Hodnoceni Accenta II. generace
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Hodnoceni Accenta II. generace
Bigosp me inspiroval svym hodnocenim Getze.
Napiste taky sve zkusenosti, at vime, co Accent vydrzi.
Takze muj Accentik - zakoupen ojety na tacho bylo 40000km
40200 - vymena lambda sondy - 5000,- (original)
40500 - vymena vahy vzduchu - 8000,- (original)
45000 - vymena spojky - 7500,- (original)
50000 - lozisko PP kola - 2500,- (SKF)
60000 - vymena rozvodu - cca 2500,- (material za 1800 neoriginal)
62000 - prestala fakcit klima; asi je treba doplnit chladici medium - cca 1000,-
64000 - instalace plynu - 22000,-
66000 - oprava plynu 10000,-
70000 - prasatka - cca 3000,-
73000 - brzdove kotouce + desticky - 4000,-
Aktualni stav tacho 75000 - nutna vymena loziska LP kola, vaha vzduchu kaput, spojka se mi nejak nezda; bez koroze, podvozek jinak OK, spotreba kolem 7 - 8 litru plynu (tezka bota )
Chystam se na doplneni klimatizace + novy filtr, vymenu prevodoveho oleje. Olej menim kazdych 15000km (ted 10000 kvuli plynu), vzduchac vzdy s olejem
PS: Mam auto z pocatku vyroby II. generace, takze predpokladam, ze spousta problemu prameni prave z pocatku vyroby.
PS2: Taky jsem uvazoval o novem Accentovi, ale chci motorku
Napiste taky sve zkusenosti, at vime, co Accent vydrzi.
Takze muj Accentik - zakoupen ojety na tacho bylo 40000km
40200 - vymena lambda sondy - 5000,- (original)
40500 - vymena vahy vzduchu - 8000,- (original)
45000 - vymena spojky - 7500,- (original)
50000 - lozisko PP kola - 2500,- (SKF)
60000 - vymena rozvodu - cca 2500,- (material za 1800 neoriginal)
62000 - prestala fakcit klima; asi je treba doplnit chladici medium - cca 1000,-
64000 - instalace plynu - 22000,-
66000 - oprava plynu 10000,-
70000 - prasatka - cca 3000,-
73000 - brzdove kotouce + desticky - 4000,-
Aktualni stav tacho 75000 - nutna vymena loziska LP kola, vaha vzduchu kaput, spojka se mi nejak nezda; bez koroze, podvozek jinak OK, spotreba kolem 7 - 8 litru plynu (tezka bota )
Chystam se na doplneni klimatizace + novy filtr, vymenu prevodoveho oleje. Olej menim kazdych 15000km (ted 10000 kvuli plynu), vzduchac vzdy s olejem
PS: Mam auto z pocatku vyroby II. generace, takze predpokladam, ze spousta problemu prameni prave z pocatku vyroby.
PS2: Taky jsem uvazoval o novem Accentovi, ale chci motorku
Naposledy upravil(a) Felotron dne 07 pro 2007, 22:55, celkem upraveno 1 x.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- Reklama
Mi řekni co s tím děláš
Já ho mám ještě staršiho než ty a do teďka
brzdové destičky-opotřebení
motorek ostřikovačů - opotřebení a jinak vůbec nic,když pominu to že jsem po autonehodě dával:chladičovou stěnu,kapotu,výztuha nárazníku,nárazník světla,maska,lak a přecvaklej šroubek v převodovce.
Jinak to drži a nic neměním,jo ještě zapalovací kabely.
Já ho mám ještě staršiho než ty a do teďka
brzdové destičky-opotřebení
motorek ostřikovačů - opotřebení a jinak vůbec nic,když pominu to že jsem po autonehodě dával:chladičovou stěnu,kapotu,výztuha nárazníku,nárazník světla,maska,lak a přecvaklej šroubek v převodovce.
Jinak to drži a nic neměním,jo ještě zapalovací kabely.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hele kluci to to delate s milackami ???
Ja som kupil accentika ked mal 88 000 km. Teraz mam 134 000 km.
90 000 - rozvody + komplet spojka (jazdila na tom zena) + spotrebny servis (olej, brzdovka, chladiaca, sviecky).
Potom uz len servis kazdych 15 tis. km podla prirucky.
Navyse 3 x zlomena vonkajsia klucka (mam mocnu manzelku ). A tiez sa mi ulomila trubka, cez ktoru sa meria hladina oleja.
Odlomenu antenu ignorujem...
Naposledy neubrzdeny karmbol - vymena podlozky pod znacku (50 SKK).
Inac bez korozie otukany z kazdej strany (hazli ludia).
Tankujem iba V-Power a seru ma slabe brzdy (mam jeden kotuc mierne kopajuci - vhodny na vymenu).
Inac pohoda, uz len fakt cakam ze kedy motyka vystreli, lebo raz sa to musi zacat serinkat...
Inac mam jeden z poslednych kusov, co vzislo z pasu (mozno je to tym).
Ja som kupil accentika ked mal 88 000 km. Teraz mam 134 000 km.
90 000 - rozvody + komplet spojka (jazdila na tom zena) + spotrebny servis (olej, brzdovka, chladiaca, sviecky).
Potom uz len servis kazdych 15 tis. km podla prirucky.
Navyse 3 x zlomena vonkajsia klucka (mam mocnu manzelku ). A tiez sa mi ulomila trubka, cez ktoru sa meria hladina oleja.
Odlomenu antenu ignorujem...
Naposledy neubrzdeny karmbol - vymena podlozky pod znacku (50 SKK).
Inac bez korozie otukany z kazdej strany (hazli ludia).
Tankujem iba V-Power a seru ma slabe brzdy (mam jeden kotuc mierne kopajuci - vhodny na vymenu).
Inac pohoda, uz len fakt cakam ze kedy motyka vystreli, lebo raz sa to musi zacat serinkat...
Inac mam jeden z poslednych kusov, co vzislo z pasu (mozno je to tym).
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Koralek: Ja s tim jezdim ...ty prvni tri polozky byly nachystany bazarnikem, prvni lozisko jsem znicil ja projetim k***vske diry ve 150 km/h. To druhy lozisko nechapu,ale co uz ...pristi auto bude funglovka - holt nove je nove
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Moja skusenost je zatial chaba...
Mam auto iba 14 000km...
Kupil som ked malo 104 000 a teraz mam 118 nieco...
spotreba ok,
chyta ma korozia na kapote mala bodka (mechanicke poskodenie laku)
2x zatial kupovana nova mierka na olej (ta stara nedociahla ) ale nie, unika mi olej ale neviem odkial, vsetko je suche, iba v okoli sviecok a tesnenie na vrchnom veku mi mokva, idem to skumat bud tyzden.
menene 4 stefty na PP kolese, V servise mi to nejak velmi utiahli
Otazka? kedy mame menit rozvody? Citam ze ste menili pri 90 tisic...
Ja mam ne krytu remenice bielou fixou ze 60 240km. Tak teraz neviem ci mam ich menit po 60 000 alebo po 90 000...
Pripedne ze tam menili vodnu pumpu a rovno menili aj rozvody? som z toho troska mimo.
Takze celkovy dojem? Super, moje prve auto a som nadmieru spokojny
Mam auto iba 14 000km...
Kupil som ked malo 104 000 a teraz mam 118 nieco...
spotreba ok,
chyta ma korozia na kapote mala bodka (mechanicke poskodenie laku)
2x zatial kupovana nova mierka na olej (ta stara nedociahla ) ale nie, unika mi olej ale neviem odkial, vsetko je suche, iba v okoli sviecok a tesnenie na vrchnom veku mi mokva, idem to skumat bud tyzden.
menene 4 stefty na PP kolese, V servise mi to nejak velmi utiahli
Otazka? kedy mame menit rozvody? Citam ze ste menili pri 90 tisic...
Ja mam ne krytu remenice bielou fixou ze 60 240km. Tak teraz neviem ci mam ich menit po 60 000 alebo po 90 000...
Pripedne ze tam menili vodnu pumpu a rovno menili aj rozvody? som z toho troska mimo.
Takze celkovy dojem? Super, moje prve auto a som nadmieru spokojny
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Felotronku tak mě teď napadá nešli ty ložiska do kopru kvůli tomu tvímu projetí tou loukou" bokem "na srazu na MoravěFelotron píše:Koralek: Ja s tim jezdim ...ty prvni tri polozky byly nachystany bazarnikem, prvni lozisko jsem znicil ja projetim k***vske diry ve 150 km/h. To druhy lozisko nechapu,ale co uz ...pristi auto bude funglovka - holt nove je nove
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Neboj, tim to nebyloKorálek píše:Felotronku tak mě teď napadá nešli ty ložiska do kopru kvůli tomu tvímu projetí tou loukou" bokem "na srazu na MoravěFelotron píše:Koralek: Ja s tim jezdim ...ty prvni tri polozky byly nachystany bazarnikem, prvni lozisko jsem znicil ja projetim k***vske diry ve 150 km/h. To druhy lozisko nechapu,ale co uz ...pristi auto bude funglovka - holt nove je nove
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Je to 90000km nebo 72 mesicuEngineer píše: Otazka? kedy mame menit rozvody? Citam ze ste menili pri 90 tisic...
Ja mam ne krytu remenice bielou fixou ze 60 240km. Tak teraz neviem ci mam ich menit po 60 000 alebo po 90 000...
Pripedne ze tam menili vodnu pumpu a rovno menili aj rozvody? som z toho troska mimo.
viz http://rezecar.cz/modelrady.php?idmodel ... =15&view=3
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- Vladimír Drahoňovský
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 17 kvě 2007, 14:27
Tak toto nie je asi druha generacia...
Pre usmernenie:
http://hyundai-centrum.cz/modelrady.php?idmodel=10
Pre usmernenie:
http://hyundai-centrum.cz/modelrady.php?idmodel=10
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Vladimír Drahoňovský
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 17 kvě 2007, 14:27
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hodnoceni Accenta II. generace
[quote="Felotron"]Bigosp me inspiroval svym hodnocenim Getze.
Napiste taky sve zkusenosti, at vime, co Accent vydrzi.
Takze muj Accentik - zakoupen ojety na tacho bylo 40000km
40200 - vymena lambda sondy - 5000,- (original)
40500 - vymena vahy vzduchu - 8000,- (original)
45000 - vymena spojky - 7500,- (original)
50000 - lozisko PP kola - 2500,- (SKF)
60000 - vymena rozvodu - cca 2500,- (material za 1800 neoriginal)
62000 - prestala fakcit klima; asi je treba doplnit chladici medium - cca 1000,-
64000 - instalace plynu - 22000,-
66000 - oprava plynu 10000,-
70000 - prasatka - cca 3000,-
73000 - brzdove kotouce + desticky - 4000,-
Aktualni stav tacho 75000 - nutna vymena loziska LP kola, vaha vzduchu kaput, spojka se mi nejak nezda; bez koroze, podvozek jinak OK, spotreba kolem 7 - 8 litru plynu (tezka bota )
Chystam se na doplneni klimatizace + novy filtr, vymenu prevodoveho oleje. Olej menim kazdych 15000km (ted 10000 kvuli plynu), vzduchac vzdy s olejem
PS: Mam auto z pocatku vyroby II. generace, takze predpokladam, ze spousta problemu prameni prave z pocatku vyroby.
PS2: Taky jsem uvazoval o novem Accentovi, ale chci motorku [/quote
tak to je narez, to bych hodil to auto ze skaly chtit takovou udrzbu! nemuze to bejt naky stoceny o sto tisic? takhle zle neslouzilo ani patnact let stary scoupko
Napiste taky sve zkusenosti, at vime, co Accent vydrzi.
Takze muj Accentik - zakoupen ojety na tacho bylo 40000km
40200 - vymena lambda sondy - 5000,- (original)
40500 - vymena vahy vzduchu - 8000,- (original)
45000 - vymena spojky - 7500,- (original)
50000 - lozisko PP kola - 2500,- (SKF)
60000 - vymena rozvodu - cca 2500,- (material za 1800 neoriginal)
62000 - prestala fakcit klima; asi je treba doplnit chladici medium - cca 1000,-
64000 - instalace plynu - 22000,-
66000 - oprava plynu 10000,-
70000 - prasatka - cca 3000,-
73000 - brzdove kotouce + desticky - 4000,-
Aktualni stav tacho 75000 - nutna vymena loziska LP kola, vaha vzduchu kaput, spojka se mi nejak nezda; bez koroze, podvozek jinak OK, spotreba kolem 7 - 8 litru plynu (tezka bota )
Chystam se na doplneni klimatizace + novy filtr, vymenu prevodoveho oleje. Olej menim kazdych 15000km (ted 10000 kvuli plynu), vzduchac vzdy s olejem
PS: Mam auto z pocatku vyroby II. generace, takze predpokladam, ze spousta problemu prameni prave z pocatku vyroby.
PS2: Taky jsem uvazoval o novem Accentovi, ale chci motorku [/quote
tak to je narez, to bych hodil to auto ze skaly chtit takovou udrzbu! nemuze to bejt naky stoceny o sto tisic? takhle zle neslouzilo ani patnact let stary scoupko
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Tak to sa potom ospravedlnujem... lebo podla modelovych rokov si pamatam ze 2000- 2002 je LC (Little Champion)
a 2003-2006 je iba Champion...
No neivem mam v tom gulas
Ospravedlnujem sa menovite: Vladimír Drahoňovský za omyl
a 2003-2006 je iba Champion...
No neivem mam v tom gulas
Ospravedlnujem sa menovite: Vladimír Drahoňovský za omyl
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.