Stránka 1 z 4
scoupe 923
Napsal: 24 lis 2007, 22:15
od Gefco
Klucííí, mám starou sračku 93, ale škube mi to, to stačí koupit svíčky a kabely a bude klídek myslíte?
Napsal: 24 lis 2007, 22:23
od Vladislav Bureš
Myslím, že by jsi toho mohl napsat více třeba jak se to chová za studena a za tepla, v nízkých otáčkách a naopak vysokých. co volnoběh, Jestli ti to bere olej nebo vodu. Potom bych začal ověřovat v jakém stavu jsou jednotlivé komponenty. Odpor kabelů i svíček u těch ještě odtrh a jak mají opálené jiskřiště jestli jsou žluto hnědé nebo naopak černé, také by jsi mohl brát faleš v sání nějakou dírou také by ti mohl blbnout senzor škrtící klapky nebo lambda a tak dál. Je toho v tuto chvíli moc tak to zkus upřesnit kdy a jak to blbne jak jsem psal na začátku pak ti můžeme radit.
Napsal: 24 lis 2007, 22:26
od Gefco
Ahoj, já to koupil dneska a majitel to je v poho a tak si jedu ze Dvora Králového a u Jaroměře cuk cuk a to i cestou a najednou brrrrr a konečná. Svítí dobíjení a tak to mi aletík udělá známej. Měl jsem baterku a na tu jsem dojel až do Kolína domů a cestou to semtam cukalo a někdy šel i dým z výfuku. Takže to dělá jak za studena, tak za tepla, tak už fakt nevím.
Napsal: 24 lis 2007, 22:29
od Gefco
Jo a taky mi to blbě řadí, když dávám meziplyn, je to ok, ale jinak semtam přes zuby. To by mohla být kapalina, jako že jí tam je málo?
Napsal: 24 lis 2007, 22:38
od Vladislav Bureš
Chlape tys mě překonal mě Scoupe přestalo jed až druhý den po koupi
hele jestli to je takhle tak ze zákona pokud si to dobře pamatuju máš nějakou dobu na vrácení a jestli to dělá tohle tak bych začal pohovorem s bývalím majitelem a řešil to protože tohle není v pořádku. Jen ještě dotaz jak to jelo na začátku než se ti to stalo? a jen pro představu ta oprava altíku když to nebude nic extra tak počítej okolo 3000. Jestli to dobře chápu tak jsi dojel na tu baterku se kterou ti to chcíplo? To sem tam cukání které jsem také měl u co mě způsobovalo občasnou nepojízdnost byl zlomený kabel co přiváděl proud k cívce. Hele na rovinu nevím kolik jsi za to dal ani jestli máš LS nebo GT ale pokud to nebyli drobné tak najeď na toho kdo ti to prodal, náhoda je blbec mohlo se stát něco s čím neměl ten dotyčný nic společnýho ale to by byla opravdu jen náhoda.
Napsal: 25 lis 2007, 16:39
od Gefco
No kouknul jsem se na to a bylo vidět, že to auto dosávalo sodu, je to asi po kroupách, no prdlé okno atd... No ale za celkem good peníze to bylo. Jel jsem to projet a semtam to cukolo, něco jako u šáde, když byla studená. No a pak si řkám, dlouho to stálo, to bude v poho. No a stál jsem pak už pořád. Naštěstí se mi to po třetí stalo u HK a tam mám známého a on mě dovezl pro novou baterku a na tu jsem dojel až domu. Dneska jsem vyndal altík, známej mi ho dá do pořádku, říkal, že v poho. Zlomil jsem taky klíč ke svíčkám, nějaký hovado to utahovalo festově! No 2 jsem vyndal a 2 ne. Kabely nahodno, byl tam nějaký iný kabel, no děs, no ale měl jsem fungl na Renaulta, tak jsem je tam dal a ono to maká! Tak teď jsem bez altíku, tak zrovna vyměním olej a filtr . Dnes jsem taky vyměnil chladící s nemrznoucí, byla rezatá jako prase! Nodám to dokupy, pohonim to a půjde do kšá!!!!
Napsal: 25 lis 2007, 22:49
od Vladislav Bureš
Přeju ti ať se to co nejdříve dá dohromady já s tím měl také pěkné trápení jen co je pravda. A k tomu řazení, jak říkají v autoškole pomalu řadit, co se právě u sporťáků nedrží je proto, že sinchrony na převodovce potřebují čas a čím jsou starší tím více a ono je také klidně možné, že ty tvoje dosluhují, ale ověření je jednoduché jestli to špatně řadí jen u některých převodů tak jsou to sinchrony a jeslti u všech tak to může být i ten olej, myslím si že to bude ta první možnost je to docela častý jev zejména na dvojce.
Napsal: 25 lis 2007, 23:11
od Yurii
Tojo no my o tý dvojce víme svý co?
