Stránka 1 z 3

motor coupe 2,7 V6

Napsal: 28 pro 2007, 09:51
od mptri
Zdravim Vas.mam problem s mojim kupeckom,odislo mi lozisko na kluke(pretocilo ho)a samozrejme mi to poskodilo kluku a minimalne jednu ojnicu.mechanik mi povedal,ze na toto auto sa nedaju zohnat vybrusove loziska,takze sa kluka neda dat na vybrus a treba kupit novu,ktora vsak stoji 40 000 Sk.ked ku tomu priratam este loziska a ojnice,vyjde mi suma z ktorej sa az kruti hlava.Nemate nahodou niekto skusenosti s takou opravou?alebo kontakt na nejaku firmu,co by to zvladla.pripadne nema doma niekto nieco,co by som mohol pouzit?najviac ma stve to,ze sa to stalo den po tom,ako som kupecko kupil,takze som na nom presiel cca 100km(inac kazdy kilometer som bol vysmiaty od ucha k uchu)

Napsal: 28 pro 2007, 10:20
od laxo18
no tak to mas pekny problem to je pretoceny motor otcov kolega to mal na BMW a musel menit komplet cely motor ak sa ti to podari opravit tak mas stastie to si ho musel pekne vytacat ze ti toto spravilo lebo toto sa stava pri zle zaradenych rychlostiach vo vysokych otackach tak nech sa ti to podari spravit

Napsal: 28 pro 2007, 10:34
od mptri
praveze sa mi to stalo po ceste do prace v kolone pri 70km/h a na 4.stupni v miernom stupani

Napsal: 28 pro 2007, 11:46
od zdenek76
Nějaká záruka nebo tak na tom už není? Kolik měl ten motor nakrouceno? Jinak bych spíš volil rovnou výměnu motoru kus za kus, ono kromě těch dílů bude něco stát i to skládání dohromady, takže komplet výměna mi přijde jednodužší.

Napsal: 28 pro 2007, 12:02
od pener_jack
Podle me se na tiburona toho da sehnat dost, ale chce to hledat a ptat se.
Zkus taky --
http://www.hyundai-forums.com/
http://www.hyundaiperformance.com/

tam jsou borci co stimhle autem udelali divy a urcite by ti neco poradili,

ten motor uz mas rozebranej? Trebas to ta klika tak moc neodnesla... Na scoupecku jsem mel stejnej problem a 2 ojnice byly na zahozeni, ale klice nebylo temer nic

Napsal: 28 pro 2007, 17:56
od mptri
motor uz je rozobrany,lebo som tajne dufal,ze to bude len ventil alebo nieco podobne az sa postupne prislo na spodok...kluka nevyzera najlepsie,ale myslim ze by sa este dala spravit.dve ojnice su urcite v tahu,ostatne by vraj bolo dobre premerat.ale zohnal som uz motor,tak to asi radsej prehodim kus za kus...moj motor ma 115 tis km,menene rozvody a pravidelny servis,tak ma to dost zaskocilo,ale co uz...stalo sa.
aj tak vam dakujem za pomoc.

inac,nepotrebuje niekto nieco z toho motora? :wink:

Napsal: 29 pro 2007, 18:22
od laxo18
to si kupil asi spod ruky no ja by som to povedal na toho predchadzajuceho majitela ze ho pretocil on len u teba sa to potom na dobro prejavilo ja som sa tohoto strasne baal ked som auto kupoval tiez mam jazdene GK

Napsal: 29 pro 2007, 19:09
od mptri
presne tak,mam to od ruky,predchadzajuci majitel to vraj vobec nevytacal a pod.,ale postavil sa k tomu myslim si este dost slusne na to,ze sme na slovensku a dohodli sme sa na financovani opravy 50-50,sice mi este peniaze nedal,ale dufam,ze dodrzi slovo...stale je to hazard kupovat jazdene auto,ja mam smolu uz treti krat zo styroch aut,co som zatial kupoval...

Napsal: 30 pro 2007, 13:23
od laxo18
no tak to je dost neprijemne ja som isiel do servisu predtym kym som kupil auto niekedy to pomoze niekedy no nastastie som nemal nic take zlee mal som este vymene aj rozvody

Napsal: 05 led 2008, 12:57
od mptri
ja som s tym bol v dvoch sevisoch predtym,ako som to kupil a tam len na chvilku jeden mechanik zavahal,ze to nema velmi zdravy zvuk,ale potom zavolal kolegov a usudili,ze to je v poriadku.ja som sa uz zmieril s tym mojim"stastim" pri kupovani aut.ak sa mi nieco nepokazi na novom aute,tak mi ho ukradnu :? inac,neviete ako je to s coupeckami,kradnu sa?lebo do mojej octavie som investoval skoro 25 tis do zabezpecenia po skusenostiach...

