Stránka 1 z 2
DUEL: Accent vs. Fabia Sedan (Svět Motorů)
Napsal: 10 led 2008, 00:00
od dvorlubor
Zdravim kolegy na foru, zejmena majitele Accenta druhe generace...
Cetli jste ten srovnavaci test ojeteho Accenta a Fabie Sedan z roku 2004?
Accent prohral skoro na cele care!!!
Obe auta jsou dost rozdilna a fabia ma nekolik objektivnich vyhod, ale celkove jsem mel dojem, ze hodnoceni nebylo spravedlive. Bodove to na 4strankovem testu vyznelo
2:5 pro Fabku.
Jsem zdrcen
A to se mi v něm doted docela dobre jezdilo...
...bohuzel nejsem schopen pridat odkaz na web.
Napsal: 10 led 2008, 00:39
od Hujer
Az v nejakem testu prohraje VW a nebo Skodovka tak si snad uvarim a snim svou cepici.Ja sem ani nic jineho necekal!Jejich udavana prumerna spotreba pri testu 9,3 L ,to by me zajimalo kdo stim jazdil a jak
Za to nejezdim ani s 2litrem.No a dal dokola lacine plasty,robustnost a bezpecnost,atd.To nema cenu ani komentovat
Napsal: 10 led 2008, 11:02
od Korálek
To je ouplně normální.Víš on může jenom nějakej vymaštěnej kokot ze světa motorů srovnávat karosářskou verzi sedan a liftback.
Hlavně s tím asi frajer jezdil styl brzda,plyn.Mě se za celou dobu co mám accenta nepovedlo dosáhnout takový spotřeby.A to i když mrzne jako prase a já jsem línej škrábat okna,nastartuju pustím topení a počkám si 15minut tak mám spotřebu kolem 8litrů.Jinak v létě jezdím asi tak za 6 a dálkové trasy za 5,5l.
Napsal: 10 led 2008, 11:09
od dvorlubor
Jo, jo, nejdriv napisou, ze motor jde svizne za plynem do otacek, lepe nez fabia, ale proto ze je trochu hlucnejsi, tak je vlastne horsi. Spotreba sice oficialne o litr nizsi nez u fabky, ale protoze jeden ridic s nim jel za 9.3, tak je zase horsi...
Nebo podvozky. Jeden je takovej, druhej makovej, ale protoze autor fakt, ze tvrdsi fabka lepe sedi v zatackach uprednostnuje pred pohodlnym accentem na rozbitych ceskych silnicich, tak je zase Fabka lepsi...
Myslim si, ze kazdej ridic si na sve auto zvykne a casem zjisti i u accenta, co od nej muze cekat... Ale to pohodli zustane.
U Accenta je pry vzadu min mista pro hlavu, u Fabky pro ramena. Vetsi handicap je samozrejme hlava...
Dalsi nevyhoda accentu je absence verze kombi. Pokud srovnavaji liftback se sedanem, tak tahle poznamka je snad irelevantni...
Bohatou vybavu Accenta zase prevalcuje rozsahla priplatkova vybava fabky
atd, atd, atd...
Nechci vypadat prilis zaujate (nicmene jsem), spis mi prijde, ze zase nekdo udelal reklamu Skodovce.
Pro objektivnost musim uznat, ze Fabia je celkove podle me lepsi auto,
ale ohanet se tim, ze nove stoji 320.000,- kdyz ten sedan oholenej na kost, jen 4 kola a kastle stoji 375.000,- to uz je moc
Napsal: 10 led 2008, 11:44
od Hardcam
Kamarad ma Fabii sedan...nechapu, proc delali sedana, opravdu ne. Do kufru se neda dat nic, co je zabalenyho v krabici, proste ta mezera je malinkata. Ovsem pecka je motor 1.4 s 50kW...jezdim jeste 1.1 Yarisem, ktery ma moje zena, oproti Fabii je to zihadlo.
Napsal: 10 led 2008, 12:04
od Korálek
dvorlubor píše:Jo, jo, nejdriv napisou, ze motor jde svizne za plynem do otacek, lepe nez fabia, ale proto ze je trochu hlucnejsi, tak je vlastne horsi. Spotreba sice oficialne o litr nizsi nez u fabky, ale protoze jeden ridic s nim jel za 9.3, tak je zase horsi...
Nebo podvozky. Jeden je takovej, druhej makovej, ale protoze autor fakt, ze tvrdsi fabka lepe sedi v zatackach uprednostnuje pred pohodlnym accentem na rozbitych ceskych silnicich, tak je zase Fabka lepsi...
Myslim si, ze kazdej ridic si na sve auto zvykne a casem zjisti i u accenta, co od nej muze cekat... Ale to pohodli zustane.
U Accenta je pry vzadu min mista pro hlavu, u Fabky pro ramena. Vetsi handicap je samozrejme hlava...
Dalsi nevyhoda accentu je absence verze kombi. Pokud srovnavaji liftback se sedanem, tak tahle poznamka je snad irelevantni...
Bohatou vybavu Accenta zase prevalcuje rozsahla priplatkova vybava fabky
atd, atd, atd...
Nechci vypadat prilis zaujate (nicmene jsem), spis mi prijde, ze zase nekdo udelal reklamu Skodovce.
