otáčkoměr

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

otáčkoměr

Příspěvek od lobsty »

Můj accent nemá otáčkoměr, chci se jen zeptat jestli jde přidělat na můj typ a jestli někdo ví jak, tak bych byl vděčný.

dík

lobsty
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Možná to půjde, ale podle mě v accentech je otáčkoměr řízený elektronikou a pravděpodobně ve spojení s ŘJ. Napiš SZ Hujeroj nebo Ivanoj to jsou ty správný esa
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

díky, snad je tu někde objevim. kdyby ještě někdo věděl co s tim, poslechnu si všechny rady.

lobsty
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

a nač ho tam potřebuješ??? :oops: ja ho tam taky nemam a vůbec mi nechybí snad poznaš když auto už řve abys přeřadil jiank jestli nevíš kdy se optimalně řadí tak se poradí....víceméně sem rad že tam není to červene pole tam mivam často :lol:
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Otáčkoměl je spíše věcí estetickou mě se líbí jak tam ta ručička lítá a když jedeš opradvu co to dá tak bys chtěl vědět kdy tě zastaví omezovač aby k tomu nedošlo to tě pak jen zbrzdí. To že řadíš podle ani ne tak zvuku ten není až tak směrodatný jako chování auta přo potřebách rozjezdů a tak ale to ti jen stačí při normálním ježdění ale ne když tomu občas chceš naložit ale ne zase tolika a tak já naprosto chápu potřebu otáčkoměru a kdybych ho neměl jak tak si buď pořídím přístrojovou desku která ho má protože věřím že jeho přívod najdeš za přístrojovkou nebo si pořídím nějaký přídavný se signalizací to je pěkná věcička.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Vladislav Bureš píše:Otáčkoměl je spíše věcí estetickou mě se líbí jak tam ta ručička lítá a když jedeš opradvu co to dá tak bys chtěl vědět kdy tě zastaví omezovač aby k tomu nedošlo to tě pak jen zbrzdí. To že řadíš podle ani ne tak zvuku ten není až tak směrodatný jako chování auta přo potřebách rozjezdů a tak ale to ti jen stačí při normálním ježdění ale ne když tomu občas chceš naložit ale ne zase tolika a tak já naprosto chápu potřebu otáčkoměru a kdybych ho neměl jak tak si buď pořídím přístrojovou desku která ho má protože věřím že jeho přívod najdeš za přístrojovkou nebo si pořídím nějaký přídavný se signalizací to je pěkná věcička.
Přesně tak, líbí si mi když tam ta ručička lítá podle toho jak šlapu na plyn. jinak s řazením problémy nemam Selshigu :lol: chtěl bych tam nějakej přídavnej na A sloupek. chtěl bych na něm mít 3 ale ty dva ještě nevim na co použiju se ještě rozhodnu jaký koupim. až bude můj zlatej anděl hotovej tak bude vypadat hodně dobře :wink:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

to auto co mam dole v podpisu tak u něj vím že omezovač je u jedničky v 60km/h dvojka 90km/h trojka 140km/h a čtyřku jsem ještě nezjistil...rovinky jsou moc krátké. Ale nejezdím až k hranici omezovače....už vím kde chřabne výkon...Jinak spiše vidím jak mi lita ručička tachometru ale také ručičku nadrže :lol: :lol: :lol: :lol:

ale tím jsem nechtěl říct že otačkoměr je na prd...jen mě nechybí....muj nazor...nic nevnucuju....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

To je fakt hlavně ta ručička paliva to je potvora rychlá. Já si to bez otáčkoměru neumým představit né kůli jízdě ale pro ten pohled na ručičku prostě mi to ke sporťákům patří. Ale jak říkáš každého pohled na věc.
Obrázek Obrázek
takhle nějak to vypadá na A sloupku a když su budeš chtít pořídit držák na A sloupek na tři budíky s průměrem 52mm což je nejčastější tak mám objednaný z USA nový a tenhle uni mi bude k ničemu kdyžtak to potom pořádně nafotím
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Vladislav Bureš píše:To je fakt hlavně ta ručička paliva to je potvora rychlá. Já si to bez otáčkoměru neumým představit né kůli jízdě ale pro ten pohled na ručičku prostě mi to ke sporťákům patří. Ale jak říkáš každého pohled na věc.
Obrázek Obrázek
takhle nějak to vypadá na A sloupku a když su budeš chtít pořídit držák na A sloupek na tři budíky s průměrem 52mm což je nejčastější tak mám objednaný z USA nový a tenhle uni mi bude k ničemu kdyžtak to potom pořádně nafotím
tak tohle se mi přesně líbí, akorát si to pořídím asi menší aby to nenarušilo tolik prostor a vzhled v interiéru.

selshig myslel jsem na to, že bych si dal odstranit omezovač, jde to na mym typu auta? co myslíš?
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

ono ja měl problem když sem sednul do dieslu od tchana že sem se musel divat na otačky abych mu to nehazel jak u benzinu hluboko přes pět :lol: :lol: on už tam ma mylsim rudo.....jinak musim na diagnostiku není normalní už aby mi ta svině žrala 10l/100km a to už nejezdím jako prase ale je fakt že do prace 11kilaku a rano je mraz...jinak s letem nemůžu posoudit bo to jsem lital ještě jako prase...teď už nezlobím...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

ty jo, mě to žere 6 litránků na 100 kilometrů a jde to i na 5 když se snažim, ale když lítám tak 8 litránků. jsem docela spokojenej. tak myslíš že by ten omezovač šel odstranit?
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Tohle je standarní velikost a je dána rozteč mezi budíky takže pokud budeš chtít tři budíky tak moc menší neseženeš ale tenhle se dá ještě zkrátit od spodu ale to je fuk prostě kdyby jsi zjistil, že toho moc menšího neseženeš tak se ozvy já za to budu chtít drobné když budu mít nový přímo na mé auto takže tohle bude na nic a budu pořizovat i jiné budíky se signalizací, tyhle mají sedm barev, ale to sem už nepatří to dám pak do sekce bazar.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Vladislav Bureš píše:Tohle je standarní velikost a je dána rozteč mezi budíky takže pokud budeš chtít tři budíky tak moc menší neseženeš ale tenhle se dá ještě zkrátit od spodu ale to je fuk prostě kdyby jsi zjistil, že toho moc menšího neseženeš tak se ozvy já za to budu chtít drobné když budu mít nový přímo na mé auto takže tohle bude na nic a budu pořizovat i jiné budíky se signalizací, tyhle mají sedm barev, ale to sem už nepatří to dám pak do sekce bazar.
jasný, když neseženu, tak se určo ozvu, myslíš, že by se dal u mě odstranit omezovač? jaký by to neslo rizika krom spotřeby :lol:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více. Omezovač odstraníš to je jen elekrtronická záležitost to není problém ale pozor na to ty omezovače mají svůj význam a pokud nedáš silnější pružiny nebo podložky tak by jsi mohl velice vážně poškodit motor pružiny na ventilech potřebují svůj čas na práci a i to je jedním ze zásadních důvodů omezovače.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více. Omezovač odstraníš to je jen elekrtronická záležitost to není problém ale pozor na to ty omezovače mají svůj význam a pokud nedáš silnější pružiny nebo podložky tak by jsi mohl velice vážně poškodit motor pružiny na ventilech potřebují svůj čas na práci a i to je jedním ze zásadních důvodů omezovače.

tak to sem nevěděl :cry: no ještě k tomu otáčkoměru, když ho budu chtít zapojit, tak jak? na svíčku to prej u mě nejde.... absolutně netušim, dělam si na autě jen amaterský věci a ted se chci pustit do něčeho co jsem ještě nedělal, elektronika
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“