čo chutí hlodavcom aneb ako si pochutili na kábloch Hyundai
Napsal: 06 lis 2007, 20:44
Od 2.11.07 mám novú negatívnu skúsenosť, ktorá ma stála 3400,- Sk a ktorú len tak hocikto nezíska.
Stalo sa to v Thermal parku Bešeňová pri Ružomberku, kde sme boli na 4 dni. Accentíka som odparkoval na parkovisku pred hotelom. Na druhý deň ráno som chcel iba skočiť do dediny do obchodu, ale po naštartovaní som videl, že mi začala blikať žltá kontrolka motora na palubnej doske a hneď som vedel, že niečo nie je v poriadku. Otvoril som kapotu a s hrozením som zistil, že 3 zo 4 káblov vedúcich z motora na sviečky sú poškodené - pretrhané
(viď. foto na http://moje.auto.cz/peter1205/hyundai-accent.html).
Auto bolo nepojazdné a potrebovalo odtiahnuť do najbližšieho servisu do RK, kde sme vzniknutý problém analyzovali a došli sme na to, že káble boli rozkúsané nejakým hlodavcom - pravdepodobne potkanom. A keďže ide o mechanické poškodenie, bolo to mimo záruky a tak som si výmenu 4 káblov musel zacálovať sám.
Nikomu sa nič podobné nestalo, ale na fotkách je jednoznačne vidno stopy po zuboch. Neviem, prečo si vybrali práve moje auto, keď tam stálo ďalších 20, ale asi im tam bolo teplo a tie nové a voňavé káble im nejako chutili.
Nenechám to však len tak a budem sa snažiť preplatiť túto škodu cez havarijnú poistku. Myslíte, že by sa mohlo jednať o živel resp. či v poisťovni uspejem ?
Čo však určite urobím, zakúpim špeciálny sprej na motory proti hlodavcom, ktorý majú v predajni Hyundai resp. na vybraných čerpacích staniciach.
Stalo sa to v Thermal parku Bešeňová pri Ružomberku, kde sme boli na 4 dni. Accentíka som odparkoval na parkovisku pred hotelom. Na druhý deň ráno som chcel iba skočiť do dediny do obchodu, ale po naštartovaní som videl, že mi začala blikať žltá kontrolka motora na palubnej doske a hneď som vedel, že niečo nie je v poriadku. Otvoril som kapotu a s hrozením som zistil, že 3 zo 4 káblov vedúcich z motora na sviečky sú poškodené - pretrhané
(viď. foto na http://moje.auto.cz/peter1205/hyundai-accent.html).
Auto bolo nepojazdné a potrebovalo odtiahnuť do najbližšieho servisu do RK, kde sme vzniknutý problém analyzovali a došli sme na to, že káble boli rozkúsané nejakým hlodavcom - pravdepodobne potkanom. A keďže ide o mechanické poškodenie, bolo to mimo záruky a tak som si výmenu 4 káblov musel zacálovať sám.
Nikomu sa nič podobné nestalo, ale na fotkách je jednoznačne vidno stopy po zuboch. Neviem, prečo si vybrali práve moje auto, keď tam stálo ďalších 20, ale asi im tam bolo teplo a tie nové a voňavé káble im nejako chutili.
Nenechám to však len tak a budem sa snažiť preplatiť túto škodu cez havarijnú poistku. Myslíte, že by sa mohlo jednať o živel resp. či v poisťovni uspejem ?
Čo však určite urobím, zakúpim špeciálny sprej na motory proti hlodavcom, ktorý majú v predajni Hyundai resp. na vybraných čerpacích staniciach.