Napsal: 26 lis 2007, 07:42
od Vladislav Bureš
To mi řikej ty chudáci dvojčičky. To je snad na nejnamáhanější rychlost tam se rychlost řaznení nejrychleji snižuje těší mě na tom jediná věc. že až mě to bude trápit tak cena celé převodovky je takřka za hubičku proti výměně sinchronů. Né že bych věděl co sinchrony stojí
Napsal: 26 lis 2007, 12:13
od Gefco
Ono to jde řadit blbě všude, jak to změřim? Tam jak je zboku ten šroub, vyšroubuju a drátkem změřím? Musí být zároveň se šroubenim, tam, kde končí, žejo? No a dneska jsem měnil olej a filtr a kouří se mi z vejfuku jako kráva! Tak asi k.o., no ale blafá to, tak to zatím nechám být. No a teď mi poraďte, chci přetěsnit olejové víko, tak vzadu je hadička a vedle je na šroubení taky hadička a vypadá jako tlaková, to můžu normálně odšroubovat, nebo to poseru? Ono to celkem okolo teče, tak buď koupím těsnění, nebo to udělám jako vždycky, že na to starý dám z tuby na vysoké teploty. HELP ME!!!!!
Napsal: 26 lis 2007, 12:45
od Vladislav Bureš
Hladina by měla být po okraj závitu stačí prstem to poznáš. To kouření bude spalující se olej, takže hlídej hladinu jak rychle ti bude mizet je pravděpodobné, že novým olejem jsi rozpustil usazené karbony, které ti dželi jak kompresy (počítám že teď ti to škube více) tak drželi spotřebu oleje na menší úrovni, hele ale to máš alespoň na nové kroužky k tomu si budeš muset připočíst těsnění pod hlavu a to už nepočítám, že válce můžou být v moc špatném stavu a také, že pokud to už výbrusy mělo dělané tak by tě mohli čekat i jiné písty. Nechci strašit, ale vážně by jsi měl přehodnotit zdali to nevrátit. K těsnění jestli myslíš ten horní kryt kudy vlíváš olej tak tam nejsou žádné tlaky a ty hadice jsou pouze odvětrávání. Ale nezkoušej točit motorem bez toho krytu kamarád si takhle krásně zakonzervoval motorový prostor.
Napsal: 26 lis 2007, 18:26
od Gefco
Já bych ho vrátil a rád, ale zase už jsem tam měnil určité věci za ty 2 dny a to bych zpátky už nedostal. Takže se s tim budu crcat dál. No a ještě jsem s tim nejel, když tam byl nový olej,ale jde líp se mi zdá. No a to jako zvednu na heveru a změřim to? To přece nebude ale v rovině, ale nakloněné, ne? No a jaký olej tam mám dát? Jako na manuál kterákoliv? Až tam dám alternátor, tak to projedu. Když bych tam nechal dát kroužky, tak nakolik mě to může vyjít s těsněním pod hlavou a práce? Kouří to jen někdy, ale mám ten sajrajt do chladiče, tak tam cáknu trochu, ne? Budu to sledovat, bylo to bez vody a bez oleje, vyteklo mi tak 2 litry, ale když jsem to kupoval, bylo to provní, co jsem udělal a řekl mu to, že jsem nemahmátnul nic a on tam něco nalil, ale vyteklo teda to, co tam dal. jsem z toho blázen. Jak tam dám altík, projedu to a písnu. Zítra tam dám to těsnění, teda když ho budou mít.
Napsal: 26 lis 2007, 18:36
od Gefco
Teď to po sobě čtu. Opravuji. Olej tam nebyl snad žádný a on tam dolil tak 2 litry a ty taky vytekly. No a voda tam taky nebyla a prý to někde 2 roky stálo, tak to asi taky má svoje za sebou. No akdyž tam dolil vodu, tak ve vyrovnávací nídržce při příjezdu byla voda a ručička nahoru nešla. Povozim to a uvidim, no ne?
Napsal: 28 lis 2007, 12:57
od Gefco
Tak auto už jezdí, dal jsem tam svíčky a necuká to, jen mi to jakoby padalo na 500 otáček při volnoběhu. Ale jinak ani necukne, ještě ten olej v převod, a to bude tim, neřadí to nikde. Teď už budu jen hlídat olej a vodu, ale to musím hlídat kde? V tý vyrovnávací nádržce? Hulí se z vejfuku fest, ale jako by to přestávalo, snad to bude ok!
Napsal: 28 lis 2007, 13:10
od Vladislav Bureš
Alespoň že tak. Hlídej hlavně ten olej jestli ti to tak hulí. U Yuriiho, když se dali nové svíčky tak to také běželo parádně, ale po nějaké chvíli se to vrátilo zpět, protože má špatnou kompresy na jednom válci a ten olej co se dostával do spalovacího prostoru zanáší svíčky, ale také je fakt, že když jsme ty staré svíčky vyndali tak to na té jedné bylo vidět, že je něco špatně. Však to uvidíš třeba ty tvé byli jen přesluhující.