Stránka 1 z 3

TEST SPOTŘEBY: Hyundai Coupe 2.0 CVVT

Napsal: 05 lis 2007, 08:09
od zdenek76
Celý článek si můžete přečíst na adrese http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=cz

Napsal: 05 lis 2007, 19:01
od Lukino
Zajímavý čtení. Jen mě zarazilo, při prohlížení fotek, že testované Coupe mělo na straně řidiče moderní "bezrámový" stěrač a před spolujezdcem klasiku. To byl zásah nějakého tunera nebo je to standart, nevíte někdo?

Napsal: 08 lis 2007, 07:56
od zdenek76
Celkový test: Celý článek si můžete přečíst na adrese http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=cz

Napsal: 08 lis 2007, 10:59
od black_sheep
mno az na motor podle nich, dobry.. :)

je fakt, ze motor uz ma svy odkrouceno, a do novy generace uz bude kompletne prekopanej.. pred deseti lety to bylo fajnovy, rekl bych ze naopak spica (jak vykonostne, tak spotrebou, i kultivovanost neni na 4hrnek spatna), ale dneska uz se delaji zase o neco lepsi motory, ale zase bych to tak nehanil, myslim, ze tohle je proverena technika co by mela vydrzet leta a da se s ni jezdit za dobrou spotrebu :lol:

neni to holt Civic Type-R kterej dava asi 148kW z atmosferickyho dvoulitru, coz je super! a navic, cenove neni zase tak drazsi (200 000tis, za to sice muze bejt druhy auto do rodiny, ale otazka je, az ho clovek za pet let proda, o kolik se jeste ten rozdil smazne) :lol: ale spotreba 7-8 tam rozhodne nebude..

Napsal: 08 lis 2007, 13:37
od zdenek76
Motoru je škoda, kdyby v tom byl solidní motor, má rázem Hyundai ve svém programu sportovní auto, takhle to jen jako sport vypadá. Otázka je, co je pro ně lepší - mít sportovní auto jež můžou prodávat za milion, nebo prodávat za polovinu auto jakože sportovní.

Napsal: 08 lis 2007, 14:14
od Jirka
Druhá věc je, že to silně přehání. Kdybych to auto neznal tak po přečtení toho článku bys se na něj nešel ani podívat, natož si ho koupit.

Napsal: 08 lis 2007, 15:05
od Borek
Takové testy hňupa,který si auto půjčí na pár hodin a dříve než ho vidí,už píše pomluvy,protože to je přeci korejské auto,ne?Netřeba ani číst,natož brát vážně. :roll:

Přesto jsem článek v rychlosti přečetl...a píše o vrzajících madlech a palubce :shock: -nic a to ani náznakem ani na nerovnostech neznám :!: :!: :!: Ale netvrdím,že v této poslední faceliftované verzi nemůže být-sbíráním informací,docházím k děsivému zjištění,že auto po tomto faceliftu pro mě nejen ztratilo tvář Tiburona(žraloka),včetně povedených žáber(výdechů)na bocích(můj dojem je,že ztratilo jinou tvář než mají ostatní auta a tak nějak předek zešedl :oops:zapadl ,což se někomu může i líbit,proč ne),ale nedala mě spát informace,že u 2,0l se nemontuje systém TCS(což měly všechny předfaceliftové Tiburony :!: ),tak jsem se stavil v prodejně v Trutnově.Tam mě překvapil jak mladý prodejce,tak servisák.....o Tiburonech NEVĚDÍ VŮBEC NIC :!: :!: :roll: A to doslova :!: Ti volové snad prodávali dříve v zelenině a servisák opravoval nanejvýš tak koloběžku :roll: .Absolutní hňupové,kteří vám nedají jedinou informaci,protože ani nevědí,co opravují a prodávají. :roll: Tak jsem zjišťoval dál a pravda je taková,že poslední typ opravdu nemá TCS :shock: :o :evil: .Mýsto tlačítka na vypnutí TCS je zaslepená díra :shock: .Že tam už nemontují praktický vyjížděcí držák nápojů před spolujezdcem(je tam jen díra v palubce :oops: )a pár dalších věcí,bych překousl,ale přestat montovat do 2,0l verze část bezp.výbavy :roll: ,tomu říkám skok vzad. :( Takže je možné,že v tomhle provedení auta,šetřili i na palubce nebo madlech. :cry:A kdo ví,co ještě chybí-budu ho muset někde prolézt pořádně :wink:.Tahle cesta H. je pro mě překvapením a zklamáním.Čekal bych-mladší model=větší výbava a lepší materiály-u současného faceliftovaného Coupe je to právě naopak :!:
Kdybych dnes kupoval Coupe,tak jdu jednoznačně do 2,7l.Ne kvůli motoru,ale za 90000Kč dostanu TCS,ESP,6 stup.převodovku,6 válec atd.Takže tady není co řešit(zajímavé je,že 2,7l má stále TCS v základu).Zřejmě chtěli ušetřit na 2,0l typu,kterého se nejvíce prodá. :?