Pro objektivnost musim uznat, ze Fabia je celkove podle me lepsi auto,
ale ohanet se tim, ze nove stoji 320.000,- kdyz ten sedan oholenej na kost, jen 4 kola a kastle stoji 375.000,- to uz je moc
no a to nevíš že fabii pořídíš už za 280.000?ale musíš si přikoupit kola,sedačky a volant
Napsal: 10 led 2008, 12:14
od mirec
este ten pan co porovnaval zabudol na spolahlivost....a trvanlivost dielov...
Napsal: 10 led 2008, 12:37
od dvorlubor
mirec píše:este ten pan co porovnaval zabudol na spolahlivost....a trvanlivost dielov...
Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...
Ja jsem jeste nemel problem, ale verim, ze v tomhle asi poradi odrazi skutecnost.
Napsal: 10 led 2008, 13:32
od Banjo
A na webu by ten článek někde nebyl? Časák si kupovat nebudu, ale kdyby to bylo zadara, tak si přečtu
Tchán míval tuhle Fabku, já mám Accenta, takže prakticky trochu vím. Např. do Accenta se vejdu dopředu pohodlně (měřím 192cm), vzadu bych měl trochu problém s hlavou. Ve Fabce jsem měl problém sednout si pohodlně na jakémkoliv sedadle. Výkon motoru je taky celkem jasně ve prospěch Accenta a spotřeba - tu mám sice taky nižší, jenže mám CRDi. Vizuálně myslím není co řešit (ale samozřejmě každému se líbí něco jiného).
Fabka má lepší odhlučnění od kol a asi i chování v zatáčkách... Kufr má Fabka možná větší, ale Accent zase o něco širší. Mimochodem když jsem vedle sebe viděl Fabku combi a Accenta, vypadaly ty dva kufry hodně podobně.
Napsal: 10 led 2008, 13:50
od mirec
dvorlubor píše:
Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...
Ja jsem jeste nemel problem, ale verim, ze v tomhle asi poradi odrazi skutecnost.
no tak to neviem co robia v tuv ale ako bol som v servise na skodovky aj accenty.....v skodovke to bola plna hala fabii ktora sa opravovali a v hyundai to zivalo prazdnotou a hovorili ze ak clovek nabura tak maju robotu inak ze absolutne nic.....tak ako si dovolim pochybovat o nezaujatosti nemeckeho tuv....aj ked ho uznavam...
Napsal: 10 led 2008, 14:40
od dvorlubor
mirec píše:dvorlubor píše:
Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...
Ja jsem jeste nemel problem, ale verim, ze v tomhle asi poradi odrazi skutecnost.
no tak to neviem co robia v tuv ale ako bol som v servise na skodovky aj accenty.....v skodovke to bola plna hala fabii ktora sa opravovali a v hyundai to zivalo prazdnotou a hovorili ze ak clovek nabura tak maju robotu inak ze absolutne nic.....tak ako si dovolim pochybovat o nezaujatosti nemeckeho tuv....aj ked ho uznavam...
bohuzel ale dve navstevy v servisech o nicem nevypovidaji. Tech skodovek jezdi po nasich silnicich podstatne vic nez accentu. Zalezi na tom, kolik aut pripada na jeden servis...
Napsal: 10 led 2008, 14:44
od dvorlubor
taky vyzdvyhovali zustatkovou hodnotu fabie (cena v autobazaru), ale to je pokrivene tim, ze je to domaci automobilka a jeji pozici na trhu a sentimentalnim pristupem zakaznika, ne?
V zahranici se ojetiny prodavaji za nizsi ceny nez u nas.
Napsal: 10 led 2008, 15:32
od antek
Hujer píše:Az v nejakem testu prohraje VW a nebo Skodovka tak si snad uvarim a snim svou cepici.Ja sem ani nic jineho necekal!Jejich udavana prumerna spotreba pri testu 9,3 L ,to by me zajimalo kdo stim jazdil a jak
Za to nejezdim ani s 2litrem.No a dal dokola lacine plasty,robustnost a bezpecnost,atd.To nema cenu ani komentovat
Já ji sežeru syrovou.
Napsal: 10 led 2008, 15:42
od antek
Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...
Stačí se podívat na garáž autorevue.Na fabie dotazů "to se mi pos....."nebo "to mi nefunguje"je dost.Na Accenta a zvláště na modely II generace tam ani tady mnoho není,čím to asi je?Pokud je autor článku na výplatní listině koncernu nemůže přeci pohanět vlastní výrobek
Napsal: 10 led 2008, 16:50
od Burža
antek píše:Hujer píše:Az v nejakem testu prohraje VW a nebo Skodovka tak si snad uvarim a snim svou cepici.Ja sem ani nic jineho necekal!Jejich udavana prumerna spotreba pri testu 9,3 L ,to by me zajimalo kdo stim jazdil a jak
Za to nejezdim ani s 2litrem.No a dal dokola lacine plasty,robustnost a bezpecnost,atd.To nema cenu ani komentovat
Já ji sežeru syrovou.
Můžeš začít
V poslednim testu vyhrala KIA Ceed sport vagon nad Oktavii kombi
)))