Stránka 1 z 2
podivnej tah - ze by svickovy kabely?!
Napsal: 30 říj 2005, 20:58
od black_sheep
zdravicko, tak jak jste se mohli docist v diskuzi o tesla zapalovacich kabelech, menil jsem puvodni zapalovaci kabely na naky bougicord z francie a od ty doby auto proste nejede jak ma... Menil se jeste rozdelovac a palec soucasne. zrychleni 0-100 je stejny, merim si ho jednou za cas na stejnym miste kdyz mam pocit ze to nak hur jede
jenze ta pruznost a desna, ve vysokejch otackach to netahne vubec, mozna u 4tis to zabere vic nez puvodne ale je to proste napytel... na petku musim davat vic plynu nez driv kdyz chci jet stejne a na vysoky rychlosti to taky leze pomalejc...
cim to muze bejt? opravdu tema kabelama? maji dokonce mensi odpory nez maj psany v manualu.. ty stary kabely tomu presne vyhovovali... mam najeto 120tis a nevim kdy se menil rozvodak tak snad se nemuze zacit nak vytahavat a rozhodit casovani nebo tak neco.. mechanicka zavada to asi urcite nebude... pak me napada jeste problem se svickama, ale byla by to nahoda ze by odesli zrovna kdyz jsem menil ty kabely, vicko a palec..
diky za rady..
Zapalovací kabely
Napsal: 31 říj 2005, 19:28
od ivan
Snad to bude ono,ale taky jsem měl něco podobného má to stejné
příznaky poruch jako máš ty!!
Já jsem se naštval a koupil jsem komplet nové kabely na Ponyho 1.5b12v
,ale nevím co je to za typ už tu taštičku co byly ty kabely zabalené nemám!!Ale na kabelech je napsáno(HI TEMP PERFORMANCE RESISTIVE
7 mm ISO 3808-MADE IN USA!!)Zapalovací svíčky NGK BKR6ES11 a mají
odtrh 1.0mm a samozřejmě palec a víčko rozdělovače,tak též na Ponyho!!
Já mám auto vyrobené pro EU a tak má zapalování a vstřikování Bosch!!!
Najel jsem na to už něco přes 5000km a zatím dobrý!!
Vytočím motor na 6500-tisíce otáček za minutu,předtím to nešlo ani náhodou!!!Akcelerace výborná,škubání žádné,starty za studena super a
za tepla též!! Předtím za studena drobet hůř,ale bylo to v normě,ale
zatepla tak to byl docela problém!!Ted musím zaklepat fakt dobrý a ted
jsem nad míru spokojenej s Lscupíčkem!!Ale v čem byla opravdu záhada
tak to opravdu nevím!!!Jo holt něco mezi nebem nebo zemí,to ví jen Bůh!!
Sorry,že je to dlouhé
Re: Zapalovací kabely
Napsal: 31 říj 2005, 20:27
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:Snad to bude ono,ale taky jsem měl něco podobného má to stejné
příznaky poruch jako máš ty!!
Já jsem se naštval a koupil jsem komplet nové kabely na Ponyho 1.5b12v
,ale nevím co je to za typ už tu taštičku co byly ty kabely zabalené nemám!!Ale na kabelech je napsáno(HI TEMP PERFORMANCE RESISTIVE
7 mm ISO 3808-MADE IN USA!!)Zapalovací svíčky NGK BKR6ES11 a mají
odtrh 1.0mm a samozřejmě palec a víčko rozdělovače,tak též na Ponyho!!
Já mám auto vyrobené pro EU a tak má zapalování a vstřikování Bosch!!!
Najel jsem na to už něco přes 5000km a zatím dobrý!!
Vytočím motor na 6500-tisíce otáček za minutu,předtím to nešlo ani náhodou!!!Akcelerace výborná,škubání žádné,starty za studena super a
za tepla též!! Předtím za studena drobet hůř,ale bylo to v normě,ale
zatepla tak to byl docela problém!!Ted musím zaklepat fakt dobrý a ted
jsem nad míru spokojenej s Lscupíčkem!!Ale v čem byla opravdu záhada
tak to opravdu nevím!!!Jo holt něco mezi nebem nebo zemí,to ví jen Bůh!!
