Otáčky
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Otáčky
Zdravim
mám taková problém, jak je tedkon zima tak ráno nastartuju a vylítnuj mi otáčky na volnoběh něco kolem 2000 což je asi správné, po chvíli se motor ohřeje a spadne to na 1500 a pak začnou otáčky na volnoběh kolísta mezi 1000 a 1300 a dneska sem měl auto v noci zaparkovaný u práce v kopci a nastartoval sem a vylítly na 2200 pak klesli a začali celkem silně kolísat mezi 1200 a 1500 jen co jsem s autom sjel na volnoběh z toho kopečka na rovinku tak se kolísání zmenšilo z 1000na 1200.
Jen co se ale mtoor ohřeje tak kolísání přestane, měnil sem nedávno svíčky protože už byly opálený a auto při tahu cukalo.. výměnou sem cukání opravil ale to kolísání je při studenym motoru pořád, nevim co stim a nevim na kolik by mě vyšla diagnostika, poraďte mi prosím co stim a nebo čim by to mohlo být a popřípadě kolik by mě stála diagnostika
mám taková problém, jak je tedkon zima tak ráno nastartuju a vylítnuj mi otáčky na volnoběh něco kolem 2000 což je asi správné, po chvíli se motor ohřeje a spadne to na 1500 a pak začnou otáčky na volnoběh kolísta mezi 1000 a 1300 a dneska sem měl auto v noci zaparkovaný u práce v kopci a nastartoval sem a vylítly na 2200 pak klesli a začali celkem silně kolísat mezi 1200 a 1500 jen co jsem s autom sjel na volnoběh z toho kopečka na rovinku tak se kolísání zmenšilo z 1000na 1200.
Jen co se ale mtoor ohřeje tak kolísání přestane, měnil sem nedávno svíčky protože už byly opálený a auto při tahu cukalo.. výměnou sem cukání opravil ale to kolísání je při studenym motoru pořád, nevim co stim a nevim na kolik by mě vyšla diagnostika, poraďte mi prosím co stim a nebo čim by to mohlo být a popřípadě kolik by mě stála diagnostika
Hyundai Lantra rv93 1.6 16V 84kw v kůži
- Reklama
Diagnostika v hyundai stojí +-400,--
Otáčky po startu jsou moc vysoký já mám při sportovním filtru 1600 - 1700, ale to fakt jen pár vteřin potom spadnou lehce po 1500, jak to má být. Dřív jsem míval 1400 spíš trošku míň. Jakýkoliv kolísaní je taky špatně. Chybu bych hledal asi někde u škrtící klapky nebo v čidlech teploty motoru......Rozhodně by diagnostika byla první krok.
Otáčky po startu jsou moc vysoký já mám při sportovním filtru 1600 - 1700, ale to fakt jen pár vteřin potom spadnou lehce po 1500, jak to má být. Dřív jsem míval 1400 spíš trošku míň. Jakýkoliv kolísaní je taky špatně. Chybu bych hledal asi někde u škrtící klapky nebo v čidlech teploty motoru......Rozhodně by diagnostika byla první krok.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- tom.rockys
- **
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05 zář 2007, 12:22
- Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
- Kontaktovat uživatele:
nemoh by to bejt třeba i snímač polohy škrtící klapky? no každopádně by byla diagnostika nejrozumější
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
Budto ti odchazi krokovy motorek a nebo a to spis je potreba motor nechat seridit.Je k tomu potreba diagnostika,motor se musi ukostrit pres zvlastni zasuvku a pak se teprve serizujou otacky motoru.Navstiv H-servis.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
je to moc!! hale TESI zeptej se jich co ta jejich diagnostika obnasi. vetsinou kdyz reknou ze te napojej tak je to cena ciste jen za napojeni. a pak se od toho vyviji pripadna oprava a to sou kese navic... zeptej se jich jestly ti teda neni skoda 1000.-
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- tom.rockys
- **
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05 zář 2007, 12:22
- Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
- Kontaktovat uživatele:
si dělaj prdel za litra ne? .. já dělám na praxi ve školnim servisu ( i když je to školní servis tak tam opravujem auta jak na normálnim) s diagnostikou skoro každej den a takový prachy tam zato nechtěj
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM