Stránka 1 z 3
otáčkoměr
Napsal: 15 led 2008, 11:27
od lobsty
Můj accent nemá otáčkoměr, chci se jen zeptat jestli jde přidělat na můj typ a jestli někdo ví jak, tak bych byl vděčný.
dík
lobsty
Napsal: 15 led 2008, 16:55
od Rasty
Možná to půjde, ale podle mě v accentech je otáčkoměr řízený elektronikou a pravděpodobně ve spojení s ŘJ. Napiš SZ Hujeroj nebo Ivanoj to jsou ty správný esa
Napsal: 15 led 2008, 17:05
od lobsty
díky, snad je tu někde objevim. kdyby ještě někdo věděl co s tim, poslechnu si všechny rady.
lobsty
Napsal: 16 led 2008, 10:56
od Selshig
a nač ho tam potřebuješ???
ja ho tam taky nemam a vůbec mi nechybí snad poznaš když auto už řve abys přeřadil jiank jestli nevíš kdy se optimalně řadí tak se poradí....víceméně sem rad že tam není to červene pole tam mivam často
Napsal: 16 led 2008, 12:28
od Vladislav Bureš
Otáčkoměl je spíše věcí estetickou mě se líbí jak tam ta ručička lítá a když jedeš opradvu co to dá tak bys chtěl vědět kdy tě zastaví omezovač aby k tomu nedošlo to tě pak jen zbrzdí. To že řadíš podle ani ne tak zvuku ten není až tak směrodatný jako chování auta přo potřebách rozjezdů a tak ale to ti jen stačí při normálním ježdění ale ne když tomu občas chceš naložit ale ne zase tolika a tak já naprosto chápu potřebu otáčkoměru a kdybych ho neměl jak tak si buď pořídím přístrojovou desku která ho má protože věřím že jeho přívod najdeš za přístrojovkou nebo si pořídím nějaký přídavný se signalizací to je pěkná věcička.
Napsal: 16 led 2008, 12:56
od lobsty
Vladislav Bureš píše:Otáčkoměl je spíše věcí estetickou mě se líbí jak tam ta ručička lítá a když jedeš opradvu co to dá tak bys chtěl vědět kdy tě zastaví omezovač aby k tomu nedošlo to tě pak jen zbrzdí. To že řadíš podle ani ne tak zvuku ten není až tak směrodatný jako chování auta přo potřebách rozjezdů a tak ale to ti jen stačí při normálním ježdění ale ne když tomu občas chceš naložit ale ne zase tolika a tak já naprosto chápu potřebu otáčkoměru a kdybych ho neměl jak tak si buď pořídím přístrojovou desku která ho má protože věřím že jeho přívod najdeš za přístrojovkou nebo si pořídím nějaký přídavný se signalizací to je pěkná věcička.
Přesně tak, líbí si mi když tam ta ručička lítá podle toho jak šlapu na plyn. jinak s řazením problémy nemam Selshigu
chtěl bych tam nějakej přídavnej na A sloupek. chtěl bych na něm mít 3 ale ty dva ještě nevim na co použiju se ještě rozhodnu jaký koupim. až bude můj zlatej anděl hotovej tak bude vypadat hodně dobře
Napsal: 16 led 2008, 12:59
od Selshig
Napsal: 16 led 2008, 13:09
od Vladislav Bureš
To je fakt hlavně ta ručička paliva to je potvora rychlá. Já si to bez otáčkoměru neumým představit né kůli jízdě ale pro ten pohled na ručičku prostě mi to ke sporťákům patří. Ale jak říkáš každého pohled na věc.
takhle nějak to vypadá na A sloupku a když su budeš chtít pořídit držák na A sloupek na tři budíky s průměrem 52mm což je nejčastější tak mám objednaný z USA nový a tenhle uni mi bude k ničemu kdyžtak to potom pořádně nafotím
Napsal: 16 led 2008, 13:16
od lobsty
Vladislav Bureš píše:To je fakt hlavně ta ručička paliva to je potvora rychlá. Já si to bez otáčkoměru neumým představit né kůli jízdě ale pro ten pohled na ručičku prostě mi to ke sporťákům patří. Ale jak říkáš každého pohled na věc.
