Stránka 1 z 2

Hodnoceni Accenta II. generace

Napsal: 07 pro 2007, 17:48
od Felotron
Bigosp me inspiroval svym hodnocenim Getze.
Napiste taky sve zkusenosti, at vime, co Accent vydrzi.

Takze muj Accentik - zakoupen ojety na tacho bylo 40000km

40200 - vymena lambda sondy - 5000,- (original)
40500 - vymena vahy vzduchu - 8000,- (original)
45000 - vymena spojky - 7500,- (original)
50000 - lozisko PP kola - 2500,- (SKF)
60000 - vymena rozvodu - cca 2500,- (material za 1800 neoriginal)
62000 - prestala fakcit klima; asi je treba doplnit chladici medium - cca 1000,-
64000 - instalace plynu - 22000,-
66000 - oprava plynu 10000,-
70000 - prasatka - cca 3000,-
73000 - brzdove kotouce + desticky - 4000,-

Aktualni stav tacho 75000 - nutna vymena loziska LP kola, vaha vzduchu kaput, spojka se mi nejak nezda; bez koroze, podvozek jinak OK, spotreba kolem 7 - 8 litru plynu (tezka bota ;))

Chystam se na doplneni klimatizace + novy filtr, vymenu prevodoveho oleje. Olej menim kazdych 15000km (ted 10000 kvuli plynu), vzduchac vzdy s olejem

PS: Mam auto z pocatku vyroby II. generace, takze predpokladam, ze spousta problemu prameni prave z pocatku vyroby.

PS2: Taky jsem uvazoval o novem Accentovi, ale chci motorku ;)

Napsal: 07 pro 2007, 20:47
od Korálek
Mi řekni co s tím děláš :D
Já ho mám ještě staršiho než ty a do teďka
brzdové destičky-opotřebení
motorek ostřikovačů - opotřebení a jinak vůbec nic,když pominu to že jsem po autonehodě dával:chladičovou stěnu,kapotu,výztuha nárazníku,nárazník světla,maska,lak a přecvaklej šroubek v převodovce.
Jinak to drži a nic neměním,jo ještě zapalovací kabely.

Napsal: 07 pro 2007, 21:14
od soto
Hele kluci to to delate s milackami ???
Ja som kupil accentika ked mal 88 000 km. Teraz mam 134 000 km.
90 000 - rozvody + komplet spojka (jazdila na tom zena) + spotrebny servis (olej, brzdovka, chladiaca, sviecky).
Potom uz len servis kazdych 15 tis. km podla prirucky.

Navyse 3 x zlomena vonkajsia klucka (mam mocnu manzelku :lol: ). A tiez sa mi ulomila trubka, cez ktoru sa meria hladina oleja.
Odlomenu antenu ignorujem...

Naposledy neubrzdeny karmbol - vymena podlozky pod znacku (50 SKK).
Inac bez korozie otukany z kazdej strany (hazli ludia).

Tankujem iba V-Power a seru ma slabe brzdy (mam jeden kotuc mierne kopajuci - vhodny na vymenu).

Inac pohoda, uz len fakt cakam ze kedy motyka vystreli, lebo raz sa to musi zacat serinkat...

Inac mam jeden z poslednych kusov, co vzislo z pasu (mozno je to tym).

Napsal: 07 pro 2007, 21:18
od Felotron
Koralek: Ja s tim jezdim ;) ...ty prvni tri polozky byly nachystany bazarnikem, prvni lozisko jsem znicil ja projetim k***vske diry ve 150 km/h. To druhy lozisko nechapu,ale co uz ;) ...pristi auto bude funglovka - holt nove je nove :)

Napsal: 07 pro 2007, 21:25
od Engineer
Moja skusenost je zatial chaba...
Mam auto iba 14 000km...
Kupil som ked malo 104 000 a teraz mam 118 nieco...
:arrow: spotreba ok,
:arrow: chyta ma korozia na kapote mala bodka (mechanicke poskodenie laku)
:arrow: 2x zatial kupovana nova mierka na olej (ta stara nedociahla ) ;) ale nie, unika mi olej ale neviem odkial, vsetko je suche, iba v okoli sviecok a tesnenie na vrchnom veku mi mokva, idem to skumat bud tyzden.
:arrow: menene 4 stefty na PP kolese, V servise mi to nejak velmi utiahli :roll:

:?: Otazka? kedy mame menit rozvody? Citam ze ste menili pri 90 tisic...
Ja mam ne krytu remenice bielou fixou ze 60 240km. Tak teraz neviem ci mam ich menit po 60 000 alebo po 90 000...
Pripedne ze tam menili vodnu pumpu a rovno menili aj rozvody? som z toho troska mimo.

Takze celkovy dojem? Super, moje prve auto a som nadmieru spokojny :!:

Napsal: 07 pro 2007, 21:51
od Korálek
Felotron píše:Koralek: Ja s tim jezdim ;) ...ty prvni tri polozky byly nachystany bazarnikem, prvni lozisko jsem znicil ja projetim k***vske diry ve 150 km/h. To druhy lozisko nechapu,ale co uz ;) ...pristi auto bude funglovka - holt nove je nove :)
Felotronku tak mě teď napadá nešli ty ložiska do kopru kvůli tomu tvímu projetí tou loukou" bokem "na srazu na Moravě :lol: :lol:

Napsal: 07 pro 2007, 22:48
od Felotron
Korálek píše:
Felotron píše:Koralek: Ja s tim jezdim ;) ...ty prvni tri polozky byly nachystany bazarnikem, prvni lozisko jsem znicil ja projetim k***vske diry ve 150 km/h. To druhy lozisko nechapu,ale co uz ;) ...pristi auto bude funglovka - holt nove je nove :)
Felotronku tak mě teď napadá nešli ty ložiska do kopru kvůli tomu tvímu projetí tou loukou" bokem "na srazu na Moravě :lol: :lol:
Neboj, tim to nebylo ;)

Napsal: 07 pro 2007, 22:49
od Felotron
Engineer píše: :?: Otazka? kedy mame menit rozvody? Citam ze ste menili pri 90 tisic...
Ja mam ne krytu remenice bielou fixou ze 60 240km. Tak teraz neviem ci mam ich menit po 60 000 alebo po 90 000...
Pripedne ze tam menili vodnu pumpu a rovno menili aj rozvody? som z toho troska mimo.
Je to 90000km nebo 72 mesicu

viz http://rezecar.cz/modelrady.php?idmodel ... =15&view=3

Napsal: 04 led 2008, 20:47
od Vladimír Drahoňovský
Co tahle kárka ? Jak se Vám líbí?

Napsal: 04 led 2008, 20:57
od Engineer
Tak toto nie je asi druha generacia...;)
Pre usmernenie:
http://hyundai-centrum.cz/modelrady.php?idmodel=10

Napsal: 04 led 2008, 21:16
od Felotron
Toto je druha generace po faceliftu - tedy LC

Pro uplnost:
X3 1994-1999
LC 2000-2006
MC 2006-?

Napsal: 04 led 2008, 21:45
od Vladimír Drahoňovský
tak to pardon. :oops:

Re: Hodnoceni Accenta II. generace

Napsal: 04 led 2008, 22:02
od black_sheep
[quote="Felotron"]Bigosp me inspiroval svym hodnocenim Getze.
Napiste taky sve zkusenosti, at vime, co Accent vydrzi.

Takze muj Accentik - zakoupen ojety na tacho bylo 40000km

40200 - vymena lambda sondy - 5000,- (original)
40500 - vymena vahy vzduchu - 8000,- (original)
45000 - vymena spojky - 7500,- (original)
50000 - lozisko PP kola - 2500,- (SKF)
60000 - vymena rozvodu - cca 2500,- (material za 1800 neoriginal)
62000 - prestala fakcit klima; asi je treba doplnit chladici medium - cca 1000,-
64000 - instalace plynu - 22000,-
66000 - oprava plynu 10000,-
70000 - prasatka - cca 3000,-
73000 - brzdove kotouce + desticky - 4000,-

Aktualni stav tacho 75000 - nutna vymena loziska LP kola, vaha vzduchu kaput, spojka se mi nejak nezda; bez koroze, podvozek jinak OK, spotreba kolem 7 - 8 litru plynu (tezka bota ;))

Chystam se na doplneni klimatizace + novy filtr, vymenu prevodoveho oleje. Olej menim kazdych 15000km (ted 10000 kvuli plynu), vzduchac vzdy s olejem

PS: Mam auto z pocatku vyroby II. generace, takze predpokladam, ze spousta problemu prameni prave z pocatku vyroby.

PS2: Taky jsem uvazoval o novem Accentovi, ale chci motorku ;)[/quote

tak to je narez, to bych hodil to auto ze skaly chtit takovou udrzbu! nemuze to bejt naky stoceny o sto tisic? :lol: takhle zle neslouzilo ani patnact let stary scoupko :)

Napsal: 04 led 2008, 22:25
od Engineer
Tak to sa potom ospravedlnujem... lebo podla modelovych rokov si pamatam ze 2000- 2002 je LC (Little Champion)
a 2003-2006 je iba Champion...
No neivem mam v tom gulas :) :shock:
Ospravedlnujem sa menovite: Vladimír Drahoňovský za omyl :oops:

Napsal: 05 led 2008, 11:47
od Felotron
Black: Taky je to posledni ojetina, kterou jsem kdy koupil... :x