Stránka 1 z 7
Chiptuning i30(racingbox,powerbox,atd.)
Napsal: 31 pro 2007, 08:07
od zdenek76
teď v prosinci odbržděná i30 s korejským powerboxem SmartDiesel nastaveném na 2.stupni zvýšení výkonu. Jde o motor 1.6 CRDi VGT 85kW. Údaje v grafu jsou skutečný výkon měřený na kolech, takže
- před 76,49 kW (104 HP) / 213,05 Nm
- s powerboxem 88,94 kW (121 HP) / 247,82 Nm
- max otáčky motoru posunuty o cca 300
Napsal: 31 pro 2007, 10:30
od Hardcam
To vypada bajecne....porad to mas v celnik skladu?
Napsal: 31 pro 2007, 12:09
od zdenek76
Mám jeden kousek u sebe, ale měl by být na nové SantaFe apod., ty budeš mít asi jiný konektor. Vyžádal jsem si komplet přehled konektorů, takže pak budu vědět přesně.
Napsal: 31 pro 2007, 12:11
od Hardcam
Dooobre, dooobre....
Re: odbržděná i30 s Powerboxem
Napsal: 03 led 2008, 02:02
od santafe007
[quote="zdenek76"]teď v prosinci odbržděná i30 s korejským powerboxem SmartDiesel nastaveném na 2.stupni zvýšení výkonu. Jde o motor 1.6 CRDi VGT 85kW. Údaje v grafu jsou skutečný výkon měřený na kolech, takže
- před 76,49 kW (104 HP) / 213,05 Nm
- s powerboxem 88,94 kW (121 HP) / 247,82 Nm
- max otáčky motoru posunuty o cca 300
zdravim Zdenku.
a mas neco podobneho pro Santa FE?
Napsal: 03 led 2008, 08:14
od zdenek76
mám, ale ještě se to neodbržďovalo, výrobce zaručuje nárůst výkonu 15-20%, nárůst kroutícího momentu 8-10%.
http://www.korea-suv.cz/index.php?sec=d ... ybraneDil=
Napsal: 03 led 2008, 22:50
od zdenek76
Hardcam píše:Dooobre, dooobre....
- takže teď můžu nabídnout pro Santa Fe 2.0 CRDi, nové Santa Fe 2.2 CRDi, Tucson 2.0 CRDi, nový Accent 1.5 CRDi, Elantru 2.0 CRDi, H1 2.5 CRDi - tyto mají stejný konektor Bosch A
- pak je s konektorem Delphi B pro i30 1.6 CRDi a Terracan 2.9 CRDi 174HP
- Delphi A pro Terracan 2.9 CRDi 150HP
Napsal: 04 led 2008, 09:25
od Hardcam
A jaka je vysledna cena pro myhp chrochtu?
Napsal: 04 led 2008, 09:26
od zdenek76
9.330,- s DPH
Chiptuning - 1.6 Crdi 123 kW 355Nm?
Napsal: 30 kvě 2009, 08:49
od David C3
V síti autorizovaných prodejen KIA se začal nabízet RACINGBOX z 96 na 123 kW! Měřeno po úpravě na valcové zkušebně.. co vy na to?? Více je napsáno v časopisu autodiesel. (koupit i20 a nechat upravit jelo by to dobře
Re: 1.6 Crdi 123 kW 355Nm ! od Kia/Hyundai
Napsal: 30 kvě 2009, 12:33
od zahyx
je to krasnej vykon ted jde oto jak dlouho to vydrzi
Re: 1.6 Crdi 123 kW 355Nm ! od Kia/Hyundai
Napsal: 30 kvě 2009, 18:32
od saldy
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t=1927&start=15
Tady je ten článek dole, to do jaké míry to motor poškodí lze jen spekulovat...jenom mě zarazilo, že autodiesel napsal ,že výkon z racingboxu pokud se bude používat krátkodobě jen pro předjíždění tak to motoru neuškodí (něco jako výkonová rezerva pro případ nouze), na druhou stranu tabulka průběhu krouťáku ukazuje, že zařízení dodává výkon neustále, motor je více zatížen permanentně.
Re: Chiptuning i30(racingbox,powerbox,atd.)
Napsal: 19 čer 2009, 21:47
od matysekul
Témata sloučena
Re: 1.6 Crdi 123 kW 355Nm ! od Kia/Hyundai
Napsal: 19 čer 2009, 21:57
od Yurii
saldy píše:http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t=1927&start=15
Tady je ten článek dole, to do jaké míry to motor poškodí lze jen spekulovat...jenom mě zarazilo, že autodiesel napsal ,že výkon z racingboxu pokud se bude používat krátkodobě jen pro předjíždění tak to motoru neuškodí (něco jako výkonová rezerva pro případ nouze), na druhou stranu tabulka průběhu krouťáku ukazuje, že zařízení dodává výkon neustále, motor je více zatížen permanentně.
Nebude racingbox spis neco jako u BMW M3 rezim Msport?
jakoze zmacknes cudlik, a ono to najednou nabere par koniku navic?
Kdyz nad tim tak premejslim, tak by to mozna nemusel omotoru moc uskodit, pokud je motor turbodiesel a k tomu ma variabilni staveni ventilu, dalo by se z nej mozna bezpecne vytahnout vic vykonu bez nejakyho vaznejsiho poskozeni. Otazka je nakolik je tovarni nastaveni ridici jednotky poddimenzovany.
Re: 1.6 Crdi 123 kW 355Nm ! od Kia/Hyundai
Napsal: 20 čer 2009, 15:49
od saldy
Yurii píše:saldy píše:http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t=1927&start=15
Tady je ten článek dole, to do jaké míry to motor poškodí lze jen spekulovat...jenom mě zarazilo, že autodiesel napsal ,že výkon z racingboxu pokud se bude používat krátkodobě jen pro předjíždění tak to motoru neuškodí (něco jako výkonová rezerva pro případ nouze), na druhou stranu tabulka průběhu krouťáku ukazuje, že zařízení dodává výkon neustále, motor je více zatížen permanentně.
Nebude racingbox spis neco jako u BMW M3 rezim Msport?
jakoze zmacknes cudlik, a ono to najednou nabere par koniku navic?
Kdyz nad tim tak premejslim, tak by to mozna nemusel omotoru moc uskodit, pokud je motor turbodiesel a k tomu ma variabilni staveni ventilu, dalo by se z nej mozna bezpecne vytahnout vic vykonu bez nejakyho vaznejsiho poskozeni. Otazka je nakolik je tovarni nastaveni ridici jednotky poddimenzovany.
Já nejsem žádnej odborník na tuning ale ani hlavy pomazaný v tomto případě neví .Žádnej test na to neexistuje, racbox je jen hloupá krabička co oblbuje počítač a ten tlačí do válců palivo pod větším tlakem a nepozná jinak nic.
Každopádně se mi líbí že kia se k tomu postavila čelem a tohle instaluje třeba do ceedů bez ztráty záruky, možná vědí co dělají, co na to hyundai