takhle nějak to vypadá na A sloupku a když su budeš chtít pořídit držák na A sloupek na tři budíky s průměrem 52mm což je nejčastější tak mám objednaný z USA nový a tenhle uni mi bude k ničemu kdyžtak to potom pořádně nafotím
tak tohle se mi přesně líbí, akorát si to pořídím asi menší aby to nenarušilo tolik prostor a vzhled v interiéru.
selshig myslel jsem na to, že bych si dal odstranit omezovač, jde to na mym typu auta? co myslíš?
Napsal: 16 led 2008, 13:20
od Selshig
ono ja měl problem když sem sednul do dieslu od tchana že sem se musel divat na otačky abych mu to nehazel jak u benzinu hluboko přes pět
on už tam ma mylsim rudo.....jinak musim na diagnostiku není normalní už aby mi ta svině žrala 10l/100km a to už nejezdím jako prase ale je fakt že do prace 11kilaku a rano je mraz...jinak s letem nemůžu posoudit bo to jsem lital ještě jako prase...teď už nezlobím...
Napsal: 16 led 2008, 13:23
od lobsty
ty jo, mě to žere 6 litránků na 100 kilometrů a jde to i na 5 když se snažim, ale když lítám tak 8 litránků. jsem docela spokojenej. tak myslíš že by ten omezovač šel odstranit?
Napsal: 16 led 2008, 13:23
od Vladislav Bureš
Tohle je standarní velikost a je dána rozteč mezi budíky takže pokud budeš chtít tři budíky tak moc menší neseženeš ale tenhle se dá ještě zkrátit od spodu ale to je fuk prostě kdyby jsi zjistil, že toho moc menšího neseženeš tak se ozvy já za to budu chtít drobné když budu mít nový přímo na mé auto takže tohle bude na nic a budu pořizovat i jiné budíky se signalizací, tyhle mají sedm barev, ale to sem už nepatří to dám pak do sekce bazar.
Napsal: 16 led 2008, 13:25
od lobsty
Vladislav Bureš píše:Tohle je standarní velikost a je dána rozteč mezi budíky takže pokud budeš chtít tři budíky tak moc menší neseženeš ale tenhle se dá ještě zkrátit od spodu ale to je fuk prostě kdyby jsi zjistil, že toho moc menšího neseženeš tak se ozvy já za to budu chtít drobné když budu mít nový přímo na mé auto takže tohle bude na nic a budu pořizovat i jiné budíky se signalizací, tyhle mají sedm barev, ale to sem už nepatří to dám pak do sekce bazar.
jasný, když neseženu, tak se určo ozvu, myslíš, že by se dal u mě odstranit omezovač? jaký by to neslo rizika krom spotřeby
Napsal: 16 led 2008, 13:28
od Vladislav Bureš
to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více. Omezovač odstraníš to je jen elekrtronická záležitost to není problém ale pozor na to ty omezovače mají svůj význam a pokud nedáš silnější pružiny nebo podložky tak by jsi mohl velice vážně poškodit motor pružiny na ventilech potřebují svůj čas na práci a i to je jedním ze zásadních důvodů omezovače.
Napsal: 16 led 2008, 13:31
od lobsty
Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více. Omezovač odstraníš to je jen elekrtronická záležitost to není problém ale pozor na to ty omezovače mají svůj význam a pokud nedáš silnější pružiny nebo podložky tak by jsi mohl velice vážně poškodit motor pružiny na ventilech potřebují svůj čas na práci a i to je jedním ze zásadních důvodů omezovače.
tak to sem nevěděl
no ještě k tomu otáčkoměru, když ho budu chtít zapojit, tak jak? na svíčku to prej u mě nejde.... absolutně netušim, dělam si na autě jen amaterský věci a ted se chci pustit do něčeho co jsem ještě nedělal, elektronika