Stránka 1 z 3

Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 03 led 2008, 18:42
od Zina
Zdravím všechny, pořídili jsme si rovněž Matrixe a to 1,5 CRDi, r.v. 2003. Mám dotaz, mohl by mi někdo napsat nějaké zkušenosti s ranním startováním při dnešních teplotách lehce pod nulou? Já totiž dal novou baterku ( i o trochu silnější) a pořád to nějak divně točí po ránu. Přes den už je to pak dobrý, ale po ránu je to bída. :?: [/b]

Napsal: 04 led 2008, 23:36
od rastos
Bezne Matrix 1.5 CRDi (3-valec) startuje pri takychto teplotach uplne bez problemov. Takze niekde bude asi chybicka.

Napsal: 04 led 2008, 23:44
od rastos
Pozri si aj temy Accent a Getz, rovnake motory sa davali aj do tychto aut. Niekto tusim pisal, ze zhorsene startovanie moze signalizovat odchadzajuci vstrekovac, jemu tak odisiel a nakoniec uz nevedel nastartovat.

Napsal: 07 led 2008, 21:46
od Zina
Děkuji za zprávičky. jenom je divné, že to zle startuje jen po ránu, potom když to startuji poněkolikáté, tak problém není, respektive stačí,aby se motor ohřál, normálně nažhaví a točí krásně a hned chytne. Momentálně ještě zkouším dát baterii na nabíječku a rozpohybovat ji na plný výkon. zatím se mějte a děkuji ! 8)

Napsal: 07 led 2008, 21:50
od rastos
Skus este viackrat nazhavit, nez to natocis. Ak by to zabralo, mohlo by to signalizovat vadne zhavice.

Napsal: 08 led 2008, 11:52
od Zina
Děkuji, vyzkouším to.

Napsal: 16 úno 2008, 00:51
od hobblefrank
mám stejný problém. před týdnem vyměnili vstřikovače, teď mění žhaviče, uvidm co to udělá a co budou muset vyměmit příště.

Napsal: 16 úno 2008, 22:41
od rastos
Kolko mate najazdenych km, ze sa objavili tieto problemy? Aby som vedel, kedy to mozem cakat...

Napsal: 17 úno 2008, 11:16
od hobblefrank
Má najeto 152 000,- km. Před týdnem jsem ho koupil v Hyundai bazaru a od té doby víc času stráví v servise naž na cestách

Napsal: 18 úno 2008, 17:48
od hobblefrank
Tak mi vyměnili všechna vstřikovače, všechny žhaviče a porád nic.Jak je studenej, nenaskočí.Když jsem jim navrhnul ať zkusí vyměnit palivový filtr, hleděli na mě, jak na blba, přitom filtr není evidentně měněný už dlouhou dobu, zasranej je jak jetel, a to jeden vstřikovač prý stojí 15 litrů. Zak kdo poradí co stím ?

Napsal: 19 úno 2008, 09:18
od rastos
No a vymenili ste ho? Palivovy filter pri dieseloch je dost dolezity - povedal by som, ze az zaklad spolahliveho chodu motora. Zvlast ak je taky ako hovoris - to je na okamzitu vymenu.

Napsal: 19 úno 2008, 20:56
od hobblefrank
když jsem byl v servisu, tak jsem je o to žádal, hleděli na mě jak na blba a že to filtrem nemůže být, že to má při startování dost velkej tlak. Patrně odborníci na svém místě. Asi Matrixe vrátím ať se s ním trápí někdo jinej a seženu něco jinýho.

Napsal: 20 úno 2008, 21:08
od hobblefrank
Sláva. Matrix už je doma. Po výměně žhavičů a vstřikovačů a opravě starteru přišli na to, že když před týdnem měnili čidlo snímače otáčektak měl silnou podložku a tak nesnímal pořádně otáčky. Vyměnili ho a motor startuje jak novej. A to všechno bratrzu za ......,......zadarmo. Prý uznávají moji reklamaci. Tak to se mi stalo poprve. Teď už jen doufat, že se nevyvrbí něco jiného. :shock:

Napsal: 18 črc 2008, 11:46
od Matmar
Zajímalo by mě jak vám tříválce dlouho startují. Já po zhasnutí kontrolky musím otočit s klíčkem tak 2-3 vteřiny aby motor jakoby postupně nastartoval. Už se mi ale i stalo že to trvalo i o maličko déle (tak 4s). Ptám se proto, že jsem tu někde viděl zmínku o špatném vstřikovači :roll:

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 06 pro 2008, 18:19
od kabi
asi blbej dotaz ale měl jsem doposud jen bezin startuje se bez plynu nebo splnym plynem ? zatim je teplo achytá mi to bez plynu skvěle , jako benzin ale nevím jestli dělám dobře.poslední disel co jsem startoval byla na vojně Praga V3S a ta potřeboval notně popít než blafla :D