Napsal: 06 led 2008, 13:39
od mirpie
kradou se všechny auta. jen samozřejmě ta pravděpodobnost že ti to šlohnou je o něco menší, nez kdybys měl před barákem passata nebo superba

Napsal: 21 led 2008, 22:40
od asimo
nechapem preco tie motory tak vytacate.. sak tato v6 bola robena pre tucson.. je to suv.. tie potrebuju power v nizkych otachach.. a tak to je au v tomto motore.. krutak mas najsilnejsi tak medzi 3 a 4tis ot/min.. ja ho netaham viac ako na 5000.. obcas sa podari, ale len nechtiac.. potom sa netreba cudovat, ze ho z toho porazi.. a to,z e sa ti to stalo v kolone.. tak tam to uz len prepuklo.. a je mi to luto, lebo je to super motor.. a ma krekrasny zvuk.. kus vo vyfuku tlmeny.. ale aj tak.. nejedno porsche by sa mohlo co toho naucit.. :D :D

Napsal: 22 led 2008, 00:44
od Borek
Asimo-tenhle motor se montoval do Coupe už v době(2002),kdy o Tucsonu u Hyundaie ani nepřemýšleli :lol: .Takže je to právě naopak,než jsi psal. :wink: A žádnému(zahřátému) motoru neuškodí vytáčení.Má omezovač a s provozem do omezovače se počítá(mimochodem tahle 2,7l je hoooooodně výkonově podhodnocená,takže materiál není tak namáhaný).Spíše vidím problém ve šmelinářských hajzlech,co stáčí tachometry :evil: .Teď zrovna u nás usvědčili podvodníka,co tahal z venku auta,stáčel tacha-prokázali mu i stočený tachometr o 190000km :!: :!: :!:(ne na 190t,ale opravdu o 190t) .(Dokázali mu to podle serv.knížek,dohledání majitelů,údaje ze servisů...)A to je ještě omlazoval při přihlášení o několik roků(šmejdi z úřadu od něho dostali auta a jeli v tom s ním=prokázáno).Pěkný bastard-a to mu ještě přiklepli provozování STK,kde rejžoval další černé peníze.A tenhle šmejd jménem FLÍDR,je v pohodě a za nakradené peníze si závodí v autech. :roll: Bordel :!: Takže kdo ví,kolik km a co měl ten motor za sebou. :?

Napsal: 22 led 2008, 12:58
od mirpie
přesně tak. Každej motor by měl mít omezovač otáček a údaj o maximálním výkonu ležících většinou někde nad 5000 otáček (v případě benzinu) přece není pro srandu. Ten motor je na to postavenej a vyzkoušenej. Ve zkušebně mu dávaj takovej kouř, o kterém se ti nezdá (pro Asima). Tam simulujou i ty cykly, který v provozu ani nenastanou. Za dob mého studia si Škoda-Auto pro nedostatek svých testovacích zařízení nechala na VUT Brno testovat toho chudáčka tříválečka 1,2 HTP. Vrčel tam několik dní v kuse, střídavě 5500ot/min, volnoběh, postupné vytáčení, rychlé vytáčení, pomalý pokles otáček, rychlý pokles, a to vše v různých cyklech a zatíženích a jak říkám, vrčel tam i přes noc několik dní bez vypnutí.

Ten kolega, co se mu tady přetočila ta pánev měl smůlu na stav motoru.
A jak řikal Borek, tenhle motor 2,7 V6 není nijak výkonově zatížen. 167PS na 2,7 je fakt hodně málo, což má svý plus právě na životnost dílů motoru. Honda Civic v době kolem 1992 dokázala ze svého čtyřválce 1,6 16V bez turba dostat 160PS, měla jen proměnné časování ventilů a tom to bylo o otáčkách (výkon při 7000ot/min). Rekord v šestiválcových motorech s poměrem objem/výkon drží pořád tuším starší generace BMW M3, motor 3,2 R6 (dost se usmívám, jak si některý blbečci daj na svý šestiválcový BMW štítek V6) má výkon 343PS, opět žádné turbo. Tady ta předpokládaná teoretická životnost bude asi jinde, ale zas může mít kvalitnější materiály, lepší povrchovou úpravu válců, atd, takže těžko říct, to jsem ale odbočil.

Napsal: 23 led 2008, 11:51
od mptri
mam zopar znamych mechanikov a kazdy mi potvrdil,ze nie je mozne aby som ten motor znicil ja za tych 100km,co som na nom presiel,aj keby som mu daval neviem ako zabrat.bolo to skor zanedbanym servisom...ja ked som siel domov od kupujuceho,samozrejme som vyskusal,co to spravi,ale to bol usek mozno 10km,zvysnych 90 som siel kludnym tempom,takze ci sa tohto tyka,svedomie mam ciste :D skor ma mrzi,ze som pred kupou nesiel do orig.hyundai servisu,ale do dvoch neznackovych...v hyundai servise asi poznaju ten motor lepsie,tak by snad na to prisli a ja by som nemusel teraz riesit vymenu motora..ale co uz,clovek sa uci na vlastnych chybach...