Sorry,že je to dlouhé
v pohode, muze to bejt i delsi..
ja scoupecka taky fakt zeru, takze mi nevadi ani hodinu lustit korejsky stranky
)
diky za radu.. vyzkousim jiny, tohle je desny, predtim litalo uzasne a za 6,5l, ted sice zere stejne ale rozjizdi se jak stara baba na skladacce
odkud jsi? nechces prijet na mimonsky letiste? bude scoupe sraz..
4. nebo 5. listopadu, cas upresnime podle toho jak se to bude hodit, zatim to vypada az na 7,8 scoupecek..
Sraz
Napsal: 31 říj 2005, 21:18
od ivan
Rád bych přijel,ale ne ted váš termín mi nevychází,protože kámoš
5.listopadu 2005 se žení!!
Ale radši bych jel taky na ten sraz,ale ted ne bohužel!!
Doufám,že bude nějakej sraz na jaře a taky v létě!!
Já jsem od Stankova ,přesně z Krchleb ,mimochodem Krchlebské koláče
jsou vyhlášené po celé republice!!
Jo mimchodem neviděl jsi dneska Kobra 11
Hyundai Ls coupe červené barvy lítalo vzduchem!!
Já řval,já nadáva,ale pěkně ho zbořily,tak už jsem se konečně dočkal
Lscupíčko v akci!!
Re: Sraz
Napsal: 31 říj 2005, 21:24
od Romcis
ivan.raffai@seznam.cz píše:Rád bych přijel,ale ne ted váš termín mi nevychází,protože kámoš
5.listopadu 2005 se žení!!
Ale radši bych jel taky na ten sraz,ale ted ne bohužel!!
Doufám,že bude nějakej sraz na jaře a taky v létě!!
Já jsem od Stankova ,přesně z Krchleb ,mimochodem Krchlebské koláče
jsou vyhlášené po celé republice!!
Jo mimchodem neviděl jsi dneska Kobra 11
Hyundai Ls coupe červené barvy lítalo vzduchem!!
Já řval,já nadáva,ale pěkně ho zbořily,tak už jsem se konečně dočkal
Lscupíčko v akci!!
Škoda Ivane...bude tam i žlutý ve žlutý kůži
,sice este to stary ale asi se to dost povede...a navic letiste
Ať tu svatbu narychlo odloží
Re: Sraz
Napsal: 31 říj 2005, 21:30
od ivan
Romcis píše:ivan.raffai@seznam.cz píše:Rád bych přijel,ale ne ted váš termín mi nevychází,protože kámoš
5.listopadu 2005 se žení!!
Ale radši bych jel taky na ten sraz,ale ted ne bohužel!!
Doufám,že bude nějakej sraz na jaře a taky v létě!!
Já jsem od Stankova ,přesně z Krchleb ,mimochodem Krchlebské koláče
jsou vyhlášené po celé republice!!
Jo mimchodem neviděl jsi dneska Kobra 11
Hyundai Ls coupe červené barvy lítalo vzduchem!!
Já řval,já nadáva,ale pěkně ho zbořily,tak už jsem se konečně dočkal
Lscupíčko v akci!!
Škoda Ivane...bude tam i žlutý ve žlutý kůži
,sice este to stary ale asi se to dost povede...a navic letiste
Ať tu svatbu narychlo odloží
Bohužel to nejde ,já byl taky v šoku,když mi to dneska řekli!!
Hlavně fotky,fotky udělejte at aspon něco uvidím!!!
Napsal: 01 lis 2005, 08:21
od Dogi27
Zdárec,koukám máte to samé LScoupe jako já,tak se chci zeptat kolik jste z něj vytáhli nejvíc.Teď každý ráno jezdim z prahy po D8 domů a ve 4 lidech jsem znej vytáhl 200,myslíte že by šlo i 210,ale těch 200 už je na 6 tis.ot/min.
Napsal: 01 lis 2005, 08:55
od black_sheep
Dogi27: ja z nej vytah zatim jen 185 pac mam blby brzdy, ale porad to, sice strasne pomalu, zrychlovalo a bylo to do nepatrnyho kopecka
ivan.raffai@seznam.cz: auuu, cerveny rikas? doufam ze to nenatacely v 97mym, ja ho mam dovezeny jako nebourany..
chudinka.. uz takhle je jich malo a jeste je nicit.. zkusim ten dil nekde sehnat a vystrihnout to..
cece a proc porad pisete Ls-coupe kdyz je to scoupe?
korejsky to znamena neco.. ted nevim presne, neco jako kdyz zvoni zvon prej
jako prej pro stesti.. psali to na jedny korejsky strance
a jinak anglicky SportsCOUPE
to mate v technicaku?
nebo to pletete s Scoupe LS?:) bylo scoupe LS a GT od roku 1993, do ty doby to byli jen scoupe
Verze scoupe
Napsal: 01 lis 2005, 20:37
od ivan
Zdar!!
Ano máš pravdu,že správné označení auta je Scoupe,ale mě se osobně
spíš líbí Lscoupe,na tom autě nejvíce se mi právě líbí zadek,původně tam
byl výfuk z oválnou koncovkou chromovanou,ale náhoda byla u toho
a koupil jsem komplet výfuk a na tom výfuku jsou dvě kulaté chromované
koncovky a přijde mi,že je to lepší než origoš ovál!!
Co se týče rychlosti tak jenom 160 km/hodině víc momentálně nemůžu
protože brzdy podle mě nebrzdí tak jak by měly musím na ně mrknou a
ještě je to auto drobet nestabilní vypadáto na stabilizační tyčky,právě
při té rychlosti se mi auto rozkmitá jinak jako je to dobrý!!
Tlumiče jsou nové,ramena jsou nová,čepy řízení a čepy na ramenou jsou nové jenom stabil.tyčky jsem ještě neměnil!!
Je takové nervozní tak jako já,když mi něco nejde!
Jak jsem včera psal,že v Kobře 11 zničily Ls Scoupe červené barvy,tak
kámoš mi večer volal,jestli mi to auto neukrad Simir s Tomem!!!
Já mu na oplátku povídám,že bych tam ihned jel protože potřebuju přední
nárazník a tam ten nárazník náhodou přežil!!!Ale stejně mi ho bylo líto co s ním provedly,člověk si to po večerech dává dohromady,plno peněz do toho vráží a pak vidí tohle!!
Re: Verze scoupe
Napsal: 01 lis 2005, 21:01
od Romcis
ivan.raffai@seznam.cz píše:Zdar!!
Ano máš pravdu,že správné označení auta je Scoupe,ale mě se osobně
spíš líbí Lscoupe,na tom autě nejvíce se mi právě líbí zadek,původně tam
byl výfuk z oválnou koncovkou chromovanou,ale náhoda byla u toho
a koupil jsem komplet výfuk a na tom výfuku jsou dvě kulaté chromované
koncovky a přijde mi,že je to lepší než origoš ovál!!
Co se týče rychlosti tak jenom 160 km/hodině víc momentálně nemůžu
protože brzdy podle mě nebrzdí tak jak by měly musím na ně mrknou a
ještě je to auto drobet nestabilní vypadáto na stabilizační tyčky,právě
při té rychlosti se mi auto rozkmitá jinak jako je to dobrý!!
Tlumiče jsou nové,ramena jsou nová,čepy řízení a čepy na ramenou jsou nové jenom stabil.tyčky jsem ještě neměnil!!
Je takové nervozní tak jako já,když mi něco nejde!
Jak jsem včera psal,že v Kobře 11 zničily Ls Scoupe červené barvy,tak
kámoš mi večer volal,jestli mi to auto neukrad Simir s Tomem!!!
Já mu na oplátku povídám,že bych tam ihned jel protože potřebuju přední
nárazník a tam ten nárazník náhodou přežil!!!Ale stejně mi ho bylo líto co s ním provedly,člověk si to po večerech dává dohromady,plno peněz do toho vráží a pak vidí tohle!!