Napsal: 08 lis 2007, 15:15
od Borek
Jen doplním-ke spotřebě-přesně odpovídá údaj,co uvádí Hyundai :!: Dlouhodobě jezdím se spotřebou mezi 8,0-8,5l/100km a to podotýkám,že veeeelmi svižně. :lol: Takže já dávám za spotřebu známku 1*. :wink: Jsou tací,jako třeba Rasty,který se drží tuším nad 7l.

A potom testujte a pište blbosti do novin,že. :roll:

Napsal: 08 lis 2007, 15:18
od Tiburon_FX
Borku ty zase vidíš samí negativa, zase nadruhou stranu má ve standartní výbavě polokožený sedačky :D :wink:

Napsal: 08 lis 2007, 15:33
od Borek
Prostě jsem si myslel,že platí-novější=lepší a tady to prokazatelně neplatí. :(

Napsal: 08 lis 2007, 15:36
od Tiburon_FX
Počkej si na novej model 2008, ale tam asi zase bude platit novější=lepší=mnohem dražší

Napsal: 08 lis 2007, 15:50
od black_sheep
to se taky divim, proc ho vyradili? a je alespon za priplatek? mozna zjistili, ze neni potreba :lol: jak tuhle funkci, na zaklade vlastnich zkusenosti u coupecka hodnotis ty borku? :wink:

je divny ze zvykem bejva, ze ty posledni modely bejvaj nak extra vybaveny, a jeste vylepseny, pred prichodem novy generace a u hyundaie to letos udelal obracene..? :roll: mno o to vic se tesim na nove coupe :lol:

Napsal: 08 lis 2007, 15:53
od black_sheep
no a utvrzuje me to v tom, ze ta generace s cernejma svetlometama (rok 2005-2006 myslim) ve svetle modry metle jako je v ty recenzi je proste uplne nej a to nejen vzhledove :lol:

Napsal: 08 lis 2007, 17:07
od zdenek76
Borek píše:Takové testy hňupa,který si auto půjčí na pár hodin a dříve než ho vidí,už píše pomluvy,protože to je přeci korejské auto,ne?Netřeba ani číst,natož brát vážně. :roll:

