Stránka 1 z 2
Otáčky
Napsal: 09 led 2008, 19:12
od Tesi
Zdravim
mám taková problém, jak je tedkon zima tak ráno nastartuju a vylítnuj mi otáčky na volnoběh něco kolem 2000 což je asi správné, po chvíli se motor ohřeje a spadne to na 1500 a pak začnou otáčky na volnoběh kolísta mezi 1000 a 1300 a dneska sem měl auto v noci zaparkovaný u práce v kopci a nastartoval sem a vylítly na 2200 pak klesli a začali celkem silně kolísat mezi 1200 a 1500 jen co jsem s autom sjel na volnoběh z toho kopečka na rovinku tak se kolísání zmenšilo z 1000na 1200.
Jen co se ale mtoor ohřeje tak kolísání přestane, měnil sem nedávno svíčky protože už byly opálený a auto při tahu cukalo.. výměnou sem cukání opravil ale to kolísání je při studenym motoru pořád, nevim co stim a nevim na kolik by mě vyšla diagnostika, poraďte mi prosím co stim a nebo čim by to mohlo být a popřípadě kolik by mě stála diagnostika
Napsal: 09 led 2008, 19:35
od Joker
Diagnostika v hyundai stojí +-400,--
Otáčky po startu jsou moc vysoký já mám při sportovním filtru 1600 - 1700, ale to fakt jen pár vteřin potom spadnou lehce po 1500, jak to má být. Dřív jsem míval 1400 spíš trošku míň. Jakýkoliv kolísaní je taky špatně. Chybu bych hledal asi někde u škrtící klapky nebo v čidlech teploty motoru......Rozhodně by diagnostika byla první krok.
Napsal: 09 led 2008, 20:44
od vašek.63
Máš zasranou škrtídcí klapku nastříkej do sání při 2000-300 otáčkách rozpouštěč karbonu seženeš ho v mototechnách neškodí katalizátoru
Napsal: 09 led 2008, 21:15
od tom.rockys
nemoh by to bejt třeba i snímač polohy škrtící klapky? no každopádně by byla diagnostika nejrozumější
Napsal: 09 led 2008, 22:20
od Hujer
Budto ti odchazi krokovy motorek a nebo a to spis je potreba motor nechat seridit.Je k tomu potreba diagnostika,motor se musi ukostrit pres zvlastni zasuvku a pak se teprve serizujou otacky motoru.Navstiv H-servis.
Napsal: 10 led 2008, 00:16
od zombyk
heh mal som podobny problem,
a pri vyčisteni škrtiacej klapky a vymeneni vzduchoveho filtra to prestalo
(filter bol zaneseny a tazko sa mu tahalo ten vzduch) skus pozret či máš čistu tu klapku a taktiež ten vzduch. filter
Napsal: 10 led 2008, 07:52
od Tesi
díky moc
každopádně zkusim nejdřív prohlídnout tu klapku a filtr, a když to nepomuže tak na diagnostiku když mě teda nevyjde draze ta diagnostika (snad)..
Napsal: 16 led 2008, 11:00
od Tesi
Tak už sem se dneska obědnal na diagnostiku na příští čtvrtek.. chtěj po mě litra za to.. židi.. no ale sem zvědavej co předvedou snad se dozvim konečně proč mi haprujou ty otáčky
Napsal: 16 led 2008, 11:33
od vlastaFR
litra jo?? to jako jenom za napojeni na diagnostiku?
Napsal: 16 led 2008, 11:38
od Kamil
No,to je teda hodně.Mě to stálo 400 Kč.A to jenom proto,že mám starou zásuvku.V jiných servisech na novější auta chtěli tak 200 Kč.
Napsal: 16 led 2008, 11:51
od vlastaFR
je to moc!! hale TESI zeptej se jich co ta jejich diagnostika obnasi. vetsinou kdyz reknou ze te napojej tak je to cena ciste jen za napojeni. a pak se od toho vyviji pripadna oprava a to sou kese navic... zeptej se jich jestly ti teda neni skoda 1000.-
Napsal: 16 led 2008, 14:34
od tom.rockys
si dělaj prdel za litra ne? .. já dělám na praxi ve školnim servisu ( i když je to školní servis tak tam opravujem auta jak na normálnim) s diagnostikou skoro každej den a takový prachy tam zato nechtěj
Napsal: 17 led 2008, 00:12
od zombyk
to je teda dost vela ja som sice zo SR ale bolsomteraz na diagnostiku a v jednom H servise odomna pytali 900sk a za tu istu robotu v druhom H servise co je unas pytali len 350sk a je to ta ista robota
Napsal: 21 led 2008, 01:16
od Tesi
tak sem to obědnání zrušil, páč to bylo prostě za litra jenom napojení, tak se podívám po městě po jinym normálnim servisu.. snad najdu levnějc
Napsal: 21 led 2008, 15:48
od vlastaFR
to neni mozny. te chtely natahnout. hovada