Stránka 1 z 6

CAT

Napsal: 07 lis 2007, 12:15
od Erikozo
Povecte mi pliis co je ten CAT na co to sluzi lebo som cital uz vela clankov ze tam nemusi byt a tak... a aj nejake obrazky by bodly de to je ako to vyzera a tak... diky :))))

Re: CAT

Napsal: 07 lis 2007, 12:31
od Sokyno
Erikozo píše:Povecte mi pliis co je ten CAT na co to sluzi lebo som cital uz vela clankov ze tam nemusi byt a tak... a aj nejake obrazky by bodly de to je ako to vyzera a tak... diky :))))
cat je taky velky traktor ze caterpilar :lol: :lol: :lol:

nene je to cast vyfuku v ktorej sa cistia vyfukove plyny od skodlivyn jeto skoro ako tlmic len ma ine zlozenie krystalikov a este je vnom prednim alebo zanim lambda sonda ktora snima spaliny a tak diktuje riadiacej jednotke pemery paliva a vzduchu vies :lol:

mas pravdu byt tam nemusi tak ako v aute nemusi byt rezerva a pokial byvas na rovinke tak ani rucnu nepotrebujes a ani ABS ti netreba sak naco, a airbagy tiez su na prd ved kazdy si povie ja nehavarujem ja jazdim pomaly :evil: uz ma tie gebuziny unavuju


najblisie nekto napise ze ak vyberiete predne a zadne sklo tak ze to bude mat mensi odpor vzduchu a bude to ist rychlejsie :lol:

jojooj :(

Re: CAT

Napsal: 07 lis 2007, 20:14
od MartasZ
Sokyno píše:...najblisie nekto napise ze ak vyberiete predne a zadne sklo tak ze to bude mat mensi odpor vzduchu a bude to ist rychlejsie :lol:

jojooj :(
To nezní špatně.. první by to moh zkusit Farmář, helmu už na to má :D

Napsal: 08 lis 2007, 00:21
od Borek
Co je to cat vím zcela přesně,ale co jsou to "gebuziny" :roll: .....to bude nějaká speciální součást Sokynova auta,ne? :lol:

Napsal: 08 lis 2007, 06:11
od Sokyno
Borek píše:Co je to cat vím zcela přesně,ale co jsou to "gebuziny" :roll: .....to bude nějaká speciální součást Sokynova auta,ne? :lol:
neni to specialna soucastka u meho auta :wink: to slovo asi ma doslovny preklad do cestiny prkotiny takze tak Borku co motor uz stam dal tu 1,6 :lol: :lol: :lol:

Napsal: 08 lis 2007, 22:41
od Rasty
Borek: to nevíš. Vždyť tech Gebuzin vozíš v autě ažaž :lol:

Napsal: 08 lis 2007, 23:33
od Borek
Rasty,neříkej,že tě nějaká buzina :shock: :oops: ,vlastně GEbuzina nerozhodí. :lol:

Napsal: 03 led 2008, 08:35
od joshin
katalizator lamy :) je na prd :)

Napsal: 03 led 2008, 10:53
od mirpie
a Gebuzina na dva prdy :lol: :lol: :lol:

Napsal: 03 led 2008, 19:29
od Jack
Tak tydle katalyzatory delam v pracy kazdaj den takze jich mam obcas plny zuby :lol: :lol: :lol:

Napsal: 21 led 2008, 22:35
od asimo
joshin píše:katalizator lamy :) je na prd :)
milujem, ked nejaky frajer napise, ze katalizator je na prd.. ta sak ho vyber.. frajer.. vyber ho zo stareho auta.. no dajme tomu, vyber z noveho.. a mozes sa zahrabat.. nestacis ani pipnut, sonda v prdeli, benzin ti jebe jedna radost, za par tyzdnov vo valci dieta jak na tvoje pero, ked ti este skor nejebnu ventily.. kus rozmyslaj a nerad "gadzotuning"

Napsal: 22 led 2008, 13:15
od mirpie
:)

Napsal: 22 led 2008, 13:16
od mirpie
asimo, zas bych nepřeháněl. Vadný katalyzátor spalování nijak moc nerozhodí. Jen ŘJ je trochu překvapená, když lambda za katem posílá stejný údaje jako ta lambda před katem.

Dokonce to má i pak napatrně vyšší výkon, ale ty emise no... Ekologům vstávaj vlasy na hlavě.

první generace BMW M3 čtyřválec 2,3 16V měla 200PS, bez turba, taky fajn motor. Pak přišel tlak od konkurence, jak se všude začaly cpát katalyzátory, tak ho tam šouply taky a 6PS v pr*eli, nebo spíš v tom katu :D .

Napsal: 30 led 2008, 11:31
od joshin
pánove pěkně ste mě kuli Catu odsoudili ale garantuju vám že pro auto to velká zatež bez nej jezdit nejni... a vykon to zvedne :) vyndat CAt, misto prostredniho tllumiče rezonator.. a laděna koncovka a ste jak zavodak :) jde jen o ty emise, takže je dobry si ho nechat při ruce kuli technicky :) je fakt že ty motory nejsou na to stavěny.. a pokud k tomu sou ješte sportovní svičky a sportovní volejovej filtr... je to pro motor už docela čočka :)

Napsal: 30 led 2008, 12:08
od mirpie
jediný, co ti tady z těch vyjmenovaných věcí trochu zvedne výkon je ten rezonátor a ten vyrabovanej kat. U sportovních svíček si neumim představit, co je na nich sportovního, možná cena. Olejový filtr, tam nějak nevím, čím bude sportovnější, že by propouštěl větší množství oleje? To ti zas nebude stíhat olejový čerpadlo nebo ti poklesne tlak, nehledě na to, že aby ti filtr pustil víc oleje, bude asi ochuzen o důkladnější filtraci, takže když už to fakt přeženu, ve výsledku zadřeš motor. No a ta koncovka výfuku, ta přidá ze všeho nejvíc :D :D :D .

Rezonátor byl seriově na mým bývalým autě, Renault 19 16V, sportovní verze obyč 19ky,, dvě vačky, vícebodový vstřikování, 1764ccm a bez turba 136PS, měla jiný světla, průduch na kapotě na chlazení svodů, chlazení brzd náporovým vzduchem, ABS, nižší světlou výšku, tuhší odpružení, ostřikování dna pístů olejem (ochlazování pístů) a bla bla bla a mimo jiné měla i rezonátor na výfuku. Rezonátor je dobrej v tom, že část výfukových plynů strhne do sebe, čímž za jeho vstupem vznikne podtlak, takže zbylé plyny zvýší svou kinetickou energii a zrychlý se tak vyplachování válce, tedy odejde co nejvíce spalin. Bohužel tato část výfuku s rezonátorem byla nejdražší položka, když vynechám kat, kterej to už ve svý domě mělo taky.