Přesto jsem článek v rychlosti přečetl...a píše o vrzajících madlech a palubce :shock: -nic a to ani náznakem ani na nerovnostech neznám :!: :!: :!: Ale netvrdím,že v této poslední faceliftované verzi nemůže být-sbíráním informací,docházím k děsivému zjištění,že auto po tomto faceliftu pro mě nejen ztratilo tvář Tiburona(žraloka),včetně povedených žáber(výdechů)na bocích(můj dojem je,že ztratilo jinou tvář než mají ostatní auta a tak nějak předek zešedl :oops:zapadl ,což se někomu může i líbit,proč ne),ale nedala mě spát informace,že u 2,0l se nemontuje systém TCS(což měly všechny předfaceliftové Tiburony :!: ),tak jsem se stavil v prodejně v Trutnově.Tam mě překvapil jak mladý prodejce,tak servisák.....o Tiburonech NEVĚDÍ VŮBEC NIC :!: :!: :roll: A to doslova :!: Ti volové snad prodávali dříve v zelenině a servisák opravoval nanejvýš tak koloběžku :roll: .Absolutní hňupové,kteří vám nedají jedinou informaci,protože ani nevědí,co opravují a prodávají. :roll: Tak jsem zjišťoval dál a pravda je taková,že poslední typ opravdu nemá TCS :shock: :o :evil: .Mýsto tlačítka na vypnutí TCS je zaslepená díra :shock: .Že tam už nemontují praktický vyjížděcí držák nápojů před spolujezdcem(je tam jen díra v palubce :oops: )a pár dalších věcí,bych překousl,ale přestat montovat do 2,0l verze část bezp.výbavy :roll: ,tomu říkám skok vzad. :( Takže je možné,že v tomhle provedení auta,šetřili i na palubce nebo madlech. :cry:A kdo ví,co ještě chybí-budu ho muset někde prolézt pořádně :wink:.Tahle cesta H. je pro mě překvapením a zklamáním.Čekal bych-mladší model=větší výbava a lepší materiály-u současného faceliftovaného Coupe je to právě naopak :!:
Kdybych dnes kupoval Coupe,tak jdu jednoznačně do 2,7l.Ne kvůli motoru,ale za 90000Kč dostanu TCS,ESP,6 stup.převodovku,6 válec atd.Takže tady není co řešit(zajímavé je,že 2,7l má stále TCS v základu).Zřejmě chtěli ušetřit na 2,0l typu,kterého se nejvíce prodá. :?
Pokud se u nás nedodává nové Coupe s TCS, tak je to jen pokračování trendu nového SantaFe, že se k nám nevozí vozí s max výbavou. Nové Coupe se na korejském, americkém, australském a dalších trzích dodává s volitelným TCS, jakož i s ESP či brzdovým asistentem. K mání je i speciál převodovka s jiným stálým převodem v motorizaci 2.7V6.

Napsal: 08 lis 2007, 17:10
od Borek
TCS není u 2,0l ani za příplatek.U Coupe je to tak,že máš pouze jednu výbavu a je možné doobjednat pouze kožená sedadla za 40000,-Kč k 2,7l motoru(k 2,0l u nás v současné době ani za příplatek :? ) a za 20000,-Kč el.stah. střešní okno k oběma motorům.
Proto říkám-dříve se vyplatila 2,0l verze,protože byla přesně stejně vybavená jako 2,7l.Dnes je ve výbavě PROPASTNÝ rozdíl(2,7l má v základu TCS,ESP + BAS=brzd.asistent....)a tyhle podle mne super systémy u 2,0l nedostaneš :roll: .Rozdíl 90000,-Kč je za to zanedbatelný a určitě se vyplatí připlatit-o tom nelze pochybovat:!: Zdá se mi,že s Coupe GK udělali super úspěšný tah(čtvrt milionu prodaných aut,přes 70000 ks v Evropě)a když se tak dobře prodává,tak se snaží z lidí před další generací vytáhnout peníze. :( Prostě pro mě,který může srovnávat,je současná faceliftovaná verze 2,0l,osekanou,úspornou variací na model 2002-2006. :roll: To neplatí o 2,7l verzi :!: Tam chybí nějaké věci v interiéru,ale tech. dostala více(i když motoru snížili výkon o 2kW-to jsem také nějak nepochopil :oops: ,možná,že považovali 123kW u předcházející verze,za moc veliký :lol: a tak ho snížili).A do sporťáku Santa Fe dávají 2,7l motor s výkonem 138kW-zajímavé,ne :roll: :?:

Co se zkušeností s TCS týká,mnohokrát jsem viděl blikat kontrolku a cítil značný účinek TCS při jízdě.Hlavně na mokru v zatáčkách nebo ve vyjetých kolejích,plných vody.V době,kdy ještě člověk necítí,že už kola nejsou přilepena k silnici a začínají se trhat od asfaltu :shock: ,systém TCS zasáhne spolehlivě dříve než....... :shock: :? 8) Takže jednoznačně jsem zastáncem TCS a pod.el.systémů.Dokáží zasáhnout dříve a spolehlivěji,než člověk zjistí,že je v maléru.Samozřejmě se najde závodník,který bude říkat,že má rád řízení pouze ve svých rukách-a pro takové je na palubce vypínač,na přístroji zůstane svítit výstražná kontrolka-TCS OFF. :wink: