Stránka 1 z 1
který kabel ve spínací skříňce je od startéru
Napsal: 11 lis 2007, 16:16
od mirpie
zdravim, napadlo mě si udělat něco jako tajný vypínač. Klasika u obou předchozích aut jsem přerušil palivové čerpadlo, kabely šly celkem dobře protáhnout z motorového prostoru do interiéru a v noci jsem mohl klidněji spát, že mi auto nikdo nešlohne. U Coupé je to téměř nemožné, průchodka je v prostřed šířky auta je to tam dost nepřístupný. Tak mě napadlo rozpojit kabel přímo ze spínací skříňky a to ten, v němž je napětí při samotném startování, tedy po druhé poloze klíčku. Nevýhoda oproti přerušení relé je tady ve větším produ, tudíš to bude chtít pořádný vypínač, co snese 10A, nebo kolik má startér a nejlíp i přes pojistku. Rád bych věděl, který kabel na spínačce to je, nechci to dělat stylem pokus-omyl. Dle tloušťky kabelů (ty nejtlustší) je to modrý konektor (předpokládám) a v něm asi 5 kabelů, tuším. Ale ted který? Nemá někdo schéma elektroinstalace spínací skříňky nebo něco podobnýho?? Jde jen o jeden vodič.
Dík
Napsal: 13 lis 2007, 13:55
od Alf63
A to nemá na spojkovém pedálu kontakt? Zapojit to tam. Dělalo by to samé a tekl by jen malý proud.
Napsal: 14 lis 2007, 10:08
od mirpie
pravda, ten spojkový kontakt mě vůbec nepadnul
Napsal: 14 lis 2007, 10:48
od Vladislav Bureš
Co chceš vyřadit? startér či palivové čerpadlo?
Napsal: 14 lis 2007, 15:43
od mirpie
no rád bych to palivové čerpadlo (ale od něho jsem dosud nenašel relé). Zato jsem našel relé od startéru, ale to je ten problém, kde jsem narazil. Neprotáhnu prostě kabely od relé v motorovým prostoru do kabiny. Ta průchodka je pod sacím potrubím s dost mizerným přístupem. Tak mě pak napadlo to napájení při startovací poloze klíčku. Nejjednodušší bude asi opravdu ten kontakt na spojkovém pedálu.
Napsal: 14 lis 2007, 16:02
od Vladislav Bureš
to by sice bylo asi nejjednoduší ale aby to nebyli nápadné musel bys jít po kabelu co nejdál aby nebylo nic vidět já bych zůstal asi u toho čerpadla a úplně bych se vykašlal na tahání z motorového prostoru a přerušil bych to přímo na na drátech k čerpadlu ty by měli vést v interiéru takže bys to měl najít někde pod tapicírunkem přeci jenom čerpadlo je v nádrži vzadu tak proč to tahat zepředu táta to měl také tak řešené
Napsal: 14 lis 2007, 16:10
od mirpie
jo, taky řešení... No jednu z těchto dvou varinat zvolim, nerad bych, aby mi zase šlohli auto, tu zkušenost už mám a jednou mi to stačilo.
Napsal: 15 lis 2007, 07:14
od Vladislav Bureš
Mě to říkej já jsem si ještě předešlí večer oné noci poprvé zacouval k baráku, abych se ráno nemusel otáčet a ráno bylo fuč. Jak mám v popisu dobře děláš rozmlácené je jedna věc, ale pořád lepší než ukradené.
Napsal: 15 lis 2007, 14:27
od Alf63
Mně se víc líbí to čerpadlo. Napoprvé to mívá snahu nastartovat a poté zhasne. To "amatéra" z ulice taky zmátne. Startovat neúspěšně někomu před domem vyžaduje větší drzost. A ještě baterku "dobrou" jako mám já, může jít rovnou domů. Zato v klídku vymění i řídící jednotku jak jsem zažil. Navíc bez startéru jde roztlačit.
Napsal: 15 lis 2007, 14:41
od Vladislav Bureš
Myslím, že když ti to někdo bude chtít ukrást tak to udělá a můžeš tam mít co chceš, tohle je spíš pro amatéri zmátnutí, ale jinak každý pozná, že mu nehučí čerpadlo. Myslím, že jeden z dobrých způsobů je si třeba nosit baterku domu, každý si zrovna nenosí po kapsách baterie a nebo si brát ŘJ ta se také běžně nenosí a je praktičtější než baterie
Napsal: 15 lis 2007, 14:43
od Sokyno
Vladislav Bureš píše:Myslím, že když ti to někdo bude chtít ukrást tak to udělá a můžeš tam mít co chceš, tohle je spíš pro amatéri zmátnutí, ale jinak každý pozná, že mu nehučí čerpadlo. Myslím, že jeden z dobrých způsobů je si třeba nosit baterku domu, každý si zrovna nenosí po kapsách baterie a nebo si brát ŘJ ta se také běžně nenosí a je praktičtější než baterie
najlepsi asi bude kdyz si das auto do skrine vodtud ti ho jiste neslohnou
lepsi je oddelat volant
Napsal: 15 lis 2007, 14:48
od Vladislav Bureš
Nebo ještě jinak slyšel jsem jak někomu zaškodili na novém mercedesu nastříkali montážní pěnu do výfuku asi metr a půl od konce, takže nastartoval a po chvíli chcíplo, dali ho origo servisu jak jinak a tam hledali a hledali vyměmili věškerou elektroniku nic tak části motoru nic až po měsíci někoho napadlo, že to nastartuje bez výfuku a problém byl na světě do té doby nikomu nebylo divné že to nekouří. Takže nainstalovat takovou klapku do výfuku by také byla věc natočíš a chcípne pak ani to a po nějaké době zase natočíš a chvíli na to nic. Asi v praxi by to bylo pracné aby to fungovalo jak má, ale na to by se jen tak nepřišlo