coupe
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
no a utvrzuje me to v tom, ze ta generace s cernejma svetlometama (rok 2005-2006 myslim) ve svetle modry metle jako je v ty recenzi je proste uplne nej a to nejen vzhledove
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Pokud se u nás nedodává nové Coupe s TCS, tak je to jen pokračování trendu nového SantaFe, že se k nám nevozí vozí s max výbavou. Nové Coupe se na korejském, americkém, australském a dalších trzích dodává s volitelným TCS, jakož i s ESP či brzdovým asistentem. K mání je i speciál převodovka s jiným stálým převodem v motorizaci 2.7V6.Borek píše:Takové testy hňupa,který si auto půjčí na pár hodin a dříve než ho vidí,už píše pomluvy,protože to je přeci korejské auto,ne?Netřeba ani číst,natož brát vážně.
Přesto jsem článek v rychlosti přečetl...a píše o vrzajících madlech a palubce -nic a to ani náznakem ani na nerovnostech neznám Ale netvrdím,že v této poslední faceliftované verzi nemůže být-sbíráním informací,docházím k děsivému zjištění,že auto po tomto faceliftu pro mě nejen ztratilo tvář Tiburona(žraloka),včetně povedených žáber(výdechů)na bocích(můj dojem je,že ztratilo jinou tvář než mají ostatní auta a tak nějak předek zešedl :oops:zapadl ,což se někomu může i líbit,proč ne),ale nedala mě spát informace,že u 2,0l se nemontuje systém TCS(což měly všechny předfaceliftové Tiburony ),tak jsem se stavil v prodejně v Trutnově.Tam mě překvapil jak mladý prodejce,tak servisák.....o Tiburonech NEVĚDÍ VŮBEC NIC A to doslova Ti volové snad prodávali dříve v zelenině a servisák opravoval nanejvýš tak koloběžku .Absolutní hňupové,kteří vám nedají jedinou informaci,protože ani nevědí,co opravují a prodávají. Tak jsem zjišťoval dál a pravda je taková,že poslední typ opravdu nemá TCS .Mýsto tlačítka na vypnutí TCS je zaslepená díra .Že tam už nemontují praktický vyjížděcí držák nápojů před spolujezdcem(je tam jen díra v palubce )a pár dalších věcí,bych překousl,ale přestat montovat do 2,0l verze část bezp.výbavy ,tomu říkám skok vzad. Takže je možné,že v tomhle provedení auta,šetřili i na palubce nebo madlech. A kdo ví,co ještě chybí-budu ho muset někde prolézt pořádně .Tahle cesta H. je pro mě překvapením a zklamáním.Čekal bych-mladší model=větší výbava a lepší materiály-u současného faceliftovaného Coupe je to právě naopak
Kdybych dnes kupoval Coupe,tak jdu jednoznačně do 2,7l.Ne kvůli motoru,ale za 90000Kč dostanu TCS,ESP,6 stup.převodovku,6 válec atd.Takže tady není co řešit(zajímavé je,že 2,7l má stále TCS v základu).Zřejmě chtěli ušetřit na 2,0l typu,kterého se nejvíce prodá.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
TCS není u 2,0l ani za příplatek.U Coupe je to tak,že máš pouze jednu výbavu a je možné doobjednat pouze kožená sedadla za 40000,-Kč k 2,7l motoru(k 2,0l u nás v současné době ani za příplatek ) a za 20000,-Kč el.stah. střešní okno k oběma motorům.
Proto říkám-dříve se vyplatila 2,0l verze,protože byla přesně stejně vybavená jako 2,7l.Dnes je ve výbavě PROPASTNÝ rozdíl(2,7l má v základu TCS,ESP + BAS=brzd.asistent....)a tyhle podle mne super systémy u 2,0l nedostaneš .Rozdíl 90000,-Kč je za to zanedbatelný a určitě se vyplatí připlatit-o tom nelze pochybovat:!: Zdá se mi,že s Coupe GK udělali super úspěšný tah(čtvrt milionu prodaných aut,přes 70000 ks v Evropě)a když se tak dobře prodává,tak se snaží z lidí před další generací vytáhnout peníze. Prostě pro mě,který může srovnávat,je současná faceliftovaná verze 2,0l,osekanou,úspornou variací na model 2002-2006. To neplatí o 2,7l verzi Tam chybí nějaké věci v interiéru,ale tech. dostala více(i když motoru snížili výkon o 2kW-to jsem také nějak nepochopil ,možná,že považovali 123kW u předcházející verze,za moc veliký a tak ho snížili).A do sporťáku Santa Fe dávají 2,7l motor s výkonem 138kW-zajímavé,ne
Co se zkušeností s TCS týká,mnohokrát jsem viděl blikat kontrolku a cítil značný účinek TCS při jízdě.Hlavně na mokru v zatáčkách nebo ve vyjetých kolejích,plných vody.V době,kdy ještě člověk necítí,že už kola nejsou přilepena k silnici a začínají se trhat od asfaltu ,systém TCS zasáhne spolehlivě dříve než....... Takže jednoznačně jsem zastáncem TCS a pod.el.systémů.Dokáží zasáhnout dříve a spolehlivěji,než člověk zjistí,že je v maléru.Samozřejmě se najde závodník,který bude říkat,že má rád řízení pouze ve svých rukách-a pro takové je na palubce vypínač,na přístroji zůstane svítit výstražná kontrolka-TCS OFF.
Proto říkám-dříve se vyplatila 2,0l verze,protože byla přesně stejně vybavená jako 2,7l.Dnes je ve výbavě PROPASTNÝ rozdíl(2,7l má v základu TCS,ESP + BAS=brzd.asistent....)a tyhle podle mne super systémy u 2,0l nedostaneš .Rozdíl 90000,-Kč je za to zanedbatelný a určitě se vyplatí připlatit-o tom nelze pochybovat:!: Zdá se mi,že s Coupe GK udělali super úspěšný tah(čtvrt milionu prodaných aut,přes 70000 ks v Evropě)a když se tak dobře prodává,tak se snaží z lidí před další generací vytáhnout peníze. Prostě pro mě,který může srovnávat,je současná faceliftovaná verze 2,0l,osekanou,úspornou variací na model 2002-2006. To neplatí o 2,7l verzi Tam chybí nějaké věci v interiéru,ale tech. dostala více(i když motoru snížili výkon o 2kW-to jsem také nějak nepochopil ,možná,že považovali 123kW u předcházející verze,za moc veliký a tak ho snížili).A do sporťáku Santa Fe dávají 2,7l motor s výkonem 138kW-zajímavé,ne
Co se zkušeností s TCS týká,mnohokrát jsem viděl blikat kontrolku a cítil značný účinek TCS při jízdě.Hlavně na mokru v zatáčkách nebo ve vyjetých kolejích,plných vody.V době,kdy ještě člověk necítí,že už kola nejsou přilepena k silnici a začínají se trhat od asfaltu ,systém TCS zasáhne spolehlivě dříve než....... Takže jednoznačně jsem zastáncem TCS a pod.el.systémů.Dokáží zasáhnout dříve a spolehlivěji,než člověk zjistí,že je v maléru.Samozřejmě se najde závodník,který bude říkat,že má rád řízení pouze ve svých rukách-a pro takové je na palubce vypínač,na přístroji zůstane svítit výstražná kontrolka-TCS OFF.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži