Pružnosť motora 1.3 12V
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Pružnosť motora 1.3 12V
Zdar Hyundaiaci!
Každý si urcite aspoň raz zmeral zrýchlenie 0-100. Čo tak zmerať pružnosť vášho miláčka? Ja som to urobil a tu sú namerané hodnoty (pred chiptuningom):
3: 40-80 8.5s
4: 60-100 14.4s
3: 60-100 8.9s
5: 80-120 19.5s
3: 50-70 4.5s
2: 50-70 3.1s
4: 70-90 7.0s
5: 100-120 10.4s
To sú zrýchlenia, ktoré normálny človek asi najviac využíva a pár porovnaní, ako sa to zlepší keď podradím. A ak by niekoho zaujímalo tak ešte tieto dve:
0-100 12.4s
0-150 32.8s
Všetky údaje treba brať s rezervou +/- 1s kvôli možnej odchýlke rýchlomera(tachometra). Pre zaujímavosť pri Fabii Combi 1.4 16V (55kW) boli údaje pružnosti vždy o 1-2s lepšie (čo ma samozrejme neteší, a čo ma presvedčilo o chiptuningu). Inak zrýchlenie 0-100 a 0-150 boli takmer na vlas rovnaké. Takže merajte, merajte a merajte.
Accent'04 61kW(5500ot/min), 117Nm(3000 ot/min)
Každý si urcite aspoň raz zmeral zrýchlenie 0-100. Čo tak zmerať pružnosť vášho miláčka? Ja som to urobil a tu sú namerané hodnoty (pred chiptuningom):
3: 40-80 8.5s
4: 60-100 14.4s
3: 60-100 8.9s
5: 80-120 19.5s
3: 50-70 4.5s
2: 50-70 3.1s
4: 70-90 7.0s
5: 100-120 10.4s
To sú zrýchlenia, ktoré normálny človek asi najviac využíva a pár porovnaní, ako sa to zlepší keď podradím. A ak by niekoho zaujímalo tak ešte tieto dve:
0-100 12.4s
0-150 32.8s
Všetky údaje treba brať s rezervou +/- 1s kvôli možnej odchýlke rýchlomera(tachometra). Pre zaujímavosť pri Fabii Combi 1.4 16V (55kW) boli údaje pružnosti vždy o 1-2s lepšie (čo ma samozrejme neteší, a čo ma presvedčilo o chiptuningu). Inak zrýchlenie 0-100 a 0-150 boli takmer na vlas rovnaké. Takže merajte, merajte a merajte.
Accent'04 61kW(5500ot/min), 117Nm(3000 ot/min)
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
- Reklama
HJugo: Té horší pružnosti oproti Fóbii bych klidně věřil, i když mě to taky netěší..
Ta naše 1.3 je do 3500-4000 otáček dost líná a tím to může být. Taky záleží jak řadíš a jaké je zpřevodování. Kolikrát slabší motory dosahují v pružnosti lepších hodnot než silnější. Zvláště je to znát u turbodieselů, ty mají v pružnosti vynikající hodnoty a kolikrát předčí i výrazně silnější benzín..
Nicméně téhle Fóbii 1.4 55kW jsem nedávno ukázal záda na dvoupruhu, i když se ten hoch moc snažil..
Ta naše 1.3 je do 3500-4000 otáček dost líná a tím to může být. Taky záleží jak řadíš a jaké je zpřevodování. Kolikrát slabší motory dosahují v pružnosti lepších hodnot než silnější. Zvláště je to znát u turbodieselů, ty mají v pružnosti vynikající hodnoty a kolikrát předčí i výrazně silnější benzín..
Nicméně téhle Fóbii 1.4 55kW jsem nedávno ukázal záda na dvoupruhu, i když se ten hoch moc snažil..
Accent 1.3i 63kW r.v.2004
Ahoj. Musíš dokoupit otáčkoměr?!? To jsi ho tam neměl originálně?? Co to máš za verzi?! Jinak 1.3 MPi z roku 94-99 točí 6500 za minutu, pak zasáhne omezovač. ČauAccent.A píše: ....jsem spokojenej,musím ale dokoupit otáčkoměr oni totiž tyhle jednatrojky točej až 5500/min ....
Autodíly mám od Autojazz.cz
Čus. Počkej, pořád Tě nechápu. Tam není otáčkoměr nebo co? Ty máš jenom rychloměr + ukazatele teploty a paliva a šmitec? Bez otáčkoměru? Tak to čumím, já měl z a to, že všechny hyundaie mají otáčkoměr! Jinak v papírech máš největší hodnoty a při kolika otáčkách je dosáhneš, ale ve skutečnosti Ti ručička otáčkoměru pojede dál, protože motor dosáhne maximálního výkonu, ale točí až do zásahu omezovače. Já mám červené pole od 6000ot./min. a točí to ještě do 6500ot./min. Tam je konec, zasáhne omezovač. Tak čau
Autodíly mám od Autojazz.cz
- Karel Blažek
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 led 2006, 15:43
- Bydliště: Prachaticko
Pružnost motoru
Hele,chlapci,sleduju tuhle debatu se zájmem,protože taky mám huňáče jen v záladním vybavení,tedy bez otáčkoměru.V techničáku mám psáno,že točí 5700,ale zatím jsem ho ještě nevytočil tak,aby zasáhl omezovač.No,pokud tam půjde ten otáčkoměr dát,dejte to na fórum,ať z toho máme užitek všichni. Dík moc.
Accent 1,3LS 62Kw 12V,maximální spokojenost.
Čus, tak teda nevím, co to máte za káry. Mám doma příručku k autu, ale je tady vyobrazen jen jeden typ palubni desky, akorat se liší ve volantu(jeden je s airbagem). Nejsou ty vaše autíčka dovoz nebo tak něco? Jinak se dá otáčkoměr v pohodě dokoupit, koukni se na www.cartechgroup.cz a můžes si tam nějaký vybrat. Jeden se tam dokonce přidělává na zásuvku zapalovače a určuje otáčky motoru podle napětí v síti. Prý to i spolehlivě funguje. Tak se mějte.
Autodíly mám od Autojazz.cz
- Karel Blažek
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 led 2006, 15:43
- Bydliště: Prachaticko
Pružnost motoru
Jo,jistě,máš pravdu v tom,že mám auto přivezené z Itálie,takže nevím,jak a kam se různě vybavené dovážely.No a na ten otáčkoměr do zapalovače jsem se už díval a docela se mi to zamlouvá.Takže dík za upozornění.
Accent 1,3LS 62Kw 12V,maximální spokojenost.
No mě to bylo divné, že nemáte otáčkoměry. Jsem rád, že jsem nějak pomohl, jinak ta firma je v poho. Jeden den objednáš, druhý potvrdíš(zavolá Ti na mobil) a už jen očekáváš balík. Teda pokud nejsi z Prahy:-). Čau
Autodíly mám od Autojazz.cz
Já mám accenta koupeného n autosalonu v Opavě a je to základní výbava a otáčkoměr taky nemám dále nemám imobilizér, tonovaná skla, ale to sem nechal udělat folie Bruxsafol, auto nemá nic v elektrice a nic stavitelného ani airbag ani hodiny nic digitálního prostě má HOVNO.
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.