Stránka 1 z 2

skub skub

Napsal: 04 pro 2007, 13:01
od petr rysavy
tak jeste jednou, na scoupe gt sem dal sani z ls, ic z 200sx , bov a ods te doby mi to pri plnem plynu na cukne a strati se vykon, kdyz jedu jedna dva pri plnem tak nic jen obcas u te dvojky pred omezovacem to zacne je to jako kdyz tam prestane jit benzin, svicky a kabely sou nove ted sem dal spet komplet sani z gt a odpojil ic a sundal bov ale cuka to stejne cim to muze byt?? palivovej filtr? nebo je mozne ze otevre wastegate? delato vazne jen pry plne seslapnutem plynu a od te trojky obcas od dvojky.

Napsal: 04 pro 2007, 14:41
od vipe
Zkusil bych nejdřív ten palivovej filtr. :wink:

Napsal: 04 pro 2007, 14:58
od Vladislav Bureš
upravoval jsi plnící tlak? a váha vzduchu je z GT předpokládám.

Napsal: 04 pro 2007, 17:10
od oli
mne to začlo taky skubat všichni rikali že jeto teplotni cidlo nebo taky sonda ale zavada byla v hadicich a takova mala pi...... pak dej vedet Obrázek

skub skub

Napsal: 06 pro 2007, 11:47
od blaazn
No mě to dělá taky a ještě sem nepřišel na to čím to je, ale napadl mě taky omezovač tlaku turba, ale nechci kupovat nový. A začlo mi to dělat jak sem tam hodil turbo po repasi. A ta součástka na té fotce je kde? Je mi povědomá, ale nevzpomenu si.

Napsal: 06 pro 2007, 13:17
od MichaelS
Tohle mi dělalo taky a nakonec jsem zjistil že jsem měl prasklinku na spojovací hadici mezi turbem a trubkou sání. Na první pohled nebyla vidět protože byla ze zadu a až když jsem jo sundal oběvil jsem to. vyměnil a bylo po problému.

Napsal: 06 pro 2007, 13:33
od Vladislav Bureš
Když to bude díra v sání tak se to bude projevovat už od nižších otáček a se stoupajícím průtokem (tlakem) vzduchu to bude narůstat, ale on píše že to má až u max. otáček takže také u největšího průtoku paliva. Je klidně možné že to polevení výkonu může dělat i palivová soustava, takže ti klidně může odcházet palivové čeradlo nebo to máš přicpané třeba tím filtrem. Když jsi tam dal sání z LS jaké jsi tam dal střiky? Oni totiž z LS nemusí stačit pro GT.

Napsal: 06 pro 2007, 16:35
od MichaelS
Vladislav Bureš píše:Když to bude díra v sání tak se to bude projevovat už od nižších otáček a se stoupajícím průtokem (tlakem) vzduchu to bude narůstat, ale on píše že to má až u max. otáček takže také u největšího průtoku paliva. Je klidně možné že to polevení výkonu může dělat i palivová soustava, takže ti klidně může odcházet palivové čeradlo nebo to máš přicpané třeba tím filtrem. Když jsi tam dal sání z LS jaké jsi tam dal střiky? Oni totiž z LS nemusí stačit pro GT.
No vždyť to píšu Až když mi nafoukalo turbo a byl jsem ve vyšších otáčkách tak najednou výkon nikde!! To proto že když natlakovalo turbo teprve se otevřela ta díra a a vzduch mi ušel ven už chápeš??????? Nebylo to postupné bylo to rázové (hned). Ale co píšeš dál to rozhodně být může. Ale zase když píše že tam dal gt sání a dělá to to samé ve vstřikách problém nebude ale na palivu může být!!!

Napsal: 06 pro 2007, 19:49
od Vladislav Bureš
mě pořád ale zaráží že to je u maxima otáček, protože plný tlak vzduchu máš už třeba ve 3500ot kde se to třeba projevovalo tobě, ono u omezovače bude tlak o něco menší protože to turbo už bude ztrácet kord jestli tam je série.

Napsal: 07 pro 2007, 14:57
od petr rysavy
tak vstriky zustali z gt ty sem nemenil, a kdyz odpojim ten konektor co je u tech trech hadicek co vedou k turbo tak tlacim pouze 0.5 bar a temer to neskube jo a kdyz tam dam treba 4 a slapnu na pedal tak to skube treba i u nizkejch, tak uz nevim co to muze bejt

Napsal: 07 pro 2007, 15:09
od petr rysavy
jeste jednou tu pisu ze u jednicky se t vubec neprojevi a to ji slapu az nadoraz a u dvojky az u 6tisic otacek a u trojky treba uz u 4 kdyz ji tlacim od nizkejch a dela to jen pri pedalu uplne na zemi, a kdyz povolim treba o 2cm tak to prestane cukat a jde to do otacek, nemuze tedy byt neco s klapkou? nebo vstriky?? protoze to vazne dela jen pri plnem plynu a az natlaci turbo svoje maximim a kdyz to treba drzim pod plynek jak to skube tak to cuka uplne jako kdyz tam nejde benzin nebo tlak a pak se to na cca 5 vterin chytne a pak vesele skace dal

Napsal: 07 pro 2007, 15:11
od Vladislav Bureš
co lambda? Nemůže ta se takto projevovat. Jestli je sání v pořádku a palivo tam jde jak má tak mi zbývá už jen zapalování a hlídání směsy. Takže svíčky ale to si z toho co jsi psal nemyslím tak potom předstih ale ten to nebude když ti to dělá jednou u max otáček a někdy u nízkých takže mi zbývá hlídání směsy takže lambda zkus ještě tu. věci jako palivový filtr a stav kabelů už neberu v potaz to jsi už doufám kontroloval

Napsal: 07 pro 2007, 15:13
od Vladislav Bureš
jěště něco jestli to je v nezávislosti na otáčkách ale při plynu na podlaze tak ještě senzor škrtící klapky

Napsal: 09 pro 2007, 14:24
od petr rysavy
kabely sem dal nove stejne jako svicky palec a vicko rozdelovace a furt to same, pak sem menil i tu krabicku co je na klapce- to je asi ten senzor jak si psal, a dela to ted uz jen kdyz dam plnej a natlaci turbo svoji max tak to zacne skubat, tad sem zvysil tlak a dela to zase jen u max tlaku, zkusim jeste ten palivovej filtr

Napsal: 09 pro 2007, 14:40
od Joker
Řeším teď podobný problém na kamarádově Mondeu MKI 2.0 benzín. Auto v mrazu špatně startovalo a než se zahřálo, tak mělo nepravidelnej chod a i po zahřátí cukalo. Vyměnili se svíce a káble (origo z fordu). Auto teď startuje na první ťuknutí, o dost líp táhne, ale při úplným ubrání a následným přidání plynu škube, jakoby docházel benzín a po chvíli se chytne a jede zase ok. Neudělá to úplně vždycky, ale asi v polovině případů. Dělalo to od dvou do čtyřech tisíc, víc točit jsem nezkoušel. Říkal jsem si, jestli nezůstává nějakým způsobem "vyset" škrtící klapka, ale včera už nebyl čas to kontrolovat (dělali jsme až do tmy). To auto má elektrickej plyn a ne klasiku lankem, tak mám takový blbý tušení, jestli nemůže bejt problém tam.......jestli vás něco napadne, tak to hoďte do placu.