Taky zdravim,se mi nezda ze by origo koncovka byla oval!Ja tam mam origo jeste puvodni,asi do roka pujde na 100% a ma 2 kulaty chromovy koncovky...mozna se delalo vic typu...ja mam r.v.94 a je trosku v detailech odlisny od 93(takovy blbosti jako treba na zadnich sloupich z venku ta guma...az treba po to ventilovy viko)
Napsal: 02 lis 2005, 08:10
od Dogi27
Zdárec LSC.Dnes jsem opět dosáhl 200 km/h a ještě byla rezerva na plynu,ale zkoušet to nebudu do tý doby,dokať neviměnim tlumiče,takže počkám na vejplatu a jdu do nich.Sehnal jsem všechny čtyři za 7800,-.No a pak ještě lak,klouby,zadní nárazník a můžu za váma přijet na sraz aniž bych se za něj styděl.Tal čauves LSCéčka jdu spát po noční.
Napsal: 02 lis 2005, 22:12
od black_sheep
Dogi27 píše:Zdárec LSC.Dnes jsem opět dosáhl 200 km/h a ještě byla rezerva na plynu,ale zkoušet to nebudu do tý doby,dokať neviměnim tlumiče,takže počkám na vejplatu a jdu do nich.Sehnal jsem všechny čtyři za 7800,-.No a pak ještě lak,klouby,zadní nárazník a můžu za váma přijet na sraz aniž bych se za něj styděl.Tal čauves LSCéčka jdu spát po noční.
klidne prijed a kasli na to v jakym je stavu! ja mam taky tedka praskej predni naraznik a vorezly lemy a budu to opravovat az zjara.. taky me drncej plasty v interieru a mam zkrouceny kotouce, takze toho mam na seznamu taky dost na udelani, nejedem tam stejne machrovat tak co..
svíčkové kabely
Napsal: 25 led 2006, 21:05
od Lado
Nerad omývám již zřejmě opuštěné téma svíčkových kabelů. Při surfování jsem ''narazil'' na americký web nezávislé zkušební laboratoře TPR,která provedla kompletní testy se šesti značkami kabelů od různých na trhu USA dobře zavedených výrobců.Výsledek a poučení z toho plynoucí mě poněkud více otevřel oči.Těch poučení a vysvětlení je na několik stránek,ale na úvod jen stručně to o čem píší.
V moderních autech jsou instalovány elektronické řídící jednotky,které reagují na signály z čidel.Spolehlivost činnosti těchto čidel nezávisí jen na jejich kvalitě.Pracují v prostředí,kde dochází k výskytu elektromagnatické interference(rušení)tzv.EMI,která je negativně ovlivňuje.Její rozsah dosahuje často takové výše,že jejím vlivem dodávají do ECU falešné signály.Hlavním ''dodavatelem'' EMI jsou méně kvalitní svíčkové kabely.Nejvíce se na tom mají podílet kabely s nízkým odporem,které nejsou svou konstrukcí a použitým materiálem schopny v dostatečné míře EMI potlačovat. V servisech o tom možná vědí,ale spíše ne a proto raději vyměňují čidla vč.budíků.Je to pro ně výhodnější.Méně již pro zákazníka.
Další nevýhodou takových kabelů je i nedostatečné potlačování radiofrekveční interference tzv.RFI,které lze pocítit jak v šumu radia či jiných audio zařízení. Z testu vyšel vítězně pouze jeden výrobce,jehož kabely skutečně potlačují výskyt EMI a RFI a to přesto,že měl o něco vyšší
měřený odpor.S jeho výrobcem jsem vešel do kontaktu snažil se vyzvědět o něco více a jednu sadu si zakoupit a vyzkoušet ji. Zatím se o to snažím,ale sdělili mi,že Hyundai moc s nimi nekomunikuje takže si musí
ověřit parametry kabelů podle modelu motoru,který jsem jim sdělil. Na americkou verzi Tiburona je však v USA prodávají.Tak uvidím a až je vyzkouším tak vás v případě vašeho zájmu poinformuji. Cenově jsou na úrovni cca USD 100,-za 1sadu na čtyřválec. Po tom co jsem si přečetl se na svíčkové kabely dívám s respektem a ne jako na něco podobného přívodní šňůře k domácímu elektrospotřebiči. V případě vašeho nezájmu o toto téma se vám všem za tuto kulturně-osvětovou akci omlouvám.
Re: svíčkové kabely
Napsal: 25 led 2006, 21:55
od ivan
Lado píše:Nerad omývám již zřejmě opuštěné téma svíčkových kabelů. Při surfování jsem ''narazil'' na americký web nezávislé zkušební laboratoře TPR,která provedla kompletní testy se šesti značkami kabelů od různých na trhu USA dobře zavedených výrobců.Výsledek a poučení z toho plynoucí mě poněkud více otevřel oči.Těch poučení a vysvětlení je na několik stránek,ale na úvod jen stručně to o čem píší.
V moderních autech jsou instalovány elektronické řídící jednotky,které reagují na signály z čidel.Spolehlivost činnosti těchto čidel nezávisí jen na jejich kvalitě.Pracují v prostředí,kde dochází k výskytu elektromagnatické interference(rušení)tzv.EMI,která je negativně ovlivňuje.Její rozsah dosahuje často takové výše,že jejím vlivem dodávají do ECU falešné signály.Hlavním ''dodavatelem'' EMI jsou méně kvalitní svíčkové kabely.Nejvíce se na tom mají podílet kabely s nízkým odporem,které nejsou svou konstrukcí a použitým materiálem schopny v dostatečné míře EMI potlačovat. V servisech o tom možná vědí,ale spíše ne a proto raději vyměňují čidla vč.budíků.Je to pro ně výhodnější.Méně již pro zákazníka.
Další nevýhodou takových kabelů je i nedostatečné potlačování radiofrekveční interference tzv.RFI,které lze pocítit jak v šumu radia či jiných audio zařízení. Z testu vyšel vítězně pouze jeden výrobce,jehož kabely skutečně potlačují výskyt EMI a RFI a to přesto,že měl o něco vyšší
měřený odpor.S jeho výrobcem jsem vešel do kontaktu snažil se vyzvědět o něco více a jednu sadu si zakoupit a vyzkoušet ji. Zatím se o to snažím,ale sdělili mi,že Hyundai moc s nimi nekomunikuje takže si musí
ověřit parametry kabelů podle modelu motoru,který jsem jim sdělil. Na americkou verzi Tiburona je však v USA prodávají.Tak uvidím a až je vyzkouším tak vás v případě vašeho zájmu poinformuji. Cenově jsou na úrovni cca USD 100,-za 1sadu na čtyřválec. Po tom co jsem si přečetl se na svíčkové kabely dívám s respektem a ne jako na něco podobného přívodní šňůře k domácímu elektrospotřebiči. V případě vašeho nezájmu o toto téma se vám všem za tuto kulturně-osvětovou akci omlouvám.
To není nezájem ba naopak!!
Pokud by si byl hodný a hodil by jsi sem ten link na tu stránku.kde bychom se mohli dozvědět o kabelech skutečná fakta byl bych Ti moc vděčný díky ivan!!
Jinak je to pravda co jsi napsal,jenže k takovým
kabelům a dalším podobným věcem My normální lidé ani nepřijdem do styku a to většina z nás smrtelníků a ani třeba nemáme tušení,ale takových věcí bude více,né!!!Ale taky platí,že není zlato co se třpytí,tak že člověk musí být rovnýma nohama na zemi,že ano??
Re: svíčkové kabely
Napsal: 26 led 2006, 00:33
od black_sheep
Lado píše:Nerad omývám již zřejmě opuštěné téma svíčkových kabelů. Při surfování jsem ''narazil'' na americký web nezávislé zkušební laboratoře TPR,která provedla kompletní testy se šesti značkami kabelů od různých na trhu USA dobře zavedených výrobců.Výsledek a poučení z toho plynoucí mě poněkud více otevřel oči.Těch poučení a vysvětlení je na několik stránek,ale na úvod jen stručně to o čem píší.
V moderních autech jsou instalovány elektronické řídící jednotky,které reagují na signály z čidel.Spolehlivost činnosti těchto čidel nezávisí jen na jejich kvalitě.Pracují v prostředí,kde dochází k výskytu elektromagnatické interference(rušení)tzv.EMI,která je negativně ovlivňuje.Její rozsah dosahuje často takové výše,že jejím vlivem dodávají do ECU falešné signály.Hlavním ''dodavatelem'' EMI jsou méně kvalitní svíčkové kabely.Nejvíce se na tom mají podílet kabely s nízkým odporem,které nejsou svou konstrukcí a použitým materiálem schopny v dostatečné míře EMI potlačovat. V servisech o tom možná vědí,ale spíše ne a proto raději vyměňují čidla vč.budíků.Je to pro ně výhodnější.Méně již pro zákazníka.
Další nevýhodou takových kabelů je i nedostatečné potlačování radiofrekveční interference tzv.RFI,které lze pocítit jak v šumu radia či jiných audio zařízení. Z testu vyšel vítězně pouze jeden výrobce,jehož kabely skutečně potlačují výskyt EMI a RFI a to přesto,že měl o něco vyšší
měřený odpor.S jeho výrobcem jsem vešel do kontaktu snažil se vyzvědět o něco více a jednu sadu si zakoupit a vyzkoušet ji. Zatím se o to snažím,ale sdělili mi,že Hyundai moc s nimi nekomunikuje takže si musí
ověřit parametry kabelů podle modelu motoru,který jsem jim sdělil. Na americkou verzi Tiburona je však v USA prodávají.Tak uvidím a až je vyzkouším tak vás v případě vašeho zájmu poinformuji. Cenově jsou na úrovni cca USD 100,-za 1sadu na čtyřválec. Po tom co jsem si přečetl se na svíčkové kabely dívám s respektem a ne jako na něco podobného přívodní šňůře k domácímu elektrospotřebiči. V případě vašeho nezájmu o toto téma se vám všem za tuto kulturně-osvětovou akci omlouvám.
jee parada, konecne nekdo kdo ma pro moji problematiku pochopeni! s nippartama teda ted scoupe jezdi jako drak! az se kamarad s TDickem fakt divil a ze se mi fakt neveril..
neni to jeste uplne vono jako s tema origo, co meli 10kohm, tyhle maj 6.. ale porad lepci nez bougicordy..
prijde mi ted ze to auto tahne moc krasne, jen se musi fakt hodne tocit a trebas pri 3tis to do kopce proste poradne nezrychli.. ale to chci asi moc od 1.5tky
zatim jsem se setkal jen s vysmechem "radoby" expertu v ruznejch prodejnach s autodily, ze rozhodne to na to nema vliv a ze to je proste jen kus kabelu!
neverili mi to, meli me za mladyho blbecka kterej nevi co rika, ale ani to ze jsme to porovnavali s jinejma stejnema autama (romcisovo) tak je nezajimalo a velkou podporu jsem v nikde nenasel..
vim jak to auto tahlo nez se ty kable podelali a nedalo mi to, pac jestlize neco muzu, tak je to zrychleni, ne ani tak rychla jizda, ale svizna, aby auticko pekne tahlo a s tema bougicordama jsem mel problem predjet facko..
jen je mi divny ze jsem stejne vsem ujel na ty mimoni, to nechapu.. ted si nemuzu stezovat (tuk tuk tuk) ale precejen mi to neda, uz ne tak intenzivne, ale stejne se pokusim dopatrat naky kabely co budou presne jako ty co tam byli predtim.. zaroven taky prosim o link na tu stranku, rad to proctu, to ze je to anglicky mi nevadi..
diky!
jo a taky me napadlo, neda se na scoupe neco stelovat co ma vliv na vykon? jako ventily atp?