Stránka 1 z 1

Getz: otáčky v kopci, spotřeba

Napsal: 10 lis 2007, 18:53
od mysak85
Potřebubju se zeptat na toto, Getze sem si koupil před dvěma týdny a párkrát se mi stalo, že když stojím do kopečka a mám zařazený neutrál tak zničehonic se mi otáčky motoru vytáčí na 2500, pomalu pak spadnou na 1000 a po chvilce se to stejný opakuje.
Na plnou nádrž sem ujel 400 km, nemyslíte že je u toho spotřeba nějaká vysoká? otáčky jsem většinou držel při 2500.

Napsal: 10 lis 2007, 19:11
od Janjan
Zdar "michalcz", vítám Tě v klubu, první věc, kterou udělej - dej si do podpisu typ auta a motoru. Typuji, že máš 1.4. Druhá věc- máš to auto nový, nebo z druhé ruky? Kolísání volnoběžných otáček je u jednačtyřky známý softwarový problém, který se řeší jeho přehráním v autorizovaným servise.
Na plnou nádrž 400km? To je dost málo. Spotřeba je závislá od toho, kde jezdíš a hlavně jakým stylem! Ale 400km je i na nový auto málo :(

Napsal: 10 lis 2007, 19:12
od Janjan
Už vím. Je to nový auto :lol:

Re: Getz: otáčky v kopci, spotřeba

Napsal: 10 lis 2007, 19:26
od vipe
michalcz píše:Potřebubju se zeptat na toto, Getze sem si koupil před dvěma týdny a párkrát se mi stalo, že když stojím do kopečka a mám zařazený neutrál tak zničehonic se mi otáčky motoru vytáčí na 2500, pomalu pak spadnou na 1000 a po chvilce se to stejný opakuje.
Na plnou nádrž sem ujel 400 km, nemyslíte že je u toho spotřeba nějaká vysoká? otáčky jsem většinou držel při 2500.
Ten problém ti tvá pokud stojíš pouze do kopce? Jinak je to tak jak píše Janjan softwarová chyba -> řeší se přehráním softwaru v řídící jednotce motoru v servisu. Je možné že to má i vliv na spotřebu. :wink:

Re: Getz: otáčky v kopci, spotřeba

Napsal: 10 lis 2007, 19:52
od mysak85
vipe píše:
michalcz píše:Potřebubju se zeptat na toto, Getze sem si koupil před dvěma týdny a párkrát se mi stalo, že když stojím do kopečka a mám zařazený neutrál tak zničehonic se mi otáčky motoru vytáčí na 2500, pomalu pak spadnou na 1000 a po chvilce se to stejný opakuje.
Na plnou nádrž sem ujel 400 km, nemyslíte že je u toho spotřeba nějaká vysoká? otáčky jsem většinou držel při 2500.
Ten problém ti tvá pokud stojíš pouze do kopce? Jinak je to tak jak píše Janjan softwarová chyba -> řeší se přehráním softwaru v řídící jednotce motoru v servisu. Je možné že to má i vliv na spotřebu. :wink:
Jo, stalo se mi to jenom když sem stál v kopci, nastartoval jsem a udělalo mi to tohle.
No, uvidíme jak to dopadne, v pondělí tam jedu tak se na to zeptám.

Napsal: 10 lis 2007, 20:10
od vipe
To tam zajeď máš to nový tak ať se snaží doufám že to bude jenom ten soft. Pokud jo tak nechápu proč je rovnou nepřehrajou než to prodaj je to pro ně otázka chvilky. :cry:

Napsal: 11 lis 2007, 19:18
od servo
Ten problem mam i moja 1.4-ka, ale robi to nie len "do kopca".
V sevise to napichli a skonstatovali, ze nepomozu, pretoze je to uz novsi datum vyroby (to prehratie softu je mozne u modelov len do urciteho vyr. c.) a teda ten problem by mal uz byt odstraneni z fabriky, ale nie je!
Takze musia oslovit Prahu a vraj sa to vyriesi, vraj je to 2. auto v tomto servise zatial.
Ak pochodim, dam vediet. :shock:

Napsal: 12 lis 2007, 06:59
od om3wgq
Zdravím, toto isté povedali aj mňe že moje auto by už tento problém nemalo mať podla v.č., ale aj tak mi softwér prehrali a bolo po probléme.

Napsal: 12 lis 2007, 10:18
od dinos
Jojo,taky mi v servise řekli,že už by ten problém u mýho auta měl být jinej,ale když jej připojili,tak sem měl starý SW,přehráli jej a všechno OK. Stejnak mi nejde do hlavy,proč všechny auta před prodejem nezkontrolují.

Napsal: 12 lis 2007, 18:42
od mysak85
jeste se chci zeptat jak ho mam zajet? drzet otacky pri 2500, nebo to sem tam poslat az do cervenyho pole, mam momentalne najeto 450 km.

Napsal: 12 lis 2007, 19:08
od mylys
Ja bych to klidne sem tam do 3500rpm tocil.
A jinak bych normalne jezdil tak kolem tech 2-2,5.
Rozhodne ze zacatku nepodtacet - i kdyz je mozne, ze modernim motorum s pomerne nizko polozenym tocivym momentem to ani moc neskodi.

Napsal: 12 lis 2007, 20:54
od Janjan
Drž se mezi 2000-3500, v žádném případě ho nepodtáčej, vyšší otáčky nad 3500 až po ujetí minimálně 1000km a hlavně ho nedrž dlouho ve stejných